آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه-سئو

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کد ردایرکت پیشنهاد میکنیم مقاله ریدایرکت 301 چیست را مطالعه کنید. می‌توان بدون بررسی سایت و رقبا در مورد عدم کسب جایگاه در نتایج گوگل اظهار نظر کرد. اگر منظور شما این است که صفحه دیگری جایگاه کسب کرده بهترین راه حل ریدایرکت کردن آدرس قبلی به صفحه هدف است. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله 10 تکنیک سئو کلاه سیاه که توسط گوگل معرفی شده و موجب جریمه سایت می‌شوند را مطالعه کنید. استفاده از تکنیک‌های سئو درجهت رضایت مشتریان و پیروی از استانداردهای معرفی شده توسط گوگل برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج جستجو را سئو کلاه سفید می‌نامیم. استراژی یعنی، مشخص کنیم که چه کارهایی را نباید انجام دهیم!

تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید

خود SEO تبدیل به فاکتوری جانبی‌تر شده و فراتر از آن شاهد اهمیت روزافزون Human Eye Optimization‌ یا HEO خواهیم بود. مجموعه گسترده و متنوعی از فایلهای صوتی رایگان در رادیو متمم ارائه شده که می‌توانید هر یک از آنها را دانلود کرده و گوش دهید. ما برای هر یک از درس‌های متمم، یک نقشه راهداریم که به یادگیری آن درس کمک می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی درباره متمم مراجعه کنید.

Crowler Robot Spider چیست و چگونه کار می‌کند؟

اگر یک سایت فروشگاهی دارید پیکربندی متفاوتی باید داشته باشید نسبت به یک سایت مجله‌ای یا یک سایت شرکتی. برای ساختارسازی حرفه ای سایت از نظر سئو؛ مراحل زیر را انجام دهید. پس با توجه به نتایج؛ هدف جستجو را تشخیص داده و به لندینگ‌پیج مناسب اختصاص دهید. الان وقت آن است با استفاده از ابزار کبوتر SERP را برای هر کدام از کلمات کلیدی بررسی کنید. گام دوم ما منفجر کردن کلمات کلیدی با امکان “گوگل ساجست گروهی” ابزار کبوتر است.

  • گوگل از بیش از ۲۰۰ فاکتور برای رتبه بندی سایت‌ها استفاده می‌کند و الگوریتم‌های گوگل دائما در حال تغییر هستند.
  • اما تک تک موارد گفته شده در این مقاله را بصورت مفصل در مقالات مجزا بررسی خواهیم کرد.
  • این معیار را به‌طور دقیق با عدد مشخصی نمی‌توان سنجید اما از نظر برخی متخصصین سئو، با افزایش کیفیت ورودی سایت، باید زمان حضور کاربر در سایت یا نرخ تبدیل سایت بیشتر شود.
با توجه به این تغییر رفتار کاربر ما در انتهای سایت خود چه چیزی قرار میدهیم. بنابراین بجای آزمون و خطا یک منوی تصویری زیبا مجله خبری سئو در پا صفحه سایت طراحی کنید. بجای پیچیده کردن کار با کدهای جاوا و مانند آن از یک طراحی ساده و ظریف استفاده کنید.

فرآیند سئوی خارجی وب سایت شما را قادر می سازد تا در پلتفرم دیجیتالی تبلیغ شود. در حین تبلیغ، باید این کار را به روشی بهینه برای موتورهای جستجو نیز انجام دهد. اولین مورد از مطالعات سئو خارجی ایجاد مقالات تبلیغاتی و انتشار این مقالات است. نوشتن مقالات تبلیغاتی مناسب برای حوزه تجاری شما عاملی است که تأثیر مثبتی بر پیشرفت سایت در موتورهای جستجو دارد.

سئو خارجی به تمامی استراتژی هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود، گفته می شود. استراتژی هایی از قبیل برندسازی، کانتنت مارکتینگ، لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی. پیاده سازی این استراتژی های باعث می شود تا موتورهای جستجو به سایت شما اعتماد بیشتری نمایند. شاید بتوانیم بگوییم تمام عملیات بررسی و رتبه‌بندیِ سایت‌های مختلف توسط گوگل براساس معیارهای سئو انجام می‌‌گیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار