آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه-سئو

متخصصین سئو نسل جدید کلماتی مثل خرید گلدان را به کلمه گلدان ترجیح می‌دهند چون نرخ تبدیل بالاتری دارد. مثلا اگر ما روزانه هزار ورودی برای صفحه خرید لپ تاپ داشته باشیم و ۱۰۰ نفر از این افراد به خریدار تبدیل شوند؛ نرخ تبدیل صفحه خرید لپ تاپ؛ ۱۰٪ است که عدد بسیار خوبی است. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید ممکن است در یک جستجو؛ به قدری اسنیپت‌های اضافی در SERP وجود داشته باشد که حتی رتبه اول هم CTR بالایی نتواند کسب کند.

✔️ سئو خارجی یا همان Off-page SEO

در هنگام اضافه کردن تصاویر مطمئن باشید که تگ alt مرتبطی نوشته باشید. اگر آماده‌سازی را مناسب انجام داده باشید این مرحله ساده‌ترین مرحله کار است. اگر صفحه‌ای که می‌سازید یکی از ۳ آیتم بالا را داشته باشد؛ می‌توانید وارد مرحله بعدی شوید، در غیر این صورت باید به فکر ساخت صفحه دیگری باشید. اگر از فصل ۱ خاطرتان باشد؛ ارتباط یکی از ۳ ضلع مثلث موفقیت در سئو بود.

تا 70% تخفیف همه دوره‌ها!

زیرا با شناخت مخاطبین می ‌توانید تبلیغات خود را در زمان و در جای درست منتشر کنید. زمانی که شما در نتایج جستجو نمایش داده شوید، دیگر نمی ‌دانید چه کسانی ممکن است بر روی لینک سایت شما کلیک کنند. این تفاوت را شاید بتوان به‌ عنوان مزیتی برای بازاریابی در موتورهای جستجو به حساب آورد. علاوه بر page speed insights، ابزار دیگری به نام Mobile Friendly Test هم وجود دارد.

Zombie Page چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

به علت اهمیت بسیار زیاد بازاریابی محتوا در سئو؛ من یک ماژول دوره جامع را به صورت کامل به بازاریابی محتوایی در سئو اختصاص دادم. در صفحات دسته‌بندی مقالات در سایت‌های فروشگاهی؛ چندان بحث سئو نداریم. ما تا این مرحله آموزش سئو؛ تقریبا تمام نکات مورد نیاز را پوشش دادیم. اما برای سئو فروشگاه اینترنتی احتیاج به استراتژی و تاکتیک‌های خاصی دارید. در دوره گوگل سرچ کنسول روش رفع این ارورها را کامل توضیح دادم و اینجا مجال پرداختن به این نکات نیست.

تحقیقات کلمات کلیدی خود را گسترش دهید و بر روی مفاهیم پشت کلمات کلیدی تمرکز کنید. جستجوهای مرتبط، مترادف ها و اصطلاحات همزمان را به دقت تجزیه و تحلیل کنید. از این بینش ها برای درک بهتر زبان مخاطبان خود و تنوع بخشیدن به محتوای خود استفاده کنید. با ایجاد محتوای جامع که هدف جستجوگر را برآورده می کند، هم از نظر تعامل و هم از نظر سئو برنده خواهید شد. مسائل فنی مختلف دیگری در قسمت پشتی سایت شما وجود دارد که پس از رفع مشکلات آن ها، می توانید تفاوت زیادی در نتایج کلی سئوی خود ایجاد کنید. اگر UX وب سایت شما روان و در دسترس نباشد، انجام هر کاری مهمی در وب سایت شما برای همه ی مخاطب ها سخت خواهد بود.

در این حالت مطالب موجود در سایت ها خوانا هستند و به راحتی می توان بر روی آن ها کلیک کرد و نیازی به زوم کردن، اسکرول افقی و … نمی باشد. به این ترتیب، زمانی که یک کاربر وارد یک صفحه از مجله خبری سئو سایت می شود، ابعاد سایت متناسب با کیفیت و وضوح صفحه نمایش کاربر تغییر می کنند. علاوه‌ بر تولید محتوای جدید و ارزشمند، ویرایش محتواهای قبلی نیز لازم و از چند نظر حائز اهمیت می باشد.

  • برای یلدا یه سری محصول داشتیم که براشون یه دسته بندی جدید درست کرده بودم.
  • هر کاری در ابتدا می‌تونه سخت باشه اما دانش و تجربه به آدم کمک می‌کنن که دیگه‌ کارها سخت و پیچیده نباشن.
  • مربی بدنسازی را تصور کنید که به شما تضمین رسیدن به وزن مشخصی را می‌دهد.
  • ما تا این مرحله آموزش سئو؛ تقریبا تمام نکات مورد نیاز را پوشش دادیم.

تکنیک‌های سئو باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو و گوگل هستند معرفی شوید. قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بسیار ارزشمند است، در واقع این یک تبلیغ رایگان در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است. این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود. چشم انداز کلی در بردارنده پیاده سازی استراتژی مناسب با هدف افزایش ترافیک ارگانیک و کسب جایگاه بهتر در صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجوست. با یک نگاهِ جامع میتوان گفت برای تعیین رتبه یک صفحه در نتایج جستجو بیش از 200 فاکتور مختلف توسط ربات های گوگل بررسی میشوند. لینک های داخلی مهم هستند زیرا می توانند به گوگل کمک کنند تا وب سایت شما را بهتر خزش کرده و رتبه بندی کند.

به‌طور معمول، در صورتی که از یک برنامهٔ مناسب استفاده و تلاش لازم هم به کار گرفته شود، امکان یادگیری سئو در کمتر از ۷ ماه وجود دارد. در این مدت، وقت شما هم صرف خواندن تئوری‌های سئو و هم انجام تمرینات عملی خواهد شد. داشتن گواهینامه‌های مختلف مانند مدرک گوگل ادز به شما کمک می‌کند در حوزهٔ تبلیغات نسبت به سایر آژانس‌های تبلیغاتی و… دسترسی دادن در گوگل ادز یکی از موضوع‌های بسیار مهمی است که صاحب هر کسب‌وکاری باید بداند؛ زیرا نمی‌توان تمام… RSS مخفف Real Simple Syndication (پیوندهای واقعی ساده) است. هنگامی که پست جدیدی و یا خبری جدید در وب سایت منتشر می‌کنید ، RSS بصورت خودکار بروزرسانی شده و پست جدید به آن اضافه می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار