آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه-سئو

با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را پیدا کرده و می‌خوانند، موضوع آن را درک می‌کنند و اگر استاندارهای لازم را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران می‌شناسند. PBN مخفف عبارت Private Blog Network و شبکه‌ای از وبسایت‌های معتبر است که برای لینک سازی بمنظور گرفتن رتبه‌های بالا‌تر برای وبسایت هدف، از آن استفاده می‌شود. به بیان دیگر، یک شخص شبکه‌ای از وبسایت‌هایی معتبر بوجود می‌آورد که رتبه‌های خوبی در موتور‌های جستجو دارند. حال برای اینکه سایت یا سایت‌های اصلی خود (سایت‌هایی که درآمد کسب می‌کنند) را در صفحات نتایج جستجو بالا بیاورد، کافیست تا از هر‌کدام از سایت‌های شبکه به سایت یا سایت‌های مورد نظرش بک لینک بدهد. Hidden Content محتوای متنی یا لینک‌های یک وبسایت است که در کد‌های منبع وجود دارد اما برای بازدید کنندگان قابل مشاهده نیست.

چرا آموزش seo برای همه کسب‌و‌کارها مفید است؟

همچنین مطمئن شوید هر صفحه دارای یک عنوان منحصر به فرد است و محتواها تکراری نباشند. Cloaking یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که به کرالر‌های موتور‌های جستجو نشان داده می‌شود با محتوایی که به کاربران نشان داده می‌شود متفاوت است. همانطور که گفته شد، هر بازدید کننده یک IP مخصوص به خود را دارد و بوسیله آن شناسایی می‌شود. امکان تشخیص اینکه یک IP به کرالر تعلق دارد یا یک کاربر واقعی، با بکار بردن ترفند‌هایی وجود دارد.

  • این تگ‌ ها در کلیک کردن کاربر در صفحه نتایج موتورهای جستجو اهمیت ویژه ‌ای دارد.
  • اگر سایتتان وردپرسی است؛ کافی است از افزونه‌های زیر در سایتتان استفاده کنید و سایر افزونه‌های اسکیما را حذف کنید.
  • اولین قدم در سئوی سایت این است که بدانید مخاطبان شما چه کلماتی جستجو می‌کنند و چه کلماتی برای مخاطبان سایت شما مهم هستند.
  • یکی دیگر از راه های جذب مخاطب و افزایش نرخ کلیک ایجاد Sitelinks است، نمی دانید Sitelinks چیست؟ مقاله اختصاصی ما راجع به Google Sitelinks را مطالعه کنید.
  • برخلاف اینکه خیلی ها تصور میکنند سئو تکنیکال بخش ترسناک seo است، اگر شما از یک سیستم مدیریت محتوای کاربردی مثل وردپرس استفاده کرده و چند افزونه مناسب روی آن نصب کنید، اصلا نیاز به نگرانی بابتش ندارید.

RankBrain ماشینی است که به گوگل کمک می‌کند نتایج جست‌وجو را دسته‌بندی کند. RankBrain نحوه تعامل کاربر با نتایج جست‌وجو را بررسی می‌کند و در نتیجه آن را رده‌بندی می‌کند. LSI مخفف عبارت و از نظر لغوی به معنای ایندکس معنایی پنهان است.

Traffic چیست؟

در کرال کردن، خزنده های موتورهای جستجو در تمام لحظه ها در سطح وب می خزند و محتواها را می خواند. سپس محتواهای موجود در سایت در فهرست موتورهای جستجو قرار می گیرند و یا ایندکس می شوند. بر اساس الگوریتم های مخصوص به خود، وب سایت ها را با توجه به جستجوی کاربر رتبه بندی می کنند. یک متخصص سئو باید بداند چگونه صفحات یک سایت را بهینه کند تا موتورهای جستجو آن را در صفحه نتایج بخوانند.

در اصطلاح سئو، کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که جستجو‌گران در موتور‌های جستجو وارد می‌کنند. کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی در سئو دارند؛ چراکه حلقه اتصالی هستند، بین آنچه مردم در جستجو‌ی آن هستند و محتوایی که شما برای پاسخ به این نیاز ارائه می‌دهید. مخاطبان شما با استفاده از کلمات کلیدی شما را پیدا می‌کنند. اگر شما از کلمات کلیدی اشتباه استفاده کنید، هرگز بازدید کنندگان مورد نظر و نیاز خود را پیدا نخواهید کرد.

کلمه بعدی که ممکن است تاکنون نیز شنیده باشید، ترافیک است. در واقع هرفردی که وارد سایت شما می‌شود یک بازدیدکننده محسوب می‌شود. در کل جمع این بازدیدها و بازدیدکنندگان مجله خبری سئو در یک بازه زمانی خاص را ترافیک یک وب‌سایت می‌گویند. در روش SMO ما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای محتوای خود را برای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام بهینه‌سازی می‌کردیم.

در این روش کارفرما لیستی از کلمه های کلیدی ای که می خواهد رتبه بهتری داشته باشند را به متخصص سئو می دهد و بر اساس میزان رشد آن ها، قیمت تعیین می کند. اگر اطلاعات خوبی درباره سئو نداشته باشید، ممکن است این اتفاق را خیلی هم خوشایند بدانید و بگویید چه اشکالی دارد؟ اینطور رتبه سایتم در گوگل بهتر می شود! اما حقیقت این است که این موضوع نه تنها به پیشرفت سایت شما کمک نمی کند، بلکه باعث افت زیاد سئو و رتبه آن نیز می شود. زمانی که بدانید سئو چیست یکی از مهم ترین اصطلاحاتی که باید بدانید، بک لینک است. به تمامی لینک هایی که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود را بک لینک می گویند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار