آموزش سئو به صورت کامل و رایگان از مبتدی تا حرفه ای!-سئو

تحقیقات کلمات کلیدی اغلب نقطه شروع سئو است و شامل بررسی کلمات کلیدی است که یک سایت قبلاً برای آن رتبه بندی کرده است ، رقبا برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند و مشتریان بالقوه دیگر به دنبال چه کلمات کلیدی هستند. شناسایی عباراتی که جستجوگران در جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می کنند ، جهت تعیین محتوای موجود و ایجاد محتوای جدید را مشخص می کند. با سئو سایت دیگر اهمیتی ندارد که مجله خبری سئو مکان حقیقی فروشگاه یا کسب و کار شما کجا قرار دارد. در واقع بعد از سئو شما همیشه در معرض دید همگان خواهید بود، حتی بیشتر از زمانی که بیلبورد یا خود فروشگاه شما در شلوغ‌ ترین مکان شهر قرار داشته باشد. خب این خیلی عالیه که کسب و کار شما روزانه بازدیدکننده و مشتری داشته باشد. پس قبل از مشاوره و سوال درباره‌ هزینه سئو سایت، با نحوه خدمات ما آشنا شوید یا برای توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لیست محتوا

نسبت استفاده از کلمه کلیدی به کل متن را چگالی کلمات یا همان تراکم می‌گویند. شما باید یک توضیح کوتاه شامل ۱۶۰ کلمه را در این قسمت وارد کنید. اینگونه کاربر بعد از جستجو و دیدن توضیح شما ترغیب می‌شود که وارد سایت شما شود و این یعنی یک گام به سئو سایت نزدیک شده‌اید. در یک توضیح اجمالی و مختصر اینگونه می‌‌توان آن را معرفی کرد. در اصل یوست سئو برای تغییر عنوان سئو و همچنین افزودن توضیحات متا کاربرد دارد.

استعلام قیمت های خدمات سئو به چه دلیل انجام میشود

باید اصولی انجام شود تا نتیجه اصولی و مطلوبی نیز داشته‌باشد. این کار بسیار اهمیت دارد و ترافیک سایت شما را بالا خواهد برد. بالا رفتن ترافیک سایت موجب بازدید بیشتر و فروش بهتر خواهد شد. البته باز هم تاکید می‌کنیم که انجام این کار به صبوری فراوانی نیاز دارد. برخی تصور می‌کنند که سئو وردپرس با سئویی که در سایت‌های دیگر انجام می‌شود تفاوت دارد.

هزینه ماهیانه بر اساس سختی و راحتی کلمات و میزان رقابت در حوزه کاری سایت شما تعیین میشود اما از ماهی 3 میلیون تومان شروع می شود. گرچه زمانی که صحبت از تعرفه ساعتی می شود یعنی میزان بودجه را می توانید با استفاده از محاسبه ی ساعت تخمین زده و از هزینه ی نهایی بکاهید اما ممکن است انجام این کار نتیجه ی مطلوب و دلخواه را به شما ندهد. با استفاده از سئو می توانید ترافیک ارگانیک را به سمت سایت خودتان هدایت کنید و مشتریان جدیدی را بدست آورید. ممکن است سایت شما قبلا هم تعداد بازدیدکنندگان خوبی داشته باشد اما به وسیله انجام خدمات سئو این تعداد می تواند هزاران برابر شود. بعداز اینکه در خصوص محتوا کلی اطلاعات جدید بهتون دادیم ؛ در خصوص افزونه ها صحبت می کنیم و یکبار برای همیشه کل افز ونه هایی که شما باید روی سایتتون برای سئو داشته باشید صحبت می کنیم .

در حقیقت مردم از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند تا چیزی را که به دنبال آن هستند بیابند، که به وسیله نتایج ارگانیک یا سئو و یا نتایج پرداخت شده یا سِم می‌توانند به هدف مورد نظرشان برسند. اما به طور خلاصه و طبق تجربه، حتی اگر شرکت شما صرفا خدمات سئو سایت را ارائه کند، درآمدتان در نهایت کمتر از 10 میلیون تومان نخواهد بود. حالا اگر مثل ما خدماتی مثل آموزش، طراحی سایت، تبلیغات گوگل، فروش بک لینک و… را هم اضافه کنید که خب قطعا باید منتظر پول های بسیار بیشتری باشید.

پس از نصب یوست سئو با کمک امکاناتی که دارد به راحتی می‌توانید مطالب سایت خود را برای ارائه خروجی بهتر آماده کنید. افزونه یوست سئو با ایجاد پیش‌نمایش موضوع متن شما در نتایج گوگل، به شما کمک می‌کند تا به خوبی بر روی بازخورد نهایی مسلط شوید. متخصص سئو ضرورتی برای یادگیری طراحی وب ندارد و هر کدام از این حوزه‌ها ویژگی ها و تفاوت های خود را دارند اما یادگیری آن می‌تواند مزیت باشد. به همین دلیل در دوره مگاسئو، 40 ساعت مکمل هدیه آموزش طراحی سایت در اختیار کاربران قرار میگیرد. گاها کار فرمایان درک درستی از سختی کلمه ندارند ، چون رقیبان شما واقعا تمامی توان خودشون رو روی بالا آوردن سایتشون در نتایج گوگل می گذارند . وقتی شما خودتون تولید محتوا برای سایتتون ندارید و این موارد رو به سئو کار واگذار می کنید .

این توضیحات هم بیشتر شما رو در جریان سئو کردن قرار می دهد و هم اینکه در حالت کلی از هزینه های سئو با خبر باشید . یکی از سیستم های جدید قیمت گذاری که امروزه استفاده میشود قیمت گذاری براساس عملکرد است. بر این اساس مقدار قیمت مشخص می شود که خب برخی از ساعتی 50 هزار تومن تا 400 هزار تومن هم کار می کنند . CRO زمانی یک فرآیند دشوار و بسیار فنی بود ، اما به لطف نرم افزاری مانند Optimizely ، اجرای تست ها برای بهبود تبدیل در سایت شما به آسانی وارد کردن یک خط جاوا اسکریپت آسان است. از همه بهتر ، ویرایشگر بصری Optimizely به شما امکان می دهد بدون نیاز به نوشتن یک خط کد ، در یک سایت تغییراتی ایجاد کنید.

شما میتوانید با مقالات سئو و تبلیغات حرفه ای تیم فنی فروش سایت خود را بالا ببرید . روزانه کاربران 3.5 بیلیون(!) سرچ برای پیدا کردن کالا و خدمات خودشون در گوگل انجام میدن ، و تقریبا میشه گفت فقط درصد کاربرا از صفحات 2 به بعد بازدید میکنن ❗ این آمار اهمیت حضور در نتایج اول رو کاملا برامون مشخص میکنه . اولین سایتی که میخوام به شما معرفی کنم ، سایت نیو سئو امیر قمصری هست ، امیر قمصری با سابقه چندین ساله در زمینه سئو می تواند به عنوان یک سئو کار خوب برای شما کار کند . بصورت های مختلفی میتوان هزینه را اعلام کرد بصورت ساعتی یا ماهیانه و پروژه ای که با توجه به سختی یا راحتی کلمات کلیدی ممکن است هزینه ای حدود 3 میلیون یا بیشتر و کمتر اعلام شود. بعد از بررسی وند سئو در سال 1400 میایم در خصوص محتوا صحبت می کنیم و میگیم که مشخصات یک محتوا خوب چیه؟ و روند خواندن محتوا اخیر چه فرقی کرده و ما در نوشتن محتوا باید حواسمون به چه مواردی باشه .. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پویا خدمات سئو را به صورت حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

بهترین شرکت سئو، از پرکاربردترین کلمات کلیدی در هر حوزه کاری آگاه است. کلمات کلیدی قلاب‌هایی هستند که وبسایت به وسیله آنها می‌تواند مخاطب را جذب خود نماید. نیروهای بهترین شرکت سئو با تکنیک‌ها و ترفندهایی که با تجربه به دست آورده‌اند، وبسایت هدف را مورد آنالیز و تحقیق قرار می‌دهند و سپس استراتژی و برنامه‌ریزی را برای آنها تنظیم می‌کنند تا در مدت مشخص شده به جایگاه دلخواه خود برسند. جذب مخاطب بیشتر نیز فروش بیشتر محصولات و خدمات را به دنبال دارد.

  • وردپرس بصورت پیش فرض یک قالب نه چندان جذاب را به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • بهتره اینو بدونین که از بین میلیارد ها جست و جویی که در یه روز تعیین شده صورت میگیرن، فقط 15 درصد اونا مربوط به یسری جست و جوهای جدید میشن و برای گوگل جدیدن.
  • در اصل سئو یک مجموعه کامل از روش‌های منحصربه‌فردی است که منجر به تغییر استراتژی وب سایت‌ها برای هرچه بیشتر و بهتر دیده شدن می‌شود.
  • این موضوع به گوگل کمک میکنه تا تبدیل متن به متن رو مدیریت کنه.
  • اگر پرداخت هزینه بصورت ساعتی باشد مدیریت بودجه راحت‌تر است و با کنترل میزان ساعت می‌توان از هزینه‌های اضافی سئو هم جلوگیری کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار