آموزش سئو خارجی به همراه تکنیک‌های کلیدی یکتانت-سئو

موتور جستجوی گوگل و موتور جستجوی بینگ مایکروسافت از معروفترین موتورهای جستجو هستند. موتورهای جستجوی در نحوه رتبه بندی وبسایت‌ها در هنگام جستجوی کلیدواژه‌های مختلف توسط کاربران، عملکرد متفاوتی دارند. این تفاوت رتبه دهی ناشی از هوش مصنوعی مورد استفاده در موتورهای جستجو است.

هر محصول یا کسب و کاری، با مارک و برند مخصوص به خودش شناخته شده و از رقبا متمایز می‌شود. برند شما به مشتریانتان می‌گوید چه فکری راجع به محصولاتتان کنند و چه حسی نسبت به کسب و کارتان داشته باشند. برندسازی موثر باعث می‌شود تا در دل و ذهن مخاطبانتان ماندگار شوید. اما برندسازی چگونه به مجله خبری سئو مرتبط می‌شود؟ سئو و برندسازی عمدتا با یکدیگر همراه هستند. بهبود سئو‌ی سایت شما به بهبود برندتان منجر شده و در‌مقابل، برندسازی، فرصت‌های جدیدی را برای سئو و بهینه سازی سایت در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید از سئو برای جذب کاربران و افزایش بازدید از سایتتان استفاده کرده و از این طریق آن‌ها را با برندتان آشنا کنید.

  • رنک برین از نظر بررسی و تفسیر کلمات هم‌معنی مشابه الگوریتم مرغ مگس‌خوار عمل می‌کند، اما بسیار پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر است.
  • در ادامه به تعدادی از مشخصات کلمات کلیدی بذر پرداخته‌ایم.
  • یکی از مخرب‌ترین تکنیک‌هایی که در این فرایند استفاده می‌شود بک لینک دادن بسیار زیاد در یک بازه زمانی کوتاه است.
  • زمانی که شما در نتایج جستجو نمایش داده شوید، دیگر نمی ‌دانید چه کسانی ممکن است بر روی لینک سایت شما کلیک کنند.
زمانیکه به صورت جدی کار را آغاز میکنید با سوالات و مشکلات مختلفی روبرو میشوید که مانع رسیدن شما به رتبه 1 نتایج جستجو میشوند. به مرور این مشکلات را برطرف کرده و به ایده آل خود نزدیک شوید. بسیاری از متخصصین سئو در سرتاسر دنیا و بخش عمده ای از دوره های آموزش سئو تنها تمرکز خود را بر روی یکی از فاکتورها قرار میدهند و فقط برآنچه مسلط هستند تاکید میکنند. در حالیکه برای حرکت این خودرو باید همه اجزای آن به درستی و در کنار هم کار کنند.

نسخه موبایل محتوای شما باید به نحوی باشد که کاربر محتوا را با همان کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در موبایل هم ببیند. 99.58 درصد snippetها مربوط به صفحاتی است که با آن کلمه کلیدی‌ در صفحه اول جای دارند. بنابراین اگر در حال حاضر جزو ده تای اول نیستید، شانس چندانی برای snippet ندارید. این توافق با شعار “تو به من لینک می‌دهی و من به تو” شناخته می‌شود. صفحات وب می‌توانند استاتیک (ثابت) یا دینامیک (پویا) باشند. صفحات استاتیک، هر بار که بارگذاری می‌شوند، حاوی همان محتوای یکسان از پیش ایجاد شده هستند درحالیکه صفحات دینامیک، حاوی محتوا‌ی متفاوتی برای بازدید کنندگان متفاوت هستند.

بنابراین اگر صفحات سایتتان هنوز آماده ایندکس شدن نیست؛ وارد تنظیمات وردپرس شوید و با یک کلیک تمام صفحات سایت را نوایندکس کنید. از آنجا که ۱/۵ سایت‌های دنیا و ایران با وردپرس ساخته شده‌اند؛ تصمیم گرفتم سئو سایت‌های وردپرسی را آموزش دهم. علاوه بر اینکه هسته وردپرس برای سئو بهینه است؛ افزونه‌های بسیار باکیفیتی برای سئو وردپرس وجود دارد که کار سئو در این سیستم مدیریت محتوا را بسیار راحت می‌کند. اگر لینک ۴۰۴ داشت؛ اطلاع می‌دهید و پیشنهاد می‌کنید لینک صفحه شما را جایگزین کنند.

سئو چیست | SEO چیست | آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

Snippet به یک نتیجه منفرد از بین نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود و بطور کلی شامل یک عنوان، URL و توصیف از صفحه است. گوگل URL را به رنگ مشکی و در خط اول، عنوان را به رنگ آبی و در خط دوم و توضیحات متا را، که گویای موضوع صفحه است، زیر عنوان نشان می‌دهد. محتوای Snippet با بخش‌هایی از جستجوی کاربران مطابقت داشته و آن‌ها می‌توانند کلمات کلیدی که جستجو کردند را در توصیف آن، بصورت پر‌رنگ شده ملاحظه کنند. موتور‌های جستجو اغلب از بخش‌هایی از محتوا‌ی شما برای تشکیل Snippet استفاده می‌کنند.

بازاریابی محتوا

یکی از مهمترین موضوعات برای طراحی سایت خارجی، پیدا کردن کلمات کیلدی اورجینال است. بسیاری از افراد تصور می کنند اگر معادل کلمه کلیدی خود را با گوگل ترنسلیت برگردان کنند همه چیز به بهترین شکل انجام خواهد شد. اما اصول سئو سایت خارجی این است که کلمات معادل فارسی را پیدا کنید. هنگامی که طراحی سایت به خوبی انجام نمی شود، کاربر نمی تواند با سایت شما ارتباط برقرار نماید.

آموزش سئو حرفه ای (اصطلاحات تخصصی سئو)

من در مقالهکسب در آمد از سئو ۸ روش کاربردی و اجرایی آموزش داده‌ام. این مورد، سازگاری سایت را با موبایل و تبلت مورد بررسی قرار می ‌دهد. به ‌دلیل اهمیت زیاد، از مهمترین اصطلاحات سئو محصوب می شود. ۳- Seo با گذشت زمان ارزش ایجاد می ‌کند اما نتایج SEM موقت هستند. نتایج حاصل از SEM تا زمانی برای شما ارزش آفرین می باشد که برای نمایش تبلیغات هزینه بپردازید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار