استراتژی سئو چیست و چگونه یک استراتژی سئو تدوین کنیم؟-سئو

مهمترین تفاوت دوره های حضوری وبسیما با آموزش های رایگان ارائه تجربیات در کنار دانش روز و البته شناخت مسیر صحیح و کاربردی برای زمانبندی و اجرای هر یک از تکنیک های سئو است. آشنایی و اجرای استانداردهای سئو در طراحی و کدنویسی سایت نقش مهمی در موفقیت ما خواهد داشت ولی مفاهیمی که در این بخش ارائه میشود نیازمند آشنایی بیشتر با مباحث سئو می باشد. اگر کسی که به تازگی با مفاهیم سئو آشنا شده است در دوره سئو تکنیکال شرکت کند به احتمال زیاد بسیاری از مفاهیم را به درستی درک نخواهد کرد. نمی‌توان عدد دقیقی از میزان بازدید یا آمار سایت برای ارتقای هاست اعلام کرد ولی اگر سایت شما قادر به پاسخ گویی سریع به مخاطبین شما نباشد خیلی سریع متوجه این موضوع خواهید شد. زیاد شدن خطاهای 500 در سرچ کنسول و کند شدن سرعت سایت نشانه‌هایی از ضعیف بودن هاست شما در مقایسه با آمار بازدید و مصرف منابع است. گاها پیش می آید که سایت هایی را آنالیز می کنم که تقریبا بک لینکی ندارند اما آتوریتی خوبی دارند و در عبارتهای نسبتا سخت رتبه اول هستند.

سئو رایگان چیست و آیا واقعا می شود رایگان سئو شد؟

کافیست وارد سایت Woorank شوید و در اولین کادری که می‌بینید لینک سایتتان را وارد کنید و اینتر را بزنید. در صفحۀ بعدی لیست کاملی از آنالیز بخش‌های مختلف ساییتان را مشاهده می‌کنید که با سه رنگ مختلف جدا شده‌اند. رنگ سبز نشان‌دهندۀ وضعیت خوب است، رنگ نارنجی بیانگیر این است که این بخش نیاز به بهبود دارد و رنگ قرمز نشان می‌دهد که روی این بخش اصلاً کار نشده. با کلیک روی هر بخش راهکارهایی به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا تولید می‌کنید و آن را سئو می‌کنید به یک سری ابزار برای آنالیز کردن سایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید. چرا؟ چون این کار باعث می‌شود کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند و به گوگل این پیام را برسانند که سایت شما را دوست دارند، پس این فرایند به طور خود به خود باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود.

مهم نیست از برگه استفاده کنید یا دسته بندی، کیفیت محتوا، نحوه ارائه و متن و تصاویر به کار رفته در صفحه برای گوگل و کاربر اهمیت دارد. اگر شما جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید این کاربران به سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما دریافت میکنند. همین فرآیند ساده موجب میشود که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشید و شانس خود را برای تبدیل آنها به مشتری افزایش دهید.

  • که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست.
  • هرکدام در دنیای سئو حرفی برای گفتن دارند و تجربه و تخصص آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند به هدف خود برسید.
  • این اتفاق زمانی رخ میدهد که شما کلید واژه ای را جستجو میکنید و میبینید مواردی از قبیل قیمت، زمان ویدیو، و یا سوالات متداول نوشته نمایش داده میشود.
  • منظور از پایش فرایندیست که در آن موتورهای جستجو به اسکن تمام صفحات وب می پردازند.
  • سئوکاران باهوش می دانند که باید از بک لینک ها و محتوا فراتر بروند.
همچنین به صورت مستمر نیز صفحات پیدا شده را مجددا برای بروزرسانی چک می کنند. مجله خبری سئو همیشه در حال تغییر است و به همین دلیل بایستی همیشه در حال یادگیری و به روز کردن خود باشید. اگرچه این این اصطلاحات از دید عملی اهمیتی ندارند، اما خوب است معنای آنها را بدانیم.

در این صورت ظاهرشان خیلی خوب به نظر نمی رسد و می تواند نرخ کلیک وب سایت شما را کاهش دهد. هاست وب سایت شما اولین چیزی است که بر سرعت بارگذاری صفحات سایت شما تأثیر می گذارد. یکی از رایج‌ترین «اشتباه‌هایی» که می‌بینم این است که افراد تیترهای صفحات خود را قابل کلیک کردن نمی‌کنند، به خصوص وقتی صحبت از وبلاگ‌ها به میان می آید. علاوه بر لینک های داخلی از طریق عناصر گفته شده در بخش قبل، لینک دادن به سایر صفحات مرتبط از داخل بدنه صفحه نیز اقدام مناسبی است. بزرگترین مزیت لینک سازی داخلی؟ برخلاف لینک های خارجی، کنترل لینک های داخلی کاملا در دستان شماست. لینک سازی داخلی تکنیک سئویی است که در اغلب مواقع نادیده گرفته می شود.

سئو چیست؟ به سادگی همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

اگرچه سئو هرینه زیادی (مالی و زمانی) از شما میبرد اما این بهترین راه جذب مشتری و حتی ارزانترین راه در مدت زمان طولانی است. تصاویر بهینه نشده، تصاویر بزرگ زمان بارگذاری صفحه را افزایش خواهند داد. برای اینکه در سئو دچار اشتباه نشوید حتما مقاله 100 کار اشتباه که در سئو انجام می دهیدرا مطالع نمایید.

برای اینکه به کاربران اهمیت بیشتری بدهید استفاده از متن جایگزین در عکس‌ ها یکی از بهترین روش ها می باشد. به این شکل، اگر به هر دلیلی تصاویر، برای کاربر بارگذاری نشدند او می ‌تواند بفهمد که تصویر درباره چیست و منتظر بماند یا نماند. همچنین موتورهای جستجو درک متفاوتی از تصاویر دارند که با استفاده از متن جایگزین به آنها کمک می ‌کنید که معنای تصاویر را بهتر بفهمند. در واقع، جستجوهای تصویری بخش جداناپذیری از سرویس گوگل هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار