استراتژی سئو چیست و چگونه یک استراتژی سئو تدوین کنیم؟-سئو

Orphan Page یا صفحه یتیم به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که هیچ بک لینکی به آن داده نشده است. اما چرا صفحات یتیم برای سئو مشکل ایجاد می‌کنند؟ موتور‌های جستجو ازجمله گوگل، معمولا صفحات وب را به دو طریق پیدا می‌کنند. برعکس صفحات وب، که معمولا با اهداف متفاوتی ساخته می‌شوند، صفحات فرود تنها با یک هدف بوجود می‌آیند. همین تمرکز بر روی تنها یک هدف معین، باعث شده تا صفحات فرود بهترین گزینه برای افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی و نیز کاهش هزینه‌های فروش باشند. حال این هدف می‌تواند خرید، ثبت نام و یا عضویت در سایت باشد.

به موتورهای جستجو از این دید نگاه کنید که هدف آنها تنها و تنها نمایش بهترین و مناسب‌ترین نتایج برای سوالات کاربران است. خدمات سئو سایت و بهینه‌سازی سایت برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو، خدمات حرفه‌ای سئو سایت و بهینه‌سازی سایت را با سئو روز آغاز کنید. سئوروز با یک دهه تجربه در زمینه انجام خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ در حال فعالیت می‌باشد.

در این قسمت به رایج ترین پرسش های افراد در هنگام اولین برخورد با موضوع سئو پاسخ داده ایم. در این فصل به بررسی پرتکرار ترین سوالات در زمینه سئو پرداخته ایم و در عین حال از طریق پاسخ ها مروری بر فصول قبلی هم داریم. از سوی دیگر، اگر تغییری پیش‌بینی نشده اتفاق بیفتد، تقریباً هرگز نمی‌توانید از گزارش‌های پیش‌فرض چیزی نتیجه‌گیری کنید. اولین قانون تجزیه و تحلیل این است که همیشه تا آنجا که ممکن است تلاش خود را معطوف به یافتن اصلی ترین علت کنید.

سئو کلاه سفید

استفاده از بکلینک، اصول خاص خود را دارد و اگر بدون برنامه، از هر سایتی بک لینک بگیرید، قطعا جریمه می شوید و مجله خبری سئوی سایت شما منفی خواهد شد. محتوا می تواند تاثیر مستقیم یا تاثیر غیر مستقیم بر روی سئو داشته باشد. گوگل برای آنکه رضایت کاربران را جلب کند، سعی می کند تا صفحه را رتبه بندی کند که محتوای ارزشمندتری داشته باشد. به عنوان مثال صفحه ای که در آن محتوای متنی، تصویری، ویدیویی و صوتی دارد نسبت به صفحه ای که تنها در آن محتوای متنی قرار گرفته است، از نظر گوگل ارزش بیشتری دارد. سئو چیست؟سئو سایت با مفهوم جدید یعنی تولید محتوا اصولی برای اطلاع رسانی دقیق به مخاطب دیگر سئو سایت به معنی بهینه سازی یرای موتورهای جستجو نیست. سئو سایت با مفهموم جدید دریچه جدید از بازار یابی محتوا میباشد که در ادامه به آن میپردازیمم.

الان بازدید ارگانیک از گوکل ما تقریبا صد نفر هست با توجه به اینکه کسب و کارمون لوکال و کاملا محلی مختص شهر ارومیه ست. معمولا تلاش می‌کنیم که لینک‌سازی‌های خارجی سایت را در دامنه‌های متفاوتی انجام دهیم ولی دریافت دو رپورتاژ آگهی از یک سایت غیرطبیعی نیست. در وردپرس افزونه هایی مانند yoast و rank math هستند که به مدیریت سئو سایت کمک میکنند. الزامی برای استفاده از وردپرس نیست ولی به عنوان یک متخصص سئو بهتر است با این سیستم مدیریت محتوا آشنایی خوبی داشته باشید چرا که پروژه های بسیاری با استفاده از آن طراحی شده است.

هزینه سئو خارجی

برای وضوح این مسئله یک جستجوی گوگل انجام دهید، در صورتی که لینک سایت شما در صفحه اول گوگل نباشد، به این معنا است که میزان بازدید‌کننده و ترافیک سایت شما پایین است. در حالی که بسیاری از سایت‌ها در تلاش هستند تا از هر شگردی برای سئو و نزدیک شدن به صفحه اول جستجو گوگل، استفاده کنند. مشاوران سئو سایت میموس به شما کمک میکنن تا پس تدوین استراتژی سئو برای کسب و کار شما، بتوانید با صرف زمان سرمایه بیشترین بازدهی و نتیجه رو دریافت کنید. شاخص های متفاوتی برای ارزیابی عملکرد کسب و کارها وجود داره، به عنوان مثال یه فروشگاه اینترنتی هدفش اینه که بتونه مشتریای بیشتری جذب کنه و به فروش بالاتری برسه.

من در مدیر وب به شما کمک می‌کنم، یک کسب‌و‌کار‌ آنلاین حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، به نتایج اول گوگل برسید و با دیجیتال‌مارکتینگ فروش‌تان را پیوسته افزایش دهید. البته الان هم گوگل این موارد را چک می‌کند، اما باهوش‌تر از قبل شده است! بنابراین به جای تمرکز صرفا بر content، گوگل به context نیز اهمیت می‌دهد! در حقیقت گوگل به دنبال نمایش بهترین محتوا به کاربر است و بهترین محتوا لزوما متنی نیست که کلمه کلیدی بارها در آن تکرار شده است. اهمیت Dwell Time برای RankBrain خیلی زیاد است، چرا که نشان‌دهنده دوست‌داشته‌شدن محتوا از سوی کاربر است‌. اگر تعداد کاربرانی که مدت زمان زیادی در صفحه می‌مانند زیاد باشد، گوگل جایگاه صفحه را ارتقا می‌دهد.

  • ما قبلاً به این موضوع پرداخته‌ایم که چرا پیوندهای خارجی مهم هستند.
  • اما باید بدونید که همه این فعالیت ها برای اینه که سایت شما بهترین تجربه کاربری رو داشته باشه.
  • تا دیروز یکی از صفحات سایتم در چندین عبارت کلیدی صفحه اول و دوم گوگل بود.
  • در 25 سال گذشته، موتورهای جستجو از ارزیابی مبتنی بر متن ها، به عصر یادگیری ماشینی حرکت کرده اند.
یکی از دستاورد های الگوریتم کبوتر است و به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی مشاغل اطراف خود را پیدا کنند. با این دستاورد مفهومی به نام سئوی محلی نیز ایجاد شد که بر اساس آن کسب و کارها سایتشان را برای محل نزدیک خود بهینه سازی می‌کنند. با خاصیت انکر تکست شما میتوانید در زمینه لینک سازی و افزایش سئو سایت در موتور جست و جو جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار