اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت-سئو

برعکس این موضوع نیز صادق است، یعنی فردی که در زمینه تولید محتوا توانایی لازم را داشته باشد اما با مفاهیم سئو آشنایی نداشته باشد، نمی تواند محتوای کامل و با کیفیتی را تولید نماید. در ادامه با همه اصول مورد نیاز جهت پاسخ به سوال تولید محتوای سئو شده چیست، آشنا خواهیم شد. هر محتوایی که تولید می کنید و سیستم های بازاریابی که برای آن به کار می برید را باید تحلیل کنید تا متوجه میزان اثرگذاری آن را برروی کاربر متوجه شوید.

به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال موفقیت وب سایت خود هستید، به سئو نیاز خواهید داشت. محتوا، یعنی انواع اطلاعاتی است که در صفحات وب قرار می گیرد. به یاد داشته باشید محتوایی که شما می نویسید، فقط به منظور نمایش یا به رخ کشیدن دانش و اطلاعات شما نیست. محتوايتان را طوري طراحي كنيد كه كاربر با خواندن آن به هدفش برسد يا مشكلش بر طرف شود.

گوگل دیسکاور یا Google discover چیست؟

وب سایت شما باید حاوی محتواهای بهینه سازی شده باشد تا به راحتی بتواند نیاز مخاطبین شما را رفع کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد تا سایت های دیگر به خاطر ارزش محتوای شما، به سایت شما لینک دهند. اگر هدف فروشگاه شما، فروش محصولات به صورت اینترنتی است، پس باید محتوای آن صفحات را بهینه نمایید و از تگ های مناسب در بهینه سازی استفاده نمایید. البته در این مقاله، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا، خیلی صحبت نمی شود و فقط تعریف کلی آن بیان می شود. بیشتر هدف ما، آشنایی شما با این اصطلاح و چگونگی افزایش و بهبود آن می باشد.

شما ميتوانيد از داستان هايي كه دوستانتان يا مشتريانتان و يا حتي رقبا و هركس ديگري كه برايتان تعريف كرده استفاده كنيد. هر داستان مرتبطي، مي تواند سئو محتوايتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود. اگر بيشتر نتايج، پستهاى وبلاگ بودند، می فهمید كه لازم است شما هم پست وبلاگى بسازيد. اگر بيشتر نتايج صفحات فروش محصولند، پس عاقلانه تر است كه شما هم از اين صفحات داشته باشيد. این کار کاملاً اشتباه است چراکه، ممكن است يک كلمه ى كليدى میزان سرچ بالایی نداشته باشد، اما شاید بتوان از این کلمات، جملات مختلفی ساخت که به درد کاربران بخورد و باعث شود که آنها به مشتری تبدیل شوند.

  • کلید موفقیت برای رتبه‌بندی محتوا، نشان‌دادن ارتباط است و به این منظور، استفاده از ارتباط معناییِ کلمات کلیدی در محتوا مهم است.
  • متن آلت تصویر باید به شکل مفیدی توصیف گر تصویر باشد، یعنی اینکه باید متنی را به موتور جستجو ارائه دهد که بتواند آن را جزء موضوع مشابهی با آن مطلب وبلاگ قرار دهد.
  • لینک داخلی یک راه عالی برای ایجاد یک رابطه متنی بین پست های جدید و قدیمی شما است.
  • براي مثال نوشتن يك مقاله، فرايند توليد محتواي متفاوتي نسبت به توليد يك محتوای صوتي و يا ويديوئی دارد.
  • برای مثال من عبارت «مربا آلبالو» را سرچ کردم و متوجه شدم که بیشتر افراد به دنبال طرز تهیه آن هستند.
خوشبختانه برای اینکار، ابزاری به نام RankBrain وجود دارد که هر چند هنوز مبهم و نا مفهوم است اما حداقل ابزار مناسبی است. محتوایی است کاربر را تشویق می‌کند مجله خبری سئو که ادامهٔ محتوا را بخواند. زمانی که با خوانندهٔ خود و نحوهٔ خرید او آشنا باشید محتوایتان می‌تواند چیزی از بیش از نیاز مخاطبتان را برآورده کند.

سرعت بارگذاری سایت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار