اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت-سئو

برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید. صفحاتی که روی کوئری های عمومی تمرکز دارند باید در بالای هرم شما قرار داشته باشند. از متا دیسکریپشن ها برای خلاصه و جمع بندی کردن پست خود استفاده کنید. اما در حال حاضر باید محتوای شما با “Search Intent” هم مطابقت داشته باشد. این ابزار سوالاتی که مردم درمورد موضوعی که شما در آن تایپ می کنید را به شما نمایش می دهد. اگر تمام کارهایی که انجام می دهید منجر به پستی با مشارکت بالا و عالی نشود، بدون شک، یکی از ناامیدکننده ترین تجربه ها را پشت سر گذاشته اید.

این جنبه به طور کلی بهبود کیفیت محتوای ارائه شده به کاربر را تحت پوشش قرار می‌دهد. این اقدامات شامل مواردی چون خوانایی متن، طول مقاله، پوشش کامل موضوع و استفاده درست از تصاویر مجله خبری سئو و ویدیو است. هر محتوایی می‌تواند از لحاظ کیفیت مورد سنجش قرار بگیرد و در نهایت، این کاربر است که تصمیم می‌گیرد کدام نوشته و محتوا به بهترین شکل نیازهایش را برآورده می‌کند.

۲- شناسایی و دسته بندی محتوا بر اساس نیت کاربر

من خودم دوره آزادکارشو ثبت نام کردم چون نسبت به بقیه جاها قی… ازآنجایی‌که کدهای اسکیما بسیار گسترده هستند و برای توضیح کامل آن باید یک مقاله جدا نوشت، پیشنهاد می‌کنم راجع به آن به تحقیقات مفصلی بپردازید. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، افزونه Yoast Seoبه‌سادگی می‌تواند در انجام کارهای بالا به شما کمک کند. درنهایت، روی آمارهایی که از آنالیزها به دست می‌آید تمرکز کنید. در این مرحله به‌صورت منظم باید به این بپردازید که چه چیزی برای شما جواب داده و چیزی نداده است. از فروشگاه­­های بسیار بزرگ تا فروشگاه­های کوچک مستقل که در سرتاسر کشور فعالیت می‌کنند می‌توانند در این لیست قرار بگیرند.

همچنین در نظر داشته باشید که این نمونه در نرخ‌های میزان کلیک نیز تأثیر زیادی دارد چون هدف خاص خواننده را محقق می‌کند و هرچه مرتبط‌تر باشد بهتر است. از گزینه های قالب بندی مختلف مانند اضافه کردن لیست، برجسته کردن متن و تغییر فونت استفاده کنید. این کار خوانایی محتوا را برای کاربران تلفن همراه آسان تر می کند. با تکرار طبیعی از کلیدواژه خود در بدنه متن اصلی و عناوین استفاده کنید.

  • شما می‌توانید یک‌راهنما را به‌صورت کامل و با جزئیات در وب‌سایتتان قرار دهید یا به‌صورت مختصر و کوتاه؛ اینان هردو به هدفی که شما از تولید آن مقاله دارید بستگی دارد.
  • سئوی محتوا مهم است چون بدون محتوای با کیفیت، سایت شما در موتورهای جستجو شانسی ندارد.
  • پس به صورت جدا نمیتوان فقط با گوگل ترند موفقیتی در جستجوی کلمات کلیدی به دست آورد.
  • گرچه این امر تا حدودی صحیح است اما باید بخش زیادی از زمان و انرژی خود را نیز صرف محتوای موجود خود کنید.
  • محتوایی که به صورت زنده یا ناهمزمان ارائه می‌شود، می‌تواند با استفاده از قالب‌های مختلف از جمله متن، تصویر، ویدئو، صدا و یا غیره بیان شود.

این عمل به وسیله ابزارهای مختلفی که اینترنت به ما داده است می تواند انجام شود. تولید محتوا بسیار باسئونیز در ارتباط است به گونه ای که بسیاری از افراد و متخصصین، سئو را معادل تولید محتوا می دانند. جایگاه و ارزش محتوا بر روی سئو سایت غیر قابل انکار است تا آنجا که یکی از مهم ترین عناصر رتبه بندی سایت توسط گوگل، تولید محتوای با کیفیت است. سئو محتوا یا SEO Content اصطلاحی است که برای محتوای سئو شده به کار می‎رود. محتوای سئو شده، محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جست و جو مانند گوگل و با استفاده از یک کلمه کلیدی نوشته می‌شود. محتوا را نباید فقط به دید فاکتور و عاملی برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو در نظر بگیرید.

ارتباط تولید محتوا و سئو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار