انواع طرح کناف سقف 2020 برای خانه‌های ایرانی مزایای استفاده از کناف سقف | panelgachikanaf

نصب این سقف ها بسیار راحت بوده و زمان اجرای آن نیز سریع است . همچنین در شهر تهران برای سفارش کناف می توانید به خیابان سهروردی جنوبی، خیابان کلهر، خیابان قزوین خیابان شهید برادران حسنی، خیابان ابن سینا و تهرانپارس چهارراه سیدالشهدا نبش کوچه داوود آبادی، مراجعه فرمایید. در این زیرسازی، پروفیل های F47 تنها در یک جهت نصب می گردند و در نهایت پانل به آن پیچ می شود. پوشش های کناف عمدتا در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار نیستند. در صورتی که از مصالح بی کیفیت در این راستا استفاده شود، باعث ایجاد ترک خوردگی در سقف می شود. انعطاف پذیری کناف سبب می شود تا سقف در برابر زلزله مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

آشنایی با انواع سقف کناف با کیفیت

اگر سقف متوسط دارید در اینصورت شرایط برای استفاده از سقف کناف آماده است اما برای سقف های خیلی بلند نیز باید از آپشن های دیگری استفاده کنید که در مطالب پیشین کامل در مورد آنها صحبت کردیم کافی است به لینک مشخص شده پنل گچی کناف مراجعه بفرمایید. برای طراحیکناف سقف پذیرایی مستطیلی ساده یا هر فرمی دیگری (با توجه به طراحی)، باید به سبک فضا دقت کرده باشید زیرا مدرن یا کلاسیک بودن دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی بر روی نوع طراحی سقف تاثیرگذار است. ما در این مقاله تصاویری ازانواع کناف سقف پذیرایی شیک و لاکچری را به همراه نکاتی برای طراحی مدل کناف ساده قرار داده ایم. به دنبال کناف سقف پذیرایی شیک هستید؟ در این مقاله تصاویری از انواع کناف سقف پذیرایی شیک و لاکچری را به همراه نکاتی برای طراحی مدل کناف ساده قرار داده‌ایم.

  • سقف‌های کاذب کناف در مقایسه با دیگر سقف‌های کاذب از نظر وزنی سبک‌تر هستند و هیچ بار اضافه‌ای بر ساختمان وارد نمی‌کنند.
  • به جهت کناف کاری در بخش های مختلف ساختمان در بازار موجود هستند.
  • باید از سقف کاذب مراقبت کنید چون طول عمر خیلی بالایی نداره.
  • یکی از مهمترین مزایای استفاده از این سقف مقاومت بالای آن در برابر رطوبت می باشد و به همین دلیل بهترین نوع کناف سقف برای آشپزخانه بوده و بیشترین میزان استفاده آن مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد.
  • موقعی که سقف کناف در حال نصب است باعث می‌شود که گردوخاک زیادی تولید شود.
انواع پروفیل کناف به دو دسته کلی پروفیل گالوانیزه سقفی و پروفیل گالوانیزه کناف دیواری تقسیم می شود که کاربرد هریک از آنها فرق دارد. از انواع کناف با ضخامت 12 میلی متر برای ساخت دیوارهای جداکننده و غیر باربر، دیوار کناف پوششی، کناف سقف دکوراتیو یا ساده استفاده می‌کنند. امروزه استفاده از انواع کناف در ساختمان سازی بسیار رایج شده و بیشتر افراد به جای گچ از این محصولات استفاده می‌کنند. کناف جدیدترین و محبوب‌ترین نوع از انواع پوشش‌های سقفی و دیوارهای جداکننده است. داشتن خانه‌ای با دکوراسیون جذاب، سبب افزایش روحیه و حس نشاط در افراد می‌شود و از آنجایی که ایجاد دکوراسیون زیبا در سقف سبب زیباتر شدن خانه می‌شود، روحیه و نشاط افراد را بیشتر خواهد کرد.

انواع طرح کناف سقف 2020 برای خانه‌های ایرانی مزایای استفاده از کناف سقف | panelgachikanaf

در این مقاله با انواع سقف کاذب آشنا میشین و مزایا و معایبشون رو می‌شناسین. تمام تلاش ما هم اینه که شما رو با نکاتی آشنا کنیم که در نهایت بتونین در انتخاب سقف کاذب به یک تصمیم گیری درستی برسین؛ یعنی آخر کار احساس نکنین که متضرر شدین. در نظر داشته باشید که این محصول از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در صورت ترکیب با یکدیگر صفحات کناف به دست می آید. در نظر داشته باشید که انتخاب اجزاء با کیفیت بر روی کیفیت نهایی محصول تاثیر مستقیم دارد و به همین دلیل خریداری آن از برندهای معتبر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

راه‌های مختلفی برای کاهش قیمت کناف مثل استفاده از متریال متفرقه و بی‌کیفیت یا استخدام متخصصان کم‌تجربه وجود دارد، اما ما به شما این روش‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم. ما با هدف ارائه خدمات در حوزه سقف های مرکب عرشه فولادی در بیست و هشتم آذر ماه سال ۱۳۹۲ گردهم آمدیم، تا به نیاز هایی که در صنعت ساختمان، با تجربه چندین ساله فعالیت در این حوزه در بازار احساس کردیم، پاسخ دهیم. نیازی به نیروی متخصص برای استفاده از این سقف کاذب وجود ندارد. اول، به دلیل وزن کمی که دارد؛ مقاومت کمتری نسبت به رابیتس دارد. نگهداری کناف ها در انباری یا جا های مختلف، هیچ محدودیت خاصی ندارد و نسبت به مصالح گچی راحت تر است. کناف دکوراسیون امیدوار است در ادامه راه با ایجاد شبکه یکپارچه از مجریان با تجربه در سراسر کشور نسبت به ارتقا سطح فنی مجریان نقش پررنگی را ایفا نماید.

مدل کناف سقف پذیرایی ساده و شیک

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار