بهترین لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی از 10 تا 30 میلیون آترین کالا | behtarin-laptop

سری لپ تاپ های تینک پد، بدون شک یکی از جذاب ترین لپ تاپ های بازار محسوب می بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون شوند. Lenovo Thinkpad E15 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با دارا بودن بدنه صیقلی و متریال ساخت با کیفیت، نظر هر بیننده ای را جذب می کند. این لپ تاپ 1.9 کیلوگرمی دارای نمایشگری 15.6 اینچی است که از پنل TN بهره می برد و می تواند رزولوشن 1920×1080 یا فول اچ دی را پخش کند.

  • کیبورد این دستگاه از طراحی راحتی بهره میبره و انگشت‌های دست خیلی خوب روی دکمه‌ها قرار میگیرن و خیلی نرم و روان بالا و پایین میکنن.
  • اگر به دنبال خرید لپ تاپ برای مصارف دانشجویی خود در دانشگاه یا دانشکده پزشکی هستید، در این مقاله مدل های خوبی به شما معرفی شده است.
  • می‌دانیم که مک بوک پرو عملکرد پایدارتری دارد و مک بوک ایر به‌عنوان یک گزینه ارزان در بازار یاد می‌شود.
  • برچسب صفحه کلید همراه محصولمی‌رسیم به دومین لپ تاپ دانشجویی این لیست که یکی از بهترین و در عین حال اقتصادی‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای رفع نیازهای دانشجویان به حساب می‌آید.
  • این محصول از پردازنده گرافیکی Iris Xe به‌صورت یکپارچه استفاده می‌کند و در کنار پردازنده مرکزی قرار گرفته است.
البته تنوع مدل و قیمت لپ تاپ دانشجویی ایسوس، بسیار متفاوت است و شما با هر بودجه و سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید به راحتی لپ‌تاپ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه مطلب به سوالات زیادی پاسخ دادیم و تلاش کردیم راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی کاملی تهیه کنیم. ادامه مطلب را مطالعه کنید، اگر باز هم سوالی بدون پاسخ ماند، در انتهای صفحه، در بخش سوالات متداول پاسخگوی سوالات شما هستیم. این لپ تاپ زیبا و سبک با وزن ۱.۵ کیلوگرم یک لپ تاپ مناسب دانشجویان پزشکی است.

راهنمای کامل خرید لپ تاپ برای دانشجویان

سیستم‌عامل DOSمی‌رسیم به لپ تاپ دانشجویی شماره‌ی ۸ که البته برای استفاده در کارهایی فراتر از کارهای دانشجویی هم لپ تاپ بسیار مناسب و کارآمدی محسوب می‌شود. این محصول از تراشه‌ی قدرتمند و سریع Core i7-1165G7 به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که در عین قدرت پردازشی بالا، کم‌مصرف هم هست. در کنار این تراشه از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی گرافیکی MX450 با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی هم قرار گرفته‌اند تا کاربر در انجام کارهای نیمه سنگین گرافیکی هیچ مشکلی نداشته باشد. این لپ تاپ دانشجویی از ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع HDD هم بهره می‌برد تا از بابت فضای ذخیره‌سازی خیالتان راحت باشد. باتری آن ۳۵ وات ساعتی است که می‌تواند تا حدودا ۵ ساعت در صورت انجام کارهای معمولی شما را همراهی کند. روی توانایی گرافیکی این محصول نمی‌توان خیلی حساب کرد اما اینطور هم نیست که نشود کار خاصی با آن انجام داد.

لپتاپ 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD و 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 داره که میتونید ازش برای ذخیره اطلاعاتتون استفاده کنید. لنوو توی این مدل از یه باتری 2 سلولی استفاده کرده که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنه و با یه بار شارژ شدن، میتونه تا 5 ساعت دوام بیاره. برای اینکه بتونم این مقاله رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از برندهای مختلف از نظر طراحی، نمایشگر، سخت‌افزار، نرم‌افزار، باتری، حافظه و کارایی باهم مقایسه کردم تا تونستم لیست زیر رو آماده کنم. به جرأت میتونم بگم که این مقاله، چکیده بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی بازاره که میتونید همین الان بخرید. خرید لپ تاپ دانشجویی یک طرف، لپ تاپ مناسب دانشجویی شما و رشته شما نیز یک طرف دیگر است.

بهترین لپ تاپ تا 90 میلیون تومان؛ راهنمای خرید لپ تاپ زیر نود میلیون

بهترین لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی از 10 تا 30 میلیون آترین کالا | behtarin-laptop
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار