بهینه سازی محتوا چیست؟ سئو محتوا و مراحل تعریف استراتژی-سئو

اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید. برای تولید محتوا در شیراز ما به شما تیم متخصص سئو و محتوا را معرفی می کنیم. تولید محتوای حرفه ای در شیراز با کیفیت بالا بسیار دشوار می باشد زیر افراد بسیاری خود را به عنوان یک متخصص تولید محتوا شیراز می دانند. با تیم سئو محتوا همراه باشید تا درباره تولید محتوا در شیراز بیشتر بدانید.

آموزشی

شما می توانید از ابزار تگ Moz استفاده کنید تا ببینید که تگ عنوان صفحه شما چگونه نمایش داده می شود. شما هرگز نباید پست های وبلاگ یا انواع دیگر محتوا را فقط به منظور خالی نبودن عریضه و بی هدف منتشر کنید. از یک طرف اگه هر رنگ رو تبدیل به چندتا محصول کنم احتمالا تجربه کاربری سایتم میاد پایین و توی محتوا نوشتن دچار مشکل میشم چون تفاوت محصول مثلا شمع شیشه ای اسکلتی فقط توی رنگش هست.

  • اما کلمات کلیدی طولانی چیست؟ استفاده از کلمات کلیدی دم دراز چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ چگونه با کلمات کلیدی لانگ تیل، نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟ در این به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ داده ایم.
  • نحوه کار با ابزار های آنلاین جستجوی کلمات و عبارات کلیدی همچون KWFider و Keyword Planner را به خوبی می‎داند.
  • برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید.
  • از یک طرف اگه هر رنگ رو تبدیل به چندتا محصول کنم احتمالا تجربه کاربری سایتم میاد پایین و توی محتوا نوشتن دچار مشکل میشم چون تفاوت محصول مثلا شمع شیشه ای اسکلتی فقط توی رنگش هست.
انکر تکست یا Anchor Text متنی است که کاربر با کلیک روی آن به صفحه هدف منتقل می شود. یکی از فاکتورهای سئو که کمتر به آن اشاره شده، اهمیت انکر تکست در لینک سازی است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع و انواع انکر تکست مطلب زیر را از دست ندهید. از شما انتظار نداریم مجله خبری سئو که هر یک از این استراتژی‌های عالی را درست از همین الان در محتوای خود پیاده‌سازی کنید. اما با رشد وبسایت شما باید اهداف شما برای موتورهای جستجو نیز تغییر کند. سپس می‌توانید اقدام به ساخت بک لینک کنید تا وبسایت‌های دیگر نیز به وبسایت شما لینک دهند.

حرف H مخفف how to و به معنای “چگونه، چطور ” است و حرف W مخفف تمامی افعالی است که با Wh شروح می شوند. مانند What، Why، When، Where یا Who که به ترتیب به معنای چه، چرا، کی، کجا و چه کسی می باشد. چگونه تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه از اين واژه ها در عنوانتان استفاده كنيد. همچنين توجه داشته باشيد كه Google Trends ابزاری است مكمل براى سنجش كيفيت كلمات كليدى.

هنگام نوشتن محتوا گوگل را فراموش کنید و خودتان را جای کاربر بگذارید. یعنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو تا افراد بتوانند به راحتی آن را از طریق موتورهای جستجو مثل گوگل پیدا کنند. طبق تحقیقات HubSpot، وبسایت هایی که به صورت متداول تولید محتوا می کنند، نسبت به وبسایت هایی که این کار را انجام نمی دهند، 350 درصد ترافیک بیشتری دریافت می کنند.

نحوه کار با ابزار های آنلاین جستجوی کلمات و عبارات کلیدی همچون KWFider و Keyword Planner را به خوبی می‎داند. اگر اقداماتی که انجام داده‌اید باعث رشد شما شود، که تبریک می‌گویم! اما اگر باعث پسرفت یا درجا زدن شما شود، دیگر هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید! در چنین شرایطی هزینه و مهم‌تر از آن، «وقت» خودتان را ازدست‌داده‌اید.

دومین گام تولید محتوا: ساخت تقویم محتوایی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار