تدریس خصوصی سئو برای ورود به بازار کار 1400 ویرگول-سئو

برای متخصص سئو بودن فرد باید تجربه انجام چندین پروژه را داشته تا برای شرایط مختلف آماده باشد. به همین دلیل درخواست نمونه کار با جزئیات بسیار مسئله مهمی است. زمان سئو کردن بستگی به کلمه شما، سایت شما، رقبا و همچنین تخصص فرد سئوکار دارد و نمیتوان یک نسخه برای همه سایت های پیچید. مثلا سئو کردن یک سایت در کلمه خرید موبایل بسیار زمانبرتر است از سئو یک سایت در کلماتی مثل خرید موکت است. مسیری که در این شرایط من به شما پیشنهاد میکنم، این است که به سراغ یک شرکت رفته و به عنوان کارآموز سئو در آن چند ماهی فعالیت کنید.

ما توصیه می کنیم که به سادگی پیوندهایی به متن موجود اضافه نکنید، بلکه پیوندهای جدید اضافه کنید، که می تواند ارتباط و طراوت پیوندهای جدید را افزایش دهد. علاوه بر این، سعی کنید بالاتر از محتوای اصلی خود پیوند دهید، زیرا این پیوندها مجله خبری سئو ممکن است وزن بیشتری نسبت به پیوندهای پایین صفحه داشته باشند. طرحواره می تواند به شما کمک کند تا محتوای غنی به کاربر نمایش داده شود و CTR شما را بیشتر تقویت کند. به عنوان محتوای اضافی، می تواند به Google در درک صفحه شما کمک کند.

پونه مدیا با تحقیق کلمات کلیدی سعی دارد محتوای حرفه‌ای با موضوعات مناسب را برای سایت شما تولید کند تا مخاطبان و مشتریان را به سایت شما جذب کند. در این کار غیر اخلاقی، سئوکار از طریق دور زدن الگوریتم‌های گوگل و گمراه کردن آنها، رتبه وبسایت را بالا می‌برد. در این حالت باید آمادگی این را داشته باشید که هر لحظه گوگل این فریب‌کاری را متوجه شود و با آن وبسایت برخورد کند. بهترین شرکت‌ سئو معمولا قبل شروع هر پروژه یک جلسه با کارفرما دارد تا سقف هزینه‌ها و اهداف آنها را مشخص کند.

خودم سئو کنم یا سئو کار ؟

این کار بسیار اهمیت دارد و ترافیک سایت شما را بالا خواهد برد. بالا رفتن ترافیک سایت موجب بازدید بیشتر و فروش بهتر خواهد شد. البته باز هم تاکید می‌کنیم که انجام این کار به صبوری فراوانی نیاز دارد. برخی تصور می‌کنند که سئو وردپرس با سئویی که در سایت‌های دیگر انجام می‌شود تفاوت دارد. متخصص سئو ضرورتی برای یادگیری طراحی وب ندارد و هر کدام از این حوزه‌ها ویژگی ها و تفاوت های خود را دارند اما یادگیری آن می‌تواند مزیت باشد.

· متن جایگزین تصاویر در سئو وردپرس

راستی برای آموزش های رایگان پیشنهاد میکنم بخش مقالات سایت آکادمی فرین که شامل آموزش های سئو و دیجیتال مارکتینگ میشود را دنبال کنید . همچنین در بین منابع خارجی ویدیو های White Board Friday از مجموعه آموزش های Moz هم میتوانید از اینجا دنبال کنید. یادم هست یک در زمان گسترش تیم فرین و استخدام سئوکار، رزومه های زیادی دریافت کردیم که در آنها به انجام پروژه سئو فلان آژانس هواپیمایی یا فلان فروشگاه بزرگ اینترنتی اشاره شده بود. اما در عمل افراد صرفا جزئی از یک تیم سئو بودند و بعضا کار کوچکی را هم به عهده داشتند. اگر شما هم جز کسب و کارهایی هستید که میزان فروش شما کاهش یافته و یا افزایش نمی یابد.

  • تسلط کامل بر تحقیقات کلمات کلیدی و داشتن نمونه کار قابل قبول.
  • اینگونه کاربر بعد از جستجو و دیدن توضیح شما ترغیب می‌شود که وارد سایت شما شود و این یعنی یک گام به سئو سایت نزدیک شده‌اید.
  • در آژانس دیجیتال مارکتینگ پویاخدمات سئوو بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو با هدف بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر انجام میگیرد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار