خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو-سئو

از PHP همچنین در توسعه اپلیکیشن‌های موبایل نیز استفاده می‌شود. Java Script یک زبان برنامه نویسی سمت کلاینت است که در مرورگر کاربر اجرا شده و دستورات را بجای پردازش کردن در سرور، روی مرورگر کاربران پردازش می‌کند. Java Script برخلاف آنچه از اسمش بنظر می‌آید، هیچ ارتباطی با Java ندارد و زبانی مستقل است. از جاوا اسکریپت در کد‌نویسی امور پیشرفته‌تر مثل پرینت گرفتن زمان و تاریخ و ساخت تقویم، که با استفاده از HTML ممکن نیستند، استفاده می‌شود.

  • این یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که مشکلات بزرگی را بین شما و موتور‌های جستجو بوجود می‌آورد.
  • اما اگر اجزای طراحی سایت و سئو با هم هماهنگ باشند، کاربر در زمان استفاده از سایت شما به راحتی به هدف خود می رسد.
  • شما میتوانید تصاویر را خودتان از مراحل بازی، فضای داخلی آن و یا حتی از ویدئوهایی که از بازی منتشر شده است انتخاب کرده و با ارائه محتوای جدید شانس بیشتری برای کسب جایگاه داشته باشید.
  • برای افزایش CTR صفحه در نتایج جستجو؛ سعی کنید ۲ بار از کلمه کلیدی استفاده کنید.
  • از آنجا که الان اکثر قالب‌‌ها رسپانسیو طراحی می‌شوند بنابراین چالش طراحی رسپانسیو ندارید.
الگوریتم mobile friendly فقط بر نتایج جستجوهایی که توسط موبایل انجام می شوند، تاثیرگذار است. در آپدیت های (به روز رسانی) جدید این الگوریتم، سایت هایی که متناسب با موبایل طراحی نشده باشند، جایگاه خود را در رتبه بندی گوگل از دست می دهند. هاست های خارجی از نظر ارتباط شبکه و پایداری بهتر از هاست های ایرانی هستند.

Google Honeymoon یا ماه عسل گوگل چیست و چه اهمیتی دارد؟

اما این کار باعث می‌شود که وب‌سایت شما پس از مدتی توسط موتورهای جستجوگر مثل گوگل پنالتی شود. زمانی که سایت شما پنالتی می‌شود، دیگر در نتایج گوگل نمایش داده نمی‌شود یا در صفحات آخر نمایش داده می‌شود. در جلسات بعد، درمورد نحوه فعالیت سئوکارهای کلاه سیاه به شما توضیح خواهیم داد.

موتور جستجو چیست؟

وب‌سایت‌های مجله‌ای با توجه به تعداد زیاد صفحاتشان؛ پتانسیل هزاران ارور دارند و نگهداری تکنیکال این سایت‌ها از نان شب واجب‌تر است. بعضی از محصولات دارای ویژگی‌هایی مثل رنگ و سایز هستند که وقتی کاربر روی یک ویژگی کلیک می‌کند آدرس صفحه محصول تغییر می‌کند. این یعنی تمام مقالات سایتتان در آدرس مثلا example.ir/blog/title در دسترس باشد و تمام صفحات برندسازی سایتتان مثل درباره ما و صفحات شبیه به این در آدرس مثلا example.ir/about-brand/contact در دسترس باشد. شما در یک فروشگاه متوسط؛ احتمالا ۲ یا ۳ دسته‌بندی مهم دارید که قابلیت جذب ترافیک زیادی دارند. بنابراین بریم به ادامه آموزش تا ببینید چه کاری باید برای موفقیت در مجله خبری سئو فروشگاه اینترنتی انجام دهید. خوشبختانه مدیران سایت‌های فروشگاه اینترنتی خیلی بیشتر به فکر سئو وبسایتشان هستند.

البته ممکن است به‌جای کلمه ربات کلمات دیگری هم مانند خزنده، روبوت، Spider و Crawler به گوش شما خورده باشد که همه آن‌ها یک معنی را می‌دهند. این روبات‌ها وارد وب‌سایت شما می‌شوند و تمام صفحات را ایندکس می‌کنند. منظور از ایندکس، ثبت محتوای سایت در موتورهای جستجوگر می‌باشد. در ارتباط با نحوه فعالیت و کار این روبات‌ها در جلسات بعد به آن می‌پردازیم. رشد یک وبسایت زمانی میسر است که بتوان همسو با الگوریتم های موتورهای جست و جو گام برداشت. اینجاست که اهمیت آموزش سئو که همان شناخت ساز و کارهای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جوست، هویدا می شود.

سئو یک فرآیند است با هدف جلب رضایت موتور های جستجو و کاربران . وقتی می توانیم رضایت را جلب کنیم که به شناخت کافی از هر دو رسیده باشیم. برای رسیدن به شناخت از رفتار موتور های جستجو و کاربران باید به طور مستمر به یادگیری و تحلیل و آنالیز بپردازیم. در گذشته یک کارشناس سئو با چند تکنیک به موفقیت می‌رسید اما امروزه رمز موفقیت در موتورهای جستجو براساس ارتباط و تعامل کاربر با سایت سنجیده می‌شود. 61 درصد از کسب و کارهای دنیا، سئو و بازاریابی محتوا را مهمترین روش بازاریابی خود میدانند.

با تکنیک ۸ نقطه؛ مطمئن می‌شوید صفحه شما از نظر استفاده از کلمات کلیدی بهینه است. ایده اصلی تکنیک ۸ نقطه این است که ما در ۸ نقطه مهم صفحه حتما باید از کلمه کلیدی استفاده کنیم. اما اینکه کلمات را در قالب جملات پشت سر هم قرار دهید؛ مطمئن باشید درصد کمی از کاربران مقاله شما را می‌خوانند و تجربه کاربری بدی ارائه می‌دهید و باعث می‌شوید پوگو استیکینگ اتفاق بیفتد. یعنی کاربران از سایت شما خارج شوند و روی یک نتیجه دیگر کلیک کنند. با توجه به هدف جستجوی کلمه کلیدی یکی از ۳ نوع لندینگ پیج را انتخاب می‌کنیم و اطلاعات لندینگ پیج را (مانند آدرس صفحه، عنوان صفحه و…) در بخش اطلاعات صفحه ابزار کبوتر وارد می‌کنیم. قبل از هر چیز باید با بررسی صفحه اول گوگل متوجه شوید هدف جستجوی یک کلمه کلیدی چیست.

آیا روش هایی هستند که روند سئو سایت را سریع تر کند؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار