خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو-سئو

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به مجموعه اقداماتی که برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل انجام می‌شود، گفته می‌شود. فرآیند آنالیز یک سایت و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن نیازمند صرف زمان زیادی است. پیشنهاد میکنم برای نتیجه گیری بهتر سئو سایت را به یک متخصص بسپارید و یا با شرکت در دوره های آموزشی دانش خود را در این حوزه بالا ببرید. برای شروع پیشنهاد میکنم از محتوای قرار گرفته در صفحه آموزش رایگان سئو استفاده کنید.

چگونه سئو سایت را افزایش دهیم؟

وردپرس به صورت پیش‌فرض عنوان صفحه را هم در تگ h1 وهم در تگ تایتل قرار می‌دهد. با استفاده از یواست می‌توانید تگ تایتل صفحه را تغییر دهید و تگ تایتل اختصاصی بنویسید. در گام آخر باید دسته‌بندی یا تگ مرتبط مجله خبری سئو به این مقاله یا محصول را انتخاب کنید. البته من مخالف لینک دادن از متن صفحه محصول به سایر محصولات یا… هستم. در واقع هر متنی که در محیط کلاسیک وردپرس بنویسید؛ به صورت اتوماتیک در تگ P قرار می‌گیرد.

سئو یعنی یک رالی سرعت که خط پایان هم نداره

کلمه کلیدی یک صفحه محصول؛ نام محصول است و کلمه کلیدی مقاله را قبلا باید در پروسه کیورد ریسرچ انتخاب کرده باشید. در سایت وردپرسی؛ ابتدا باید ساختار سایت را با ایجاد منو‌ها، صفحات دسته‌بندی و… ایجاد کنید (در فصل ساختارسازی سایت توضیح دادم). سپس صفحات درباره ما، تماس با ما و سایر صفحات اینچنین را با استفاده از برگه‌ها در وردپرس ایجاد کنید.

  • Snippet به یک نتیجه منفرد از بین نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود و بطور کلی شامل یک عنوان، URL و توصیف از صفحه است.
  • شما می‌توانید با پرداخت هزینه به گوگل لینک سایت خود را در صفحات جستجوی گوگل نمایش دهید و به ازای هر بار کلیک مبلغ مشخصی به گوگل پرداخت کنید به این روش تبلیغاتی گوگل ادز می‌گویند.
  • ما تلفیقی از روش های قانونی و غیرقانونی سئو را در پیش گرفته و جلو میرویم تا در مدت زمان مناسب و به صورت ماندگار، در نتایج گوگل سئو شویم.
  • تولید محتوای باکیفیت بسیار مهم است و تا حد زیادی در سئوی سایت شما تاثیر مثبت می‌گذارد؛ اما در کنار آن، باید به روند ایجاد محتوایتان هم دقت داشته باشید.
  • همه افراد متن جالب را بیشتر دوست دارند، گوگل هم به محتوای جذاب رتبه بالاتری می ‌دهد.

هدف از بهینه سازی یا سئو بهبود موقعیت سایت در نتایج موتورهای جستجو است. هر چقدر جایگاه سایت بالاتر باشد افراد بیشتر سایت شما را بازدید می کنند. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند. کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، می‌تواند هم‌زمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد.

سئو اینستاگرام چیست؟ + 9 تکنیک کاربردی در سئو اینستاگرام

راستی اگر به جای سئوی کلاه سفید، سئوی اخلاقی را هم شنیدید تعجب نکنید؛ از بس که این روش بر پایه اخلاق و صداقت و درستی است به آن سئوی اخلاقی هم می‌گویند. تمامی حقوق این سایت متعلق به مدیر وب است تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. گاهی اوقات RankBrain به یک صفحه جایگاهی بیشتر از لیاقتش می‌دهد و اگر نرخ تبدیل آن بالاتر از میانگین نرخ تبدیل باشد، گوگل متوجه می‌شود که جایگاه این صفحه در نتایج باید تثبیت شود. روبات‌های گوگل هستند که باتوجه به عادات شما در بروزرسانی سایت، به وب‌سایت شما سر می‌زنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار