خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو-سئو

به طور خلاصه، سایت‌هایی که در گوگل بهترین عملکرد را دارند فقط در سئو خوب نیستند. البته پیشنهاد من این است دروس بالا را به صورت گام به گام طی کنید تا یادگیری بهتر و کامل‌تری داشته باشید. در غیر این صورت می‌توانید خلاصه نکات مهم دروس را در ادامه این صفحه بیاموزید. شما می‌توانید همین الان از هدیه خود استفاده کنید که [بیش از ۱۰۰۰ نفر] در سایت خودمان، یوتیوب و آپارات به صورت رایگان از آن استفاده کرده‌اند و شروع به یادگیری ۰ تا ۱۰۰ سئو کرده‌اند. متاسفانه سئو جز پرخطر ترین کارهاست زیرا گاهی چریمه ای که یک موتور جستجو برای شما درنظر میگیرید هیچگاه قابل برگشت نیست.

سئوی خارجی به شما کمک می کند تا بین سایت خود و سایر سایت ها پیوند برقرار کنید. امروز دیگر مانند گذشته کلمات کلیدی در مرکز توجه سئو قرار ندارند، بلکه موتورهای جستجو، صفحات را بر اساس مفهوم آن ها به مخاطب نمایش می ‌دهند و عبارات مترادف با کلمات کلیدی را نیز در نظر می ‌گیرند. با استفاده درست و مناسب از کلمات کلیدی، گوگل به ‌راحتی می ‌تواند متوجه موضوع اصلی سایت شود و آن را در نتایج جستجو نشان دهد. در هنگام طراحی URL خود، همیشه در مورد آنچه که برای موتور جستجو و همچنین کاربر بهترین است، فکر کنید. اگر URLهای شما مبهم و شامل کلمات نامناسب باشند، افراد و نیز موتورهای جستجو آن را درک نمی ‌کنند.

البته باید با اصول و تکنیک های مدیریت سایت به خوبی آشنا باشید. مهمترین لینک‌ها در یک صفحه آنهایی هستند که در بدنه اصلی محتوا قرار گرفته باشند. در نظر داشته باشید که این 3 انکرتکست می‌توانند از نظر استفاده کلمات و ترکیب بندی متفاوت باشند ولی باید همگی مرتبط با موضوع اصلی صفحه و مفهوم کلیدی آن باشند. بهترین پیشنهادی که میتوان به افرادی که به تازگی در زمینه سئو فعالیت میکنند داد این است که کلمات کلیدی محدود و مشخصی را انتخاب کنید و تلاش کنید که جایگاه مناسبی در آنها کسب کنید.

سئوی کلاه سفید: ما واقعاً خیلی خوبیم!

سئو فرآیندی بی پایان و تکرار پذیر است که با تحلیل و بررسی کلمات هدف و آنالیز رقبا آغاز میشود. بر همین اساس استراتژی سئو تدوین شده و برنامه دقیقی برای پیاده سازی آن در نظر میگیریم و در نهایت مطابق با همین برنامه فرآیند تولید محتوا و لینک سازی را انجام میدهیم. نسخه رایگان Yoast SEO شامل چندین بررسی و ویژگی است که به شما کمک می کند پیوند داخلی خود را بهبود ببخشید. در سطح پست، افزونه Yoast به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که به پیوندهای داخلی توجه بیشتری داشته باشید. در متاباکس افزونه، ارزیابی لینک داخلی Yoast SEO بررسی می‌کند که آیا پیوندهایی به صفحات دیگر در وب‌سایت خود در متن خود ایجاد کرده‌اید یا خیر. همچنین بررسی می‌کند که آیا این پیوندها follow هستند یا nofollow.

مشاوره سئو حرفه ای برای کسب و کارها

یک مجله خبری سئوکار حرفه ای ابتدا نکات سئو تکنیکال را در سایت پیاده سازی میکند و در صورتی که ساخت سایت نیز به عهده او باشد تلاش میکند در حین ساخت سایت نکات سئو داخلی و سئو تکنیکال را نیز پیاده سازی کند. داشتن تعداد زیادی لینک شکسته در صفحه می‌تواند نشانه‌ای از نادیده گرفته‌شده یا رها شدن صفحه و سایت باشد و نشان دهنده این است که کی به وضعیت سایت رسیدگی نمیکند و به امان خدا رها شده است. ارزیاب مطالعات گوگل، از لینک‌های خراب برای ارزیابی کیفیت صفحه اصلی استفاده می‌کند. تصاویر page-on سیگنال مرتبط بودن مهمی از طریق نام فایلش، متن Alt ، عنوان، توضیحات و تیتر به موتورهای جستجو ارسال می‌کند. کلمه کلیدی عبارتی است که بیشترین استفاده از آن در متن شده و انتخاب کلمه کلیدی که بیشتر از سایر کلمات مورداستفاده قرارگرفته، نشانه مرتبط بودن است. طبقه بندی محتوا سایت، مانند دسته بندی ها و برچسب ها ، به شما کمک می کند تا سایت خود را سازماندهی کنید و به کاربران و Google کمک می کند تا بفهمند محتوای شما درباره چیست.

ضمن اینکه بهترین روش پیاده‌سازی کدهای اسکیما مارک‌آپ هم JSON-Ld است. پس از برنامه نویس سایتتان بخواهید در صورت امکان به صورت جیسون پیاده‌سازی اسکیما را انجام دهد. اگر سایت بزرگی دارید و به صورت مداوم آپدیت می‌شود؛ مثلا هفته‌ای یک مقاله می‌نویسید و صفحات دیگر به سایتتان اضافه می‌شود؛ یکی از بهترین گزینه‌ها این است که برای سایتتان سیستم اسکیمای اختصاصی کد نویسی شود. مثلا یک سایت شرکتی یا پزشکی یا چیزی شبیه به این‌ها دارید و نمی‌خواهید به صورت مداوم محتوا تولید کنید.

  • گوگل عاشق محتواست؛ هرچه محتوای سایت شما برای گوگل و دوستان گوگل (جستجوکنندگان) جذاب تر باشد، ارتباط بین سایت شما و گوگل صمیمانه تر می شود.
  • بعد از تولید محتوای مرتبط با کلمه کلیدی باید موارد زیر را در صفحه ویرایش کنید.
  • گوگل همیشه بر روی کیفیت محتوا و رضایت کاربران تاکید داشته است.
  • همیشه تلاش کنید حتی اگر سئو سایت خود را به افراد دیگر می‌سپارید، اطلاعات متوسطی در زمینه سئو داشته باشید تا از پروسه سئو سایت خود به طور کامل آگاه باشید.
  • سئو یک فرایند دائمی و همیشگی است و شما نمی‌توانید فقط یکبار سایت خود را سئو کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار