خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو-سئو

سایت مپ یک لیست از آدرس تمام صفحات یک وب سایت است که توسط موتورهای جستجو قابل پایش است. داشتن یکی از آنها، به خزنده‌ها (پایشگرها) اجازه می‌دهد همه صفحات شما را پیدا کنند. بسیاری از مردم فکر می کنند که طول محتوا یکی از فاکتورهای رتبه بندی است. یک مطالعه معروف توسط وب سایت Backlinko وجود دارد که نشان می دهد پست هایی با حدود 2000 کلمه و بیشتر، معمولا در گوگل رتبه بهتری دارند. به این فکر کنید که “چگونه ارتباط پست را تا حد ممکن با کلمه کلیدی بیشتر کنیم”، نه اینکه “چگونه پست را با کلمات کلیدی پر کنیم تا گوگل فکر کند که آن پست با کلمات کلیدی مورد نظر ما مرتبط است”.

واژه‌های کلاه سیاه و کلاه سفید اولین بار در دهه 1920 در فیلم‌های وسترن بکار برده شد. استفاده از کلاه‌های سفید و سیاه راه آسانی برای تشخیص نقش مثبت و منفی فیلم‌ها بود. بعد‌ها، این اصطلاح در صنایع مختلف از‌جمله صنعت سئو بکار برده شد. شما در مورد سئو چگونه فکر می‌کنید؟ آیا تلاشی برای بهبود سئوی سایت خود داشته اید؟ نظرات خود را برای ما بنویسید و اگر نکته مبهمی در سئو برای شما وجود دارد، با ما در میان بگذارید. موضوع مورد نظر خود را بهتر و با جزییات بیشتری از سایر رقبا پوشش دهید.

وبلاگ گوگل Webmaster Central

شما باید کاری کنید که کاربر تشویق شود تا مطالب وب سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. یا از طریق شبکه‌های اجتماعی خودتان یا دیگران به سایت شما هدایت شود. لینک‌سازی یا گرفتن بک لینک قلب مجله خبری سئو خارجی Off-Site SEO محسوب می‌شود. شما باید برای داشتن یک سئو خارج از سایت قوی استراتژی بک‌لینک قوی داشته باشید و لینک‌های برگشتی قوی و باکیفیتی را برای سایت خود دریافت کنید. اولی بسیار ساده است، سئو مخفف بهینه‌سازی موتورهای جستجو، هنر و علم بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای گرفتن ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو است. یک متخصص سئو می‌تواند یک طراح وب‌سایت باشد، یعنی تمامی کارهای یک وب‌سایت بر روی دوشش باشد، و یا می‌تواند یک فردی باشد که تنها روی یک قسمت سایت تمرکز می‌کند.

با خرید و فروش لینک‌ها، بک لینک های وب‌سایت‌ را افزایش می‌دهند و در رفتار گوگل و سایر موتورهای جستجو تغییراتی ایجاد می‌کنند. سئو در واقع مجموعه تلاشی است که شما برای رسیدن به ابتدای لیست گوگل انجام می‌دهید. بسیاری از تولیدکننده های محتوا از تعداد بسیار زیادی برای کلمات کلیدی در مطلب خود استفاده می کنند در حققیت شما نیاز نیست متن را پر از کلمات کلیدی کنید. چگالی کلمات را در متن باید به گونه‌ای باشد که مخاطب از مطلب شما راضی باشد و هم گوگل مطلب شما را درک کند. وقتی تعداد کلمات کلیدی از حد معمول بالاتر باشد جملات برای کاربران نا مفهوم خواهد شد.

با این حال، گوگل یک سیستم جدید پیاده‌سازی کرد که سایت‌هایی را که حاوی محتوای منحصربه‌فرد نیستند، جریمه می‌کند. لری پیج و سرگئی برین، دو دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد، یک موتور جستجو موسوم به بک‌روب را توسعه دادند که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگوریتم ریاضیاتی تکیه داشت. عددی که توسط الگوریتم محاسبه می‌شد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است از مقدار و قدرت لینک‌های ورودی. رتبه صفحه، میزان یک صفحه معین را که توسط یک کاربر، که به‌صورت تصادفی شبکه را جستجو می‌کند، مورد دسترسی قرارگرفته، تخمین می‌زند و لینک‌های یک صفحه به صفحه دیگر را دنبال می‌کند.

اهمیت سئو و کاربرد آن چیست؟

از‌طریق یک همکاری گسترده، مشارکت کنندگان می‌توانند منبع و مرجعی ایجاد کنند که برتر و جامع‌تر از هر چیزی باشد که ما به تنهایی می‌توانستیم آن را بوجود بیاوریم. نمونه بارز یک سایت ویکی، Wikipedia است که به زبان‌های متعددی نوشته شده و هر کس می‌تواند آن را ویرایش کند. متن لینک تفاوتی جزئی با کلمه کلیدی صفحه‌ای که به آن لینک داده شده است، داشته باشد. مثلا لینکی با عنوان “استراتژی‌های سئو” به صفحه‌ای با موضوع سئو داده شود. ترافیک به بازدید کاربران از وب سایت شما گفته می‌شود و راه معمول ارزیابی میزان موثر بودن یک کسب و کار دیجیتال در جذب مخاطب است. UX یک سایت، مشخص می‌کند که کاربران چطور با آن سایت تعامل می‌کنند.

  • اگر شما محتوای ارزشمند تولید کنید دیگران از آن استقبال میکنند و احتمالا به سایت شما لینک میدهند و همین کار موجب میشود جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید.
  • برای سئو سایت انگلیسی از برچسب hreflang Tags در بخش پیوندها استفاده نمایید.
  • تگ Alt به موتورهای جستجو کمک می‌کند متوجه موضوع عکس و ارتباط آن با متن شوند.
  • همین مساله موجب شده تا سایت هایی در نتایج گوگل موفق باشند که در کنار تولید محتوا، به رضایت کاربر از این محتوا، توجه ویژه ای دارند.
هدف شما هنگام پیوند دادن باید ارائه بهترین تجربه ممکن برای خواننده باشد. زیرا علاوه ‌بر ایجاد خوانایی برای کاربر می ‌تواند بر سئو داخلی نیز اثر مطلوبی بگذارد. برای این کار ابتدا وارد اکانت G-mail خود شوید و بر روی Add a property کلیک کنید. سپس آدرس دقیق وبسایت خود را وارد کنید و بر روی Continue کلیک نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار