خرید بک لینک دائمی با کیفیت و قوی قیمت و بازدهی عالی | گلدلینک

از همین رو 99% رسانه ها، رپورتاژ آگهی دائمی ارائه می دهند. در حال حاضر تنها رسانه هایی نظیر بیتوته، سرپوش و دانلود فارسی، آگهی های تبلیغاتی غیردائمی و بصورت یک ساله ارائه میکنند. بدین صورت که پس از یکسال، تصمیم گیری نهایی بر عهده‌ی شماست. یعنی میتوانید رپورتاژ خود را تا یک سال دیگر (و با هزینه یک سوم قیمت روز) تمدید کنید؛ و یا با حذف آن موافقت نمایید.

  • پکیج اول رپورتاژ شامل سایت های بسیار قوی از نظر قدرت دامنه (دامین اتوریتی +50) بوده و مطالب ارسالی در این سایت ها پس از انتشار دارای قدرت صفحه(پیج اتوریتی) بین 25 تا 40 خواهند بود .
  • این امر باعث دیده شدن بیشتر خدمات شما و در نتیجه افزایش بازدید صفحات شما می گردد.
  • ضمن اینکه وقتی یک عبارت طولانی تر را لینک می کنید احتمال دیده شدن و کلیک خوردن آن لینک بالاتر هم هست.
  • جهت دریافت نمونه هایی از لیست وب سایت های خبری (مجله ای)، لطفاً از طریق پورتال مشتریان (ناحیه کاربری)، به واحد بک لینک و رپورتاژ، تیکت ارسال نمائید.
  • ۳- تقریبا تمامی این مواردی که نام بردید مناسبند و بهتر هست همه موارد در کنار هم به کار برن تا بتونید نتیجه خوبی بگیرید.
  • اگر هنوز برای سفارش رپرتاژ از منبع خاصی مردد هستید، تیم سئوسل مشاوره های لازم را به شما ارائه خواهند کرد.
در نهایت، کلمه کلیدی هدف باید چند باری در متن اصلی ظاهر شود. قرار دادن کلمه کلیدی هدف در تگ عنوان (و تا حدی در متا دیسکریپشن) بسیار مهم است. در حالت ایده‌آل، تا حد امکان بهتر است که کلمه کلیدی هدف نزدیک به کلیک کنید ابتدای عنوان باشد. اما مردم بیشتر به دنبال نتایجی از جنس صفحات برندها و فروشگاه های اینترنتی هستند و به همین دلیل است که گوگل وب سایت های دیجی کالا، ایمالز و ترب را نشان میدهد.

RankBrain چیست و چه کاربردی دارد؟

کلمات لینک شده در رپورتاژ دقیقا عباراتی باشند که میخواهید در آنها جایگاه کسب کنید. اگر Domain Authority این سایت بالاتر از ۳۰ باشد گزینه معمولی خواهد بود و اگر بالاتر از ۴۰ باشد خوب است. اگر سایتی پیدا کردید که اعتبار دامنه آن بالاتر از ۵۰ است یک گزینه ایده آل یافته اید. پاراگراف های کوتاه و مناسب ، هدینگ یا تیترهای جذاب در متن هم باعث می شود تا کاربران متن خبر شما را تا آخر دنبال کرده و مطالعه کنند.

دیدگاهی نیز بین سئوکاران وجود دارد که لینک های نوفالو هم می توانند قدرت زیادی را به سایت منتقل کنند. به دلیل لایه‌ای بودن ساختار بک لینک‌ها شناسایی آن برای گوگل بسیار دشوار بوده و امکان پنالتی شدن سایت در حالتی که اصولی از این روش استفاده شود بسیار کم خواهد بود. امیدوارم حالا با دیدی بازتر و رعایت فاکتورهای جدی در خرید لینک برای سایت خود بک لینک تهیه کنید. در زیر لیستی از برترین بک لینک‌های دائمی برای خرید را مشاهده می‌کنید که می‌توانید همین حالا سفارش دهید. انتخاب کنید که کدام یک از این بک لینک ها برای وب سایت و مخاطبان هدف شما مناسب است. همچنین شناسایی کنید که کدام یک از این بک لینک ها مربوط به محصولات و خدماتی است که ارائه می دهید.

تاثیر برندینگ در سئو

برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند. یعنی یک هفته پس از disavow کردن بک لینک ها، نمودار دوباره به حالت قبلی (البته قدی پایین تر باز می گردد.) یادتان نرود که این تنها یک آزمایش بود. چه بسا وب سایت های قدرتمندی که ضرباتی خورده اند و دیگر نتوانسته اند به قدرت قبلی خود و پیشتازی در رنکینگ گوگل باز گردند. بک لینک، انواع مختلفی داشته که در اینجا می توانید تعریف دقیق دریافت بک لینک به همراه انواع مختلف آن(فالو، نوفالو و دوفالو) را ببینید. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد.

  • در پنل کاربری لینک‌یار میتوانید آرشیوی از تمامی بک لینک ها و رپورتاژ آگهی های خریداری شده و همچنین تاثیر آنها بر وب سایت خود را مشاهده کنید.
  • آیا وب سایت شما با وجود محتوای با کیفیت و تعداد بالا ، باز هم آمار قابل قبولی در نتایج جستجوی گوگل ندارد؟نگران نباش.
  • استفاده از سرویس خرید بک لینک PBN یا همان لایه‌ای به وب‌سایت‌هایی که هدف آن‌ها کسب نتایج سریع و سئو کلمات کلیدی رقابتی است به شدت توصیه می‌گردد.
  • اگر بک لینک شما از یک سایت معتبر و با پیج رنک بالا باشد، قطعا تاثیر بیشتری روی سئوی سایتتان مشاهده خواهید کرد.
بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود. خرید بک لینک بدون برنامه و دانش میتونه لطمات زیادی به سایت شما و جایگاهتون بزنه. با این کار شما 8 بلاگ با محتوای کپی تولید کرده اید و هرچه جلوتر بروید احتمال شناسایی و جریمه شدن آنها توسط گوگل بیشتر میشود. به جای این کار تمرکز خود را بر روی تولید محتوای اختصاصی در وبلاگ سایت اصلی قرار دهید. یکی از این فعالیت ها داشتن بک لینک مناسب هست که تیم سئوسل این کار رو از طریق درج رپورتاژ آگهی برای شما انجام میده.

سفارش رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ آگهی پکیج رپورتاژ ارزان | گلدلینک

دقیقاً به همین دلیل است که گوگل سایت هایی را که اغلب از این استراتژی استفاده می کنند جریمه می کند. چرا که چنین سایتی برای الگوریتم های گوگل، هرزنامه به نظر می رسد. به طور مستقیم با صاحب سایت در تماس باشید و با واسطه های تبلیغاتی همکاری ننماید. اگر درخواستتان رد شد، فیدبک بگیرید و به دنبال بهبود روش‌های خود باشید. درهرصورت از پرورش رابطه‌ها دست برندارید، چرا که هر رابطه‌ای می‌تواند به روابط بیشتری بی‌انجامد که می‌تواند مسیر اقدامات متعاقب شما را هموارتر کند. اگر نقشه سایت شما در کنسول جستجوی Google ارائه نشده باشد ، ایندکس شدن می تواند به یک مشکل تبدیل شود.

تمامی بک لینکهایی که توسط ما ارائه میشود دائمی بوده و هرگز حذف نخواهند شد.

برای این کار من برای همه مطالبم درمورد یوتیوب، snippet bait نوشتم. سایت SEMrush با آنالیز 7میلیون snippet پی برده است که اکثر آن‌ها 40 تا 60 کلمه دارند. به این معناست که فایل یا صفحه درخواستی، توسط سرور پیدا نشده است. اما اینکه منبع مورد نظر بطور موقت یا دائم از بین رفته است را مشخص نمی‌کند. Java یکی دیگر از زبان‌های برنامه نویسی است که در ساخت نرم افزار‌ها، بازی‌های ویدئویی، اپلیکیشن‌های موبایل‌های هوشمند و پلاگین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. HTML یک زبان نشانه گذاری و مخفف عبارت است که برای ساخت صفحات وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • Google Analytics و Google Search Console ممکن است بنظر اطلاعات یکسان و مشابهی را در اختیار کاربران قرار دهند، اما بین این دو محصول گوگل تفاوت‌های کلیدی وجود دارد.
  • علاوه بر متخصصین و فعالان سئو در ایران باید به نظر و تعریف افرادی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند نیز توجه کنیم.
  • مقالاتی که مبتنی بر منابع معتبر و تجربه هستند و مهم‌تر از همه سعی کردیم به زبان ساده برای همه قابل درک باشند.
  • برای استفاده از این ابزارها نیاز است به آن‌ها مسلط باشید.
  • کیورد تارگتینگ یعنی در هر صفحه قرار است روی چه کلمه کلیدی کار شود.
رپورتاژ شما در گذر زمان به صورت دائم از سایدبار مطالب مختلف سایت ها محو نمیشه و برای قدرت بخشیدن به رپورتاژ آگهی، به صورت دوره ای رپورتاژ شما در سایدبار رسانه ها قرار خواهد گرفت تا قدرت رپورتاژ تجدید بشه. چنانچه محتوای کاربردی، جذاب و با عناوین گیرایی داشته باشید، این بمب میتواند نظر تمام کاربران را به خود جلب کند. شدت این انفجار مثبت هرچقدر بیشتر باشد، مسلماَ میتواند کاربران را برای مشاهده‌ی برند و محصولاتتان میخکوب کند. بهتر از همه، در صورتی که بتوانید با یک رپورتاژ آگهی قدرتمند و با محتوایی ارزشمند، رقبایتان را دریبل بزنید، قطعاَ مخاطبان عادی خود را به هواداران پروپا قرص خود تبدیل خواهید کرد.

پکیج مه

البته گسترده‌ بودن بازه قیمتی رپورتاژ آگهی مسئله‌ی چندان عجیبی نیست و این تفاوت قیمتی را در بک لینک های اعتباری وبسایت های مختلف نیز میتوان اشاره نمود. رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری-رسانه ای به مطلب یا محتوایی گفته می شود که با هدف کسب منفعت برای بیزنس سفارش دهنده، در یک رسانه منتشر می‌شود. انتشار رپورتاژ آگهی معمولا با دو هدف روبط عمومی و یا بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) انجام می‌شود. بسته به اینکه هدف شما کدام باشد نحوه نگارش رپورتاژ آگهی می‌تواند متفاوت باشد. سایت های خبری به دلیل ازدحام مطالب و مخاطبان مختلف می تواند بستری مناسب برای خرید رپورتاژ باشد.

تأثیر مثبت رپورتاژ آگهی در سئو

مانند سایر روش های تبلیغاتی ، برای انتشار یک رپورتاژ نیاز به صرفه هزینه دارید، اما در مقایسه با سایر روش ها ، خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن در سایت های مختلف، بسیار مقرون به صرفه تر بوده و بازدهی بسیار خوبی هم دارد. (یعنی بک لینک از home page) یعنی بک لینکهای رپورتاژ شما میتوانند مستقیما از پیج اتوریتی بسیار عالی (بین 20 تا 50) صفحه اصلی سایت های مربوطه نیز بهره مند شوند. شما در این رقابت تنها نیستید و از پیش رقبای شما اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی کرده اند و شما چند قدم و چند مرحله از رقبا عقب هستید. خرید رپورتاژ دائمی از سایت های معتبر رپورتاژ آگهی منجر به خرید رپرتاژ ارزان شده و هزینه های شما پایین می آید و در عین حالی که برای سئو سایت بسار مفدی است. هیچ‌کدام از سرویس‌ها و خدمات سئو در سئوسل دارای ضمانت پشتیبانی دائمی [نمی‌باشند].

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما | گلدلینک

خرید بک لینک دائمی با کیفیت و قوی قیمت و بازدهی عالی | گلدلینک

در واقع گوگل به یک مرجع تبدیل شده و موتورهای جستجو دیگر، خودشان را با او تتبیق میدهند. در نتیجه، به رعایت اصول و استراتژی هایی که ما را در دسته نتایج برتر در گوگل نشان میدهد، سئو یا به زبان انگلیسی seo میگوییم. هر کاربری که مطلبی را جستجو کند و شما را در نتایج اول ببینند، بدون شک یکی از انتخاب هایش خواهید بود. در واقع تفاوت دیده شدن در نتایج اولیه موتورهای جستجو، فرقش از زمین است تا آسمان. در سپتامبر ۲۰۱۳، کمپانی گوگل از آپدیت الگوریتم مرغ مگس‌خوار رونمایی کرد؛ یک الگوریتم که جهت بهبود پردازش زبان طبیعی گوگل و درک معنایی صفحات وب طراحی شد.

حتما بخوانید: چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟

گزارش ها بر اساس نوع داده هایی که ارائه می کنند به 5 دسته اصلی تقسیم می شوند. داشبورد آن یک نمای کلی از معیارهای اصلی عملکرد را به شما نشان می دهد. برای مشاهده داده های بیشتر، می توانید به گزارش های دقیق تر موجود بروید. فقط به یاد داشته باشید که این استراتژی بسیار مخاطره آمیز است و ممکن است در درازمدت نتیجه ای نداشته باشد. به طور سنتی PageRank به طور مساوی در بین صفحات لینک داده شده توزیع می شود. اگر دو لینک از یک صفحه دارید، لینکی که اول ظاهر می شود ممکن است ارزش بیشتری نسبت به دومی داشته باشد.

با این حال نکته ای وجود دارد و آن هم بحث از دست دادن بازار در این مدت است. در این مدت به طور قطع رقبای فراوانی ظهور می کنند و کار را سخت تر از قبل می سازند. لذا اگر به دنبال خرید بکلینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات سئو سایت خود روی کمک ما حساب کنید. متن انکر شما برای این پیوندها باید با محتوای داخلی که به آن پیوند می دهید مرتبط باشد. بجای تبلیغات متنی در سایدبار یا فوتر سایت ها، از( تبلیغات محتوایی و مطالب اختصاصی (خرید رپورتاژ آگهی استفاده کنید. از بک لینک هایی در متن سایت استفاده کنید که مرتبط با متن سایت باشد و خواننده مطمئن باشد که با کلیک کردن بر روی آن وارد وب سایتی می شود که می تواند از کیفیت محتوای آن در تحقیق خود استفاده کند.

پکیج لینک سازی پایه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار