خرید رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ سفارشی با قیمت ارزان | گلدلینک

رپورتاژ آگهی خود در واقع یک خبر محسوب می شود اما در مواردی قصد اطلاع دادن به مخاطبان در قالب یک مسائله آموزشی می تواند عمل کند. هدف از خرید رپورتاژ آگهی یا لینک سازی دستی تقویت صفحات است. اگر در کلمه کلیدی هدف جایگاهی ندارید یعنی محتوای شما به اندازه کافی خوب نبوده است و در این مرحله لینک سازی هم کمکی به شما نمیکند.

با خرید رپورتاژ به زمان کمتری می پردازید و تقریباً سریع نتیجه خواهید گرفت.

۶) حتی الامکان سعی کنید برای هر وبسایت مطلب تازه ای آماده‌ی انتشار کنید. چون اگر یک مطلب را هم در وبسایت خود و هم در ۱۵ وبسایت دیگه به عنوان رپورتاژ منتشر کرده باشید گوگل این محتوا را به عنوان Duplicate Content تشخیص می دهد و از روی آن می‌گذرد. عکس اول به عنوان تصویر اصلی یا تصویر شاخص در سیستم های مدیریت محتوا قرار داده می‌شود و تصویر دوم در بین پاراگراف ها و بین متن دیده می‌شود. ضمنا برای تصویر حتما یک متن جایگزین یا Alt Atributtion بگذارید. چون معمولا صاحبان وبسایت ها موقع قبول رپورتاژ به این جزئیات فکر نمی کنند.

نمونه رپورتاژ آگهی سایت

سرویس های وبلاگ دهی blog.ir و teblog و parsiblog در این زمینه تست شده اند و بسیار عالی کلیک کنید جواب داده اند. توصیه می کنیم برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید تعداد لینک ها از 3 عدد بیشتر نشوند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. بعد از پایدار شدن رتبه ها، در صورتی که همچنان افت رتبه داشتید، با ما تماس بگیرید تا سایت شما بررسی و پیشنهادات لازم به شما داده بشه.

  • به عنوان مثال ممکنه شما هدفتون از خرید رپورتاژ آگهی، تبلیغات باشه.
  • مثلا برای کلینیک آنلاین باید یک متخصص تغذیه آنلاین ، متخصص اطفال و… باید مقالات تخصصی را نوشته یا جواب مشتریان را در کامنت ها بدهد.
  • البته حذف مقاله به‌هیچ عنوان قابل دفاع نخواهد بود؛ چراکه رسانه در ازای درج آن، هزینه دریافت نموده است.
  • ولی هر چقدر این عدد کمتر از 10 باشد می‌تواند برای سایت شما نیز مفید واقع شود.
  • در این پلان رپورتاژ شما در ۶ سایت فوق العاده قوی خارجی با اتوریتی بالای ۷۷ و ۵ سایت فارسی با اتوریتی بالای ۳۸ و همچنین ۸ وبلاگ فارسی با اتوریتی بالای ۴۰ قرار میگیرد.
  • ولی اگر مفهومی جدا از هم داشته باشند، تاثیر کمتری را از رپورتاژ خود خواهید دید.

۱) مطلب شما از ساختار درستی پیروی کند یعنی شامل مقدمه، متن اصلی خبر، نتیجه گیری و دعوت برای انجام یک کار مشخص (کال تو اکشن) باشد. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه‌ها، رپرتاژ آگهی‌ها بسیار موثر هستند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود.

خرید رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ سفارشی با قیمت ارزان | گلدلینک

پس دست و دل باز باشید و برای جلوگیری از جریمه گوگل هم از لینک‌های مرتبط و کاربردی مرتبط با موضوع، در متن استفاده کنید. همانطوری که گفتیم خرید ریپورتاژ و انتخاب سایت مناسب از موارد حساسی است که نباید از هر کسی که فروش رپورتاژ اگهی را انجام می دهد اقدام به خرید کرد. بهترین سایت های خرید رپورتاژ آگهی ایران را در تصویر زیر می بینید. هزینه نوشتن مقاله و رپورتاژ در سایت تخصصم اینه را می توانید با کلیک روی تولید محتوای تخصصی (برای رپورتاژ آگهی، مقالات تخصصی و عمومی) ببینید.

قیمت گذاری در سرویس های مختلف بر اساس فاکتورهای زیادی تعیین می شه. بنابراین قیمت پایین همیشه به معنای کیفیت پایین منبع میزبان ریپورتاژ نیست. برای سنجش کیفیت سایت ها باید مواردی رو ملاک قرار بدید که قبلا در این مورد توضیحاتی رو ارائه دادیم. رپورتاژهای خبری مجله ای رپورتاژی هستن که در سایت های خبری مجله ای اختصاصی نشونت منتشر می شن. از آنجا که اعتبار مجموعه‌ی ما، کار با مشتریان ارزشمندی چون شماست؛ همزمان با ارائه سفارشات شما، در حال بروزرسانی جدیدترین متد کاری رپورتاژ آگهی هستیم. از این جهت است که همواره مشتریان در کنار ما، نوآوری های جدید را تجربه می کنند.

در ابتدا نیاز است که توضیح مختصری در رابطه با محصول یا خدمات خود ارائه کنید. اما در سوی مقابل، یک محتوای بد و غیرواقعی میتواند تمامی کاربران را از وبسایتتان فراری دهد. به‌عبارت دیگر، اصطلاحاَ بمب افتضاح محتوا و رپورتاژتان، بر سر وبسایت خودتان آوار می شود!!. چنانچه محتوای کاربردی، جذاب و با عناوین گیرایی داشته باشید، این بمب میتواند نظر تمام کاربران را به خود جلب کند.

از نظر تیم ما بهتر هست از پکیج های رپورتاژهای ما استفاده کنید تا تاثیر سریع آن را مشاهده کنید . این روش مشتریان شما با این هدف انجام میشود که گوگل صفحه رپورتاژ را یک صفحه تبلیغ شناسایی نکند و کار اشتباهی هم نیست. این روش تنها در صورتی پیشنهاد میشود که دو سایت از نظر موضوعی با هم مرتبط باشند. اگر این روش را برای دو سایت با موضوعات کاملا متفاوت انجام دهید نتیجه جالبی نخواهد داشت. شما باید به زبان مورد نظر خود در گوگل جستجو کرده و سایت های مناسب را شناسایی کنید.

سپس ، صاحبان این سایتها به افراد این امکان را می دهند که پیوندها را از PBN خود خریداری کنند . این بدان معناست که حتی پست های حمایت شده ، پست های مهمان پرداخت شده و بررسی محصولات پرداخت شده نیز نقض می شوند. روی دلایل پنالتی شدن سایت توسط گوگل کلیک کنید و مطالعه کنید. در این مورد می تونید مقاله زیر رو بخونید تا بدونید دلایل پنالتی شدن سایت چه مواردی می تونه باشه. مثلا برای کلینیک آنلاین باید یک متخصص تغذیه آنلاین ، متخصص اطفال و… باید مقالات تخصصی را نوشته یا جواب مشتریان را در کامنت ها بدهد. چون گوگل به عنوان موتور جستجوی خود دنبال جواب تخصصی می باشد تا به کسی که آن را جستجو می کند نشان دهد.

برای ثبت رپورتاژ آگهی توسط نشونت چقدر زمان نیاز است؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار