خرید مبل راحتی و كاناپه با بهترین قیمت فروشگاه چندسو | mobleseyed

بخش اول چرم طبیعی هست که از پوست حیوانات تهیه و پس از دباغی و کارهای مورد نیاز در اختیار تولید کننده قرار میگیره. دسته‌های رول شده و تودوزی های دکمه دار (لمسه کاری) از ویژگی‌های اصلی این مبله. طراحی این نوع مبل به شکلی هست که در برخی از آنها فقط در پشتی و دسته‌های مبل و برخی دیگر روی قسمت نشیمن دکمه قرار میدن و به خاطر همین هم به مبل «دکمه دار» معروف است. پایه‌های کم ارتفاع و کوتاه، دسته‌های پهن و فوم اسفنج نرم ساختار اصلی این مبل است. پارچه‌های این مبل رو می‌تونیم بر اساس سلیقه و هر مدلی که دوست داریم انتخاب کنیم.

مبل اسپرت به چه سبک مبلمانی گفته می‌شود؟ + تصاویر جدید

خرید مبل راحتی و كاناپه با بهترین قیمت فروشگاه چندسو | mobleseyed امروزه سکشنال ها یک سبک فوق العاده محبوب از مبل ها هستند. سکشنال ها صندلی های بیشتری را فراهم می کنند و آنها را به راه حل خوبی برای خانواده های بزرگ یا اتاق های بزرگ تبدیل می کند. علاوه بر این، این نوع کاناپه‌ها راحت، برای استراحت پس از یک روز کاری عالی هستند. این سبک یک فاصله از سبک های سنتی مبل دارد؛ می توانید بر روی آن بنشینید و یک دکمه را فشار دهید تا به عقب برگردید و استراحت کنید. مبل ها بیشتر رسمی هستند و دارای پشتی و دسته های برجسته هستند از سوی دیگر، کاناپه ها کمتر رسمی هستند و بیشتر برای دراز کشیدن استفاده می شوند. ۲۴ مدل جاکفشی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ مدرن و شیک برای فضاهای آپارتمانیاینبار برایتان ۲۴ مدل جاکفشی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ مدرن و شیک را از انواع مدلهای…

ست مبل راحتی هفت نفره نگین کد 54

کاناپه جدید نه تنها برای نشیمن، بلکه حتی برای سالن پذیرایی و مهمان‌ها مبل راحتی نیز مناسب است. اگر به دنبال دکوراسیونی مدرن هستید، حتما مبل راحتی آوید را جزو گزینه های خود قرار دهید. استفاده از دوخت های زیبا و پایه های فلزی، زیبایی محصول را دو چندان کرده است. راحتی آوید 8 نفره است که شامل دو کاناپه سه نفره و دو مبل تک… تقریبا تمامی سطح بیرونی مبل راحتی، حتی دسته ها را پارچه پوشانده است.

  • تشک مبل هیلا از اسفنج ۳۰ کیلویی می‌باشد به همراه لایکو که روی اسفنج چسبانده میشود برای استحکام بیشتر کفی مبل.
  • میزهای عسلی به غیر از اینکه نقش مهمی در دکوراسیون داخلی خانه داشته و مکمل مبلمان هستند، به شما کمک می‌کنند که بهتر و راحت‌تر از مهمانان خود پذیرایی کنید.
  • دوخت های شیاری با سایز متناسب در کنار پایه های طلایی رنگ زیبایی دو چندانی را به شما ارائه می کند.ویژگی هاپایه های مبل آرتا فلزی می…
  • این انتخاب با توجه به دکوراسیون منزل، فرش، پرده اتاق پذیرایی و..
این بخش هر ترکیب از مبل رو به صورت سه بعدی نمایش میده. برای دیدن مبل با AR کافیه روی دکمه «در فضای خود ببینید» بزنیم. دسترسی‌های لازم را به گوشی بدیم تا برنامه AR روی گوشی به درستی عمل کنه و مبل رو در منزل نمایش بده. ما برای اطمینان خاطر خریداران عزیز، سایز تک تک اجزای مبل راحتی رو براتون در صفحه هر محصول و در بخش جدول مشخصات فنی آوردیم که شامل طول، عرض و ارتفاع به سانتیمتر میشه. هم از لحاظ فضایی که خود مبل در منزل اشغال می‌کنه و هم از لحاظ امکان جابجایی در راهرو، طبقات و درب ورودی واحد و اتاق‌ها. به طور قطع، مبل راحتی تکیه‌گاه متحرک، به دلیل استفاده از الیاف در داخلش، نرم‌تر و راحت‌تر از مبل با تکیه‌گاه ثابت است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار