دکوراسیون تراس و پاسیو خانه املاک داران | elitarchgroup

دکوراسیون تراس و پاسیو خانه املاک داران | elitarchgroup همانطور که در مبحث فضاسازی حیاط فلاورباکس را تشریح نمودم ،در این بخش نیز از اهمیت و کاربرد آن در بالکن می خواهم صحبت کنم و نکاتی را برای شما ذکر نمایم. همچنین با استفاده از گلدان های قابل حمل سبک و مستقر برروی زمین امکان کاشت گیاهان برگ پهن و گل های با ماندگاری بالا /فضای بالکن را مطعر و دلنشین بسازیم….. یکی از ایده های جذاب استفاده از چمن مصنوعی در پاسیو، نصب بین سنگ یا موزائیک است.

خدمات کارن روف

برای طراحی بالکن محدودیت‌هایی وجود دارد، مثلا اگر قرار است بالکن داخل ساختمان طراحی شود فقط از یک جهت باز است، اما در صورتی که طراحی آن در محیط بیرونی ساختمان باشد از سه جهت، باز خواهد شد. در مواردی در محیط‌های باز، دو طرف برای بالکن در نظر گرفته می‌شود. برای ایجاد امنیت و ایمنی نیز از حصارهایی مانند نرده، دیوار یا از هر دو حالت در بالکن‌ها بهره گرفته می‌شود.

  • پاسیو در معماری ساختمان با معانی مشابه دیگری چون نورگیر و حیاط خلوت نیز شناخته می‌شود که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.
  • شما می‌توانید از گل‌های پیچک یا رونده استفاده کنید تا قسمتی از دیوار یا نرده‎ها را پوشانده و فضای تراس را سبز و زنده کند.
  • بکینگ های چمن مصنوعی می توانند تک لایه، دو لایه و یا سه لایه باشند.
  • در طراحی بالکن ساختمان ها به خاطر محدودیت فضا در محوطه ی تراس، باید از میز و صندلی کوچک استفاده شود.
  • معمولا تراس‌ها در مقابل یک منظره قرار دارند یا چسبیده به ساختمان هستند؛ همچنین ممکن است روی سقف خانه ساخته شوند.
  • به بخش های بسته بالکن نیم دیوار و نرده میگویند، مساحت بالکن در مساحت آپارتمان محاسبه میشود.
امنیت و ایمنی وسایل و لوازمی‌که در آن تعبیه می‌شود به همان اندازه دارای اهمیت است که برای سایر اجزای ساختمان مورد توجه قرار می­گیرد. تراس‌ها می‌توانند بزرگ یا کوچک باشند که این امر به اندازه متراژ ساختمان برمی‌گردد. اگر می خواهید در فضای بیرونی منزل خود نقطه ی کانونی ایجاد کنید، یکی از مبلمان هایی که می تواند بدین منظور مورد استفاده قرار گیرد، آبنما است. امروزه انواع آبنماها از سنگی و فاخر گرفته تا آبنما های مینیمال و مدرن در بازار موجود هستند و می توانید متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود بهترین گزینه را طراحی محوطه باغ انتخاب کنید. مجموعه دنیز وود با چندین سال تجربه و با داشتن کارشناسانی متبحر در امر طراحی بالکن کوچک، دکوراسیون داخلی و خارجی بهترین خدمات را به شما ارائه میدهد. دنیز وود با استفاده از متریال درجه یک از جمله انواع چوب پلاست، پروفیل های ترمووود و چوب نماها، طراحی تخصصی انواع تراس را عرضه میکند.

.cls-1fill:#61adbd;diamond+ طراحی فضای سبز و روف گاردن رستاک

ولی بهتر است که از چمنی استفاده کنید که دارای ارتفاع کمتری است تا در هنگام تمیز کردن به مشکل برنخورید. نورپردازی اغلب برای هنگامی استفاده می شود که فضای پاسیو یا تراس تاریک است. برای این کار می‌ توانید از لامپ های LED و ریسه های نور استفاده کنید که به بزرگتر شدن فضای تراس و پاسیو و همچنین به گرمتر شدن فضا در فصل سرد سال کمک می کند. برای این کار بهتر است که ریسه ها را در کف تراس، دیوار یا گلدان ها تزئین کنید. در صورتی که فضای خانه شما با فضای تراس و پاسیو دید دارد بهتر است برای پایداری بیشتر میان آنها یک کف سازی یکسان انتخاب کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار