سئو سایت چیست و چرا سئو سایت مهم است 0 تا 100 سئو سایت و هر آنچه باید در مورد سئو بدانیم شرکت سئو سئو هاما پیشگام در سئو نوین-سئو

ولی مشتری، کالای شما را با واژه متفاوتی از آنچه شما میشناسید جستجو می کند. مثلا اکثر مبل فروشان به مبل های راحتی که در آنها کمی چوب به کار رفته است نیمه کلاسیک می گویند. حال کاربران این مبلها را با اسم هایی مانند کلاسیک ارزان، کلاسیک کم کار، کلاسیک کم منبت، مدرن کلاسیک و یا حتی مبل راحتی با دسته چوبی جستجو می کنند.

به بیانی دیگر، Off Page Seo تمام کارهایی است که خارج از یک وب سایت انجام می‌گیرد تا موتورهای جستجو آن وب سایت را قابل اعتماد و معتبر به حساب بیاورند. بدین منظور بایستی بصورت مستمر وضعیت وبسایت خود را مورد بررسی و بازبینی قرار دهید. ابزارهایی نظیر گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول به شما در این مسیر کمک خواهند کرد. همچنین بروز بودن و اطلاع از آخرین تغییرات فضای وب و الگوریتم‌های گوگل به شما کمک خواهد کرد تا از رقبابتان عقب نیافتید.

پیشنهاد میکنم مقاله دیگر ما درباره SEM چیست و چه تفاوتی با سئو دارد را هم بخوانید. اینجاست که برای بررسی واقعی بودن یا نبودن اعتبار شما به سراغ سیگنال های شبکه های اجتماعی مثل لایک ها، کامنت ها، اشتراک گذاری ها و… میرود. در مورد این موضوع و تکنیک های اجرای آن در مقاله سوشیال سیگنال اطلاعات مهمی ارائه کردم. بعد از رعایت کردن فاکتورهای ثابت سئو، شاید بتوان گفت که چیزی در حدود 30 درصد موفقیت شما به تولید محتوای مفید مربوط میشود. شما باید بتوانید محتواهایی برای کاربر تولید کنید که او را درگیر و جذب خود کند.

بهترین کتاب‌های آموزش سئو

محتوای یونیک و سئو شده به شما در این موضوع کمک زیادی می‌کند. نوشتن یک محتوای ساده اما سرشار از نکات مفید برای کاربران با رعایت علائم نگارشی، پاراگراف‌های کوتاه، متون جذاب، ارتباط صمیمانه با کاربر تا حد زیادی در فرایند سئو داخلی به شما کمک می‌کند. رتبه بندی سایت در گوگل شرکت شما یعنی جایگاه سایت شما در SERP گوگل.

تاثیر سئو در کسب و کار

هر‌چه این جایجایی سهل‌تر و آسان‌تر باشد، گفته می‌شود که وبسایت پیمایش یا ناوبری خوبی دارد. پیمایش خوب یک وبسایت، برای بازدید کنندگان سایت و نیز کرالر‌ها، پیدا کردن چیزی که مجله خبری سئو می‌خواهند را راحت و آسان می‌کند. کاربران و موتور‌های جستجو عاشق محتوا‌های پیدا‌شدنی و به خوبی طبقه بندی شده‌اند. بنابر‌این، وبسایت شما باید ساختاری واضح و شفاف داشته باشد.

سئو مثل بالارفتن از پله های برج میلاد میمونه، حالا اگر در حین طی مسیر روپایی هم بزنی – تولید محتوای جذاب_ داورها امتیاز بیشتری برات قائل میشن. من تجربه بسیار خوبی از سایت شما دارم، به همین خاطر تمام سرچ های خودم در رابط با سئو را با پسوند آکادمی وب سیما انجام میدم. اگر لینک‌های ارجاعی از سایت‌های نامرتبط و در عباراتی هستند که هدف شما در سایت جدید نیست، پیشنهاد می‌کنیم تا همه آنها را از طریق ابزار Disavow به گوگل معرفی کنید. از دیدگاه شما سپاس گزاریم ولی فراموش نکنید که علاوه بر تخصص و مهارت، اخلاق حرفه‌ای را هم باید بیاموزیم. انتشار لینک همکاری در فروش به عنوان یک پیشنهاد ایده جذابی بود ولی هدف شما از انتشار آن کاملا واضح و مقایسه با دوره‌های دیگران غیرحرفه‌ای بود. توصیه خود گوگل این هست که برای مقالات از امتیازدهی ستاره‌ای استفاده نکنید.

اما چرا صفحات یتیم برای سئو مشکل ایجاد می‌کنند؟ موتور‌های جستجو ازجمله گوگل، معمولا صفحات وب را به دو طریق پیدا می‌کنند. بهینه سازی موتور جستجو (سئو) نیز همانند هر صنعت تخصصی دیگری، مجموعه واژگان، تعاریف و اختصارات مخصوص به خود را دارد. برای درک بهتر مقوله سئو، لیستی از مفاهیم پایه و اصطلاحات رایجی که در آن بکار می‌روند را به همراه تعاریف و معانی‌شان برایتان آماده کرده‌ایم. Google AdSense نیز شبکه‌ای است که توسط گوگل ساخته شده و آگهی دهندگان را به منتشر کنندگان آگهی وصل می‌کند. به این شکل که، دارندگان وبسایت در Google AdSense ثبت نام کرده و با این کار اعلام می‌دارند که برای نصب آگهی‌های گوگل در سایتشان داوطلب هستند.

  • توصیه من این است که تا وقتی در زمینۀ سئو حرفه‌ای نشده‌اید و با ساختار گوگل و طرز کار الگوریتم‌های آن آشنایی کاملی ندارید، از این روش استفاده نکنید.
  • آن زمان باید تنها نگرانی شما رساندن به موقع محصولات و یا خدمات به کاربرانتان باشد .
  • اهمیت Dwell Time برای RankBrain خیلی زیاد است، چرا که نشان‌دهنده دوست‌داشته‌شدن محتوا از سوی کاربر است‌.
  • فراموش نکنیم که؛ هدف گوگل تنها تشخیص کیفیت محتوا و اعتبار سایت نیست بلکه رتبه‌بندی آنها برای نمایش به کاربر نیز اهمیت بالایی دارد.
  • Meta Title Tag عنوان صفحه است که موتور‌های جستجو در اسنیپت‌های صفحات نتایج خود نشان می‌دهند.
شما می‌توانید دکمه زمان‌بندی را بزنید و تاریخ انتشار دهید. بدیهی است هر چقدر تعداد محتواهای منتشر شده بیشتر باشد؛ به همان میزان ترافیک بیشتری جذب خواهید کرد. اما در حین نوشتن این مطلب؛ یکی از شرکت‌کنندگان در دوره جامع سئو سفینه؛ سوالی را مطرح کرد و من احتمال می‌دهم این سوال خیلی از شما باشد. لینک‌بیلدینگ فروشگاه‌های آنلاین را اگر بخواهید بدون رپورتاژ و کاملا کلاه سفید انجام دهید بسیار چالش‌برانگیز است.

Orphan Page یا صفحه یتیم چیست و چرا برای سئو مشکل ساز است؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار