سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا-سئو

کورکورانه محتوا تولید نکنید؛ برنامه‌ای براساس مجموعه‌ای از کلیدواژه‌ها فرمول‌بندی کنید؛ با این‌کار از آغاز خودتان را در مسیر موفقیت قرار می‌دهید. این موضوع باید بنیان محتوای شما را شکل دهد؛ کلیدواژه‌های انتخابی شما بر عوامل دیگر صفحه تأثیر خواهد گذاشت. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر، مقاله آموزش بهینه سازی url را در نیوسئو مطالعه کنید و جهت آشنایی با تاثیر کلمات کلیدی در URL، فیلم آموزش سئوتاثیر زیاد یا کم وجود کلمات کلیدی در urlرا مشاهده کنید.

در زمان تهیه و سئو محتوا باید تمرکز اصلی خود را بر این موضوع معطوف کنید که چه جیزی برای مخاطب شما مهم است، نه اینکه دفعات تکرار کلیدواژه یا عبارت کلیدواژه شما چند بار باشد. به این فکر کنید که متن محتوا مفید باشد و به آن سوالی که مخاطب با آن به پست شما رسیده است پاسخ دهد. بعد از انجام این کار متوجه می‌شوید که سایت شما به صورت طبیعی برای کلیدواژه‌های مهم بهینه شده است. بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ برای کلیدواژگان به معنای آن نیست که تا جای ممکن بتوان در پست از کلیدواژگان استفاده کرد.

آموزش سئو محتوا

برای اینکه بدانید منظور از محتوای سئو شده چیست، این عبارت را به بخش های کوچکتر تقسیم می کنیم تا درکش برای شما آسان تر شود. 2- مترادفات معنایی را برای کلمات کلیدی اصلی خود پیدا کنید. معمولا شرکت‌ها و کسب و کارها، انواع تبلیغات را بررسی می‌کنند… با فرض اینکه می‌دانید چرا باید از محتوا به‌عنوان بخشی از استراتژی سئو استفاده کنیم، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید از بهینه‌سازی کامل محتوا اطمینان حاصل کنید. نمایش تگ عنوان در گوگل در حال حاضر تا 600px را پشتیبانی می کند، اما اگر بخواهیم به صورت حدودی تعداد کاراکتر را مشخص کنیم، تقریبا می توان گفت که معادل با 60 کاراکتر می باشد.

  • اینطور فکر کنید که وقتی شما برچسب موضوعی جدیدی ایجاد می‌کنید.
  • سئو مجموعه فعالیت هایی است که به طور خاص با موتورهای جستجو مانند گوگل صحبت می کند تا به آن ها بگوید که پست شما شایستگی قرار گرفتن در بالای صفحه نتایج موتور جستجو را دارد .
  • این تفکر اشتباه است، چرا که اگر لینکسازی خارجی به‌درستی انجام شود، منجر به رشد کسب‌وکارتان خواهد شد.
  • يادتان باشد، تجربه اي که كاربر از سايتتان كسب ميكند، باعث ميشود كه یا او مجددا به سايت شما بازگردد، يا ديگر هرگز روي وبسايتتان كليك نكند.
  • اگر سوالی دباره سئوی محتوا دارید حتماً در قیمت کامنت همین مقاله بپرسید.
  • فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم.

به یاد داشته باشید که اگرتنها هدفشما از آموزش سئو محتوا و یا تولید محتوای سئو شده، جذب ترافیک بیشتر باشد، نتایج مطلوبی نخواهید گرفت. علاوه بر اینکه شما باید موتورهای جستجو را راضی نگه دارید (تا با دادن رتبه های بالا به شما پاداش دهند)، باید هدف مهم تری در ذهن داشته باشید و آن، راضی نگه داشتن بازدید کنندگان و مشتریان سایتتان است. فرآیند کار تیم سئو محتوا به این ترتیب است که پس از صحبت کردن با کارفرما و بررسی خواسته های وی، دپارتمان های مختلف را مطلع کرده و با سرگروه های این دپارتمان ها جلسه ای برگزار خواهد کرد. نکته این است که ابتدایی ترین مورد را باید بیان کرد که کارفرما دارایسایت می باشد و یا اینکه می خواهد برای اولین بار اقدام به راه اندازی سایت نماید. پس از مشخص شدن این موضوع بررسی های سرگروه های دپارتمان های تخصصی سایت سئو محتوا تجمیع شده و چشم اندازی را برای صاحبان کسب و کار و کارفرمایان مشخص می نمایند.

اگر می خواهید میزان کارایی بهینه سازی محتوا را متوجه شوید، باید آن را تحلیل کنید. ابزارهای تحلیلی زیادی وجود دارد مانند گوگل آنالیتیک، گوگل وبمستر تولز، الکسا و غیره که هر بازاریاب اینترنتی باید به آن ها مسلط باشد. سپس می توانید از این کلمات کلیدی برای برنامه ریزی استراتژی محتوا استفاده کنید. این تکنیک به شما این اطمینان را می دهد درباره موضوعاتی که افراد در جستجوی آن هستند، می نویسید و هم چنین یک راه عالی پیدا کردن ایده های جدید برای وبلاگ نویسی است.

برای لینک دادن هم از انکر تکست مناسب و توصیفی استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که پیوندهای شما مرتبط، طبیعی و برای خوانندگان مفید هستند. توضیحات متا را بهینه‌سازی کنید و از تمام ظرفیت آن استفاده کنید. این مقاله به کوشش رامین محمودی، حسین بابائی، صفیه منتظری و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.

طبق این گزارش که در وبلاگ Moz منتشر شده است، نرخ کلیک ارگانیک یک سیگنال رتبه بندی گوگل است. بعد از اینکه کلمات کلیدی یا صفحات اصلی خودتان را مشخص کردید مطمئن شوید که از صفحات فرعی و بلاگ پست ها به این صفخات مهم لینک داده باشید. به همین دلیل که اکنون گوگل از “سیگنالهای تجربه کاربر” (علاوه بر سیگنالهای رتبه بندی سنتی، مانند بک لینک) استفاده می کند تا بفهمد کدام نتایج سزاوار رتبه #1 در مجله خبری سئو SERP هستند. اگر می بینید که با گذشت زمان، جستجوها برای یک کلمه کلیدی خاص به طور مداوم کاهش می یابد، می توانید متوجه شوید که این کلمه کلیدی مناسب هدف گذاری برای بازاریابی شما نیست و همچنین بالعکس. برای رتبه گرفتن در نتایج گوگل هیچ رازی وجود ندارد، محتوای با کیفیت کلید اصلی موفقیت در این موضوع است. این کار باعث می‌شود خواننده‌ای که قصد خواندن ادامه متن را دارد از وبلاگ شما خارج نشود.

وبینار ۷ نکته ای سئو خارجی و لینک سازی

فقط مهمه که تو قسمت های مهم صفحه مثل عنوان و متن جایگزین تصویر و زیر عنوان‌ها بیاد. وسوسه نشوید که محتوا را فقط به‌خاطر پرکردن وبلاگ یا وبسایت منتشر کنید. همیشه تلاش کنید محتوایی فوق‌العاده منتشر کنید که به خواسته کاربر بپردازد و به حل مشکلات و پاسخ‌ پرسش‌هایش کمک کند. با اینکه به‌اشتراک‌گذاری در رسانه‌ها عاملی برای رتبه‌بندی مستقیم به‌شمار نمی‌آید، برای خوانندگان مهم است که بتوانند محتوای شما را بازنشر کنند. حتی اگر فقط به‌دلیل افزایش جست‌وجوی طبیعی محتوا تولید می‌کنید، باز هم احتمالا امید دارید که آن را در آینده به کسب‌وکار تبدیل کنید. در محتوا دکمه اشتراک در رسانه‌های اجتماعی را قرار دهید؛ با این کار خوانندگان راحت‌تر می‌توانند محتوای شما را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار