سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی-سئو

کسب و کارها برای پیشرفت کسب و کارشان و به کار بردن استراتژی بازاریابی محتوا، نیازمند محتواهای حرفه ای هستند. اما کار تولید محتوای حرفه ای، در عین حال که یک قدم طلایی در بازاریابی محتوا به شمار می رود، کار دشواری است. بازنویسی محتوا یکی از روش هایی است که کار تولید محتوا را آسان تر می کند. امروزه مهارت بازآفرینی محتوا یا اصطلاحا پارافریز یکی از مهارت هایی است که کارشناسان تولید محتوا باید با آن آشنایی داشته باشند.

  • محتوا را نمی توان یکفاکتور سئودر نظر گرفت زیرا بسیاری از فاکتور ها تحت تاثیر محتوا می باشند و برای بهینه کردن آن استفاده می شوند.
  • البته، اگر داستان شما کاملاً جدید باشد، به طور خودکار به معنای اصلی بودن آن است.
  • همچنین این کار تجربه خوبی را هم برای خواننده به همراه ندارد.
  • حتماً کلیدواژه خود را در ۶۰ کاراکتر اول عنوان جای دهید چون گوگل دقیقاً از همینجا به بعد عنوان مطلب را بریده و در صفحه نتایج جستجو قرار نمی‌دهد.

عناوین توصیفی و جذاب می توانند به خوانندگان کمک کنند تا بفهمند پست وبلاگ شما در مورد چیست و از خواندن آن چه چیزی به دست خواهند آورد. قبل از سفارش محتوای سئو شده، می‌توانید با کارشناسان ما در فارس محتوا تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید. شما هیچوقت نمی‌توانید با یک محتوای سرسری بی فایده، به رتبه‌های بالای گوگل برسید. شاید 10 سال پیش این اتفاق می‌افتاد اما الان گوگل حسابی روی محتوا حساس است، حتی بین با کیفیت‌ها هم رقابت سختی بر سر جایگاه‌های گوگل وجود دارد.

مجله خبری سئو یکی از کارهایی است که نیاز به تخصص زیادی برای انجام موفقیت آمیزش دارد و درصورتی‌که به‌صورت صحیح انجام نشود، نتیجه‌ای برای شما نخواهد داشت. مثلاً اگر مقاله شما راجع به سئو داخلی باشد و قبلاً یک مقاله راجع به سئو خارجی داشته باشید، لینک دادن به آن کار بسیار خوب و مفیدی است. در مقاله‌های راهنما شما می‌توانید برای دسترسی به محتوا شرطی قرار دهید که این شرط می‌تواند ثبت‌نام در سایت باشد که یکی از بهترین راه‌ها برای لید جنریشن است. راهنماها معمولاً به چند صفحه وب تقسیم می‌شوند و نویسنده‌ها ترجیح می‌دهند که آنان را بخش‌بندی کنند، با اینکه بهترین راه همان تولید راهنمای یک صفحه‌ای است که دسترسی به آن را راحت-تر از قبل می‌کند.

۹. استفاده از تصاویر و ویدئو

بنابراین بسیاری از کسب‌وکارها می‌خواهند بدانند محتوای سئو شده چیست؟ در واقع با پیوند تولید محتوا و بهینه سازی سایت می‌توانیم به یک محتوا مطابق الگوریتم‌های موتورهای جستجو برسیم. چنانچه شما نیز می‌خواهید محتوایی تولید کنید تا در رتبه‌های برتر گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار بگیرد، باید توجه ویژه‌ای به سئو محتوا داشته باشید. سئو محتوا از اولین و اصولی ترین مباحث سئو می باشد که هر مدیر سایت می بایست دارای اطلاعات کافی نسبت به آن باشد. منظور از سئو محتوا، انتخاب عنوان مناسب و نوشتن بهینه مطالب سایت است، به گونه ای که بیشترین رتبه را بتوان در موتورهای جستجو کسب کند. بازاریابی محتوا تکنیک تولید محتوای ارزشمند و پر طرفدار و اشتراک گذاری آن در اینترنت است و هدف آن جذب حداکثری ترافیک از سوی کاربران به سمت سایت می باشد.

برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است. و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است. بناربراین نمیشه در این مطلب به طور کامل پوشش داد بنابراین پیشنهاد میکنم بلاگ راهنما جامع کیورد ریسرچ را حتما مطالعه کنید.

تعیین کلمات کلیدی

به این منظور، شما نیاز دارید تا محتوای منحصر به فرد و کاربر محور برای مخاطبان خود فراهم کنید. با این حال شاید اگر به‌تازگی سایتی برای کسب‌وکارتان ساخته‌اید، نوشتن مقالات خالی نتواند چندان ایده‌ی جالب باشد. بدون شک کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند، در صورت مواجهه با محتوای جذابی که هیچ عکس، صوت یا ویدیویی نداشته باشد، تعامل برقرار ‌نمی‌کنند و از سایت‌تان خارج ‌می‌شوند. در نتیجه بهتر است که در کنار محتوای متنی، از سایر انواع محتوا از جمله صوتی، تصویری و ویدیویی استفاده کنید. معمولا برای اینکه یک کلمه کلیدی بسیار زیاد در محتوا تکرار نشود، باید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود.

طراحی سایت خبری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار