سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت-سئو

در ادامه اومدم دسته ها رو به برگه های متناظر ریدایرکت 301 کردم. به مجموعه فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت سئو صفحات سایت انجام میدهیم سئو محتوا گویند. افزونه های ضروری و کاربردی سئو بسیار در این راه به ما کمک می کنند که یکی از افزونه های کاربردی برای ساخت سرفصل در ابتدای نوشته ها، افزونه table of content هست ، که در اینجا آموزش آن را قرار دادیم. یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد.

حداکثر طول عنوان یک پست 70 کاراکتر است و این به دلیل آن است که گوگل، بینگ و یاهو هر کدام به ترتیب دارای یک عرض قابل مشاهده تا حداکثر 70، 71 و 71 کاراکتر هستند. البته شما می‌توانید عنوانی طولانی‌تر انتخاب کنید اما این عنوان در موتورهای جستجو به طور کامل نمایش داده نمی‌شود. سلام جناب حسینی عزیز با توجه به آپدیت های اخیر گوگل اپدیت محتواهای قدیمی در بالا بردن جایگاه کلمات کلیدی آنها بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از این رو پیشنهاد می شود ابتدا بروزرسانی محتوای قدیمی در اولیت کاری شما باشد. رتبه گرفتن توی گوگل به کمک محتوا، یه فرایند زمان‌بره و اگه سئو محتوا اصولی انجام بشه، این زمان رو تا حدی می‌تونه کوتاه‌تر کنه. پيشنهاد ميكنم كه فرآیند تولید محتوای سایت خود را هرچه سریع تر آغاز کنید، حتي اگر شما تنها كسي هستید كه اين كار را انجام مي دهد.

جذب مخاطب از طریق بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ ترین راه ‌هایی ست که می ‌تواند سبب رشد کسب و کار شما شود. در هنگام استفاده از کلمات کلیدی نیازی به استفاده از ریاضی نیست. یک راه خوب برای شمرده تعداد کلمات کلیدی این است که از ویژگی ” Find” در سند خود استفاده کنید و کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید.

از قدرت CSS برای استایل دهی متن بهره بگیرید

راه‌های ارتباطی جهت دریافت خدمات مشاوره با وبین سئو به صورت مستقیم. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. مجله خبری سئو برای جذاب شدن محتوا می‌توانید از داستان‌ها، مثال‌‌ها، تجربه‌های شخصی و … با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید.

بعد از بروزرسانی محتواهای زامبی نباید تولید محتوا را متوقف کنید. عملا این فقط داره میگه رقیب تولید محتوا کرده یا نکرده است. به طور کلی عبارات کلیدی لانگ تیل رقابت کمی دارند اما بهتر است قبل از شروع کار رقبا را بررسی کنید تا مطمئن شوید رقابت روی آنها کم باشد. این نگاهی هست که گوگل به صفحات زامبی شما دارد و مسلما برای سایت شما خوب نیست. در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه مجدد ندارید و فقط باید مقاله های قبلی خود را سئو کنید. فرض کنید در حال سئو یک صفحه هستید و میخواهید با کلمه “ماتریکس” رتبه بگیرید.

در این مطلب قصد داریم به 13 راهکار و ترفندی اشاره کنیم که به تسلط یافتن شما در نوشتن محتوایی با پتانسیل دست یابی به رتبه بالا، کمک کند. می بینید که چندین مرتبه از لیست های عددی یا نقطه گذاری شده برای فرمت بندی متن استفاده کرده ایم. این لیست‌ها کمک زیادی به بالا رفتن میزان خوانایی متن می‌کنند. به ویژه اگر بتوانید آن‌ها را جایگزین پاراگراف‌های طولانی کنید می‌توانید با این کار به مخاطب کمک کنید تا در یک نگاه تمام موارد را ببیند و حتی بهتر به خاطر بسپارد. لیست‌ها می‌توانند در هر نوع محتوای متنی وجود داشته باشند. بهینه سازی تیترهای داخلی محتوا،تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و همچنین محتوای شما را تقسیم به بخش‌های کوچک‌تری می‌کنند.

سئو کلاه سفید چیست و تکنیک های SEO White

فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم. در این جلسه متناسب با حوزه کاری تان و نوع محتوایی که می خواهید صحبت می کنیم. پس از این تصمیم گیری می کنید و در صورت رضایت به ثبت سفارش تولید محتوای سئو شده می پردازید. ما پس از نشتن اولین محتوا، آن را برای شما ارسال می کنیم تا اصلاحات مدنظرتان را به ما بگویید. تاثیری که کلمه کلیدی در اول متن دارد، غیر قابل انکار است.

  • ساختار سایت شما به گوگل سرنخ های خوبی را در مورد پیدا کردن مهمترین مطالب می دهد.
  • خبر خوب اینکه در بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دکمه‌های اشتراک اجتماعی در قالب اصلی وجود دارند؛ به‌طوری‌که به‌محض انتشارِ محتوا ظاهر می‌شوند.
  • یک تقویم کاری در واقع تقویمی است که ب شما کمک می کند چه زمانی مطلب جدید قرار دهید و هچنین می توانید نوع محتوای را تعیین کنید.
  • البته اگر این کار میسر نشد مشکلی نیست اما حتما در 100 کلمه ابتدایی محتوا باید کلمه کلیدی اصلی وجود داشته باشد.
  • تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی چند مرحله‌ای است که باید برای تهیه لیست کلمات و عباراتی که برای شما مهم است انجام شود.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار