سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟-سئو

محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند، به نحوی که اگر تمامتکنیک های سئورا رعایت کرده باشید، اما سایت شما دارای محتوای به در به خوری نباشد، شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت. گوگل تنها به سایت هایی اهمیت می دهد که دارای محتوای ارزشمند باشند. با آپدیت تایتل و دیسکریپشن در صفحه خود باعث جذب بیشتر کاربران از صفحه نتایج سرچ گوگل شوید. با ایجاد لینک داخلی مناسب ، کاربران را از صفحات پر بازدید خود به صفحات زامبی هدایت کنید.

این موضوع در گزارش های مختلف مطرح شده است که CTR و زمان ماندن کاربر در صفحه به عنوان یکی از عوامل رتبه بندی سایت مورد استفاده قرار می گیرد. یک متا تگ توضیحات که به خوبی نوشته شده باشد، می تواند باعث شود که کاربر بر روی لینک شما کلیک کند نه لینک دیگری. ارائه محتوای کاملا جدید باعث می شود که سایت ما رتبه خوبی به دست بیاورد.

راهنمای کامل بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو (با چک لیست)

حالا که می‌دانید اهداف شما چیست‌اند و دلیل آن چیست، نوبت آن است که شروع به ساخت تقویم تولید محتوا کنید. تقویم تولید محتوا یک برنامه زمان‌بندی است که مشخص می‌کند شما چه زمان­هایی و چه نوع محتوایی را باید منتشر کنید تا بر اساس اهداف شما باشد. در نگارش سئو باید اهداف تعیین شده برای استراتژی خود و فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو را در نظر بگیرید. از همه مهمتر ، محتوای SEO به مارک ها امکان می دهد تا ارتباط بهتری با مشتریان ایجاد کنند ، شهرت مثبت برند را مدیریت کنند و اقتدار دامنه وب سایت را تقویت کنند. بعلاوه ، محتوای SEO منحصراً به معنای ارسال یک وبلاگ یا بیانیه مطبوعاتی نیست.

مقالاتی که خواندن آن ها آسان تر است اغلب رتبه بالاتری دارند نسبت به مقالاتی که کاربر پسند نیستند. می توانید با استفاده از جملات کوتاه، پاراگراف های کوچکتر، علائم نقطه گذاری، عنوان ها و لیست ها، قابلیت خوانایی را بهبود بخشد. شما باید تعداد بسیاری از این کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید تا بتوانید محتوای کاملی را برای کاربران بنویسید. البته نباید سعی کنید آن ها را در متن خود به صورت نامفهوم و نامربوط جایگذاری کنید. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید از پلاگین WP Last Updated Date استفاده کنید.

محتوای سئو شده در واقع کنار هم قرار دادن دو عنصر مخاطب و گوگل در کنار هم است. اگر می‌خواهید از یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنید که در آن سئو مورد بررسی قرار نگرفته است، دوباره شروع به کار کنید و سئو محتوا را نیز مدنظر قرار دهید. هنگامی که چرخ ها و موتور با هم کار می‌کنند، سواری بسیار نرم‌تری خواهید داشت. محتوای همیشه سبز محتوایی است که دارای ترافیک دائمی و پایدار از سمت موتورهای جستجو است. محتوای همیشه سبز تاریخ مصرف ندارد و همواره پاسخگوی نیاز کاربران است.

  • توضیحات متا را به‌خوبی بنویسید و توجه کنید حتما زیر ۱۶۰ کاراکتر باشد؛ وگرنه مابقی آن به‌شکل نقطه‌چین دیده می‌شود.
  • سرعت صفحه درحال‌حاضر عامل رتبه‌بندی جست‌وجو در تلفن همراه است.
  • اکنون که دانستید نوشتن محتوای SEO چیست و چگونه می توان آن را نوشت ، برای استثنایی بودن آن به زمان و تلاش نیاز دارد.
  • شدیدا توصیه میکنم ، صفحه آموزش رایگان لینک بیلدینگ فرین آکادمی را مطالعه کنید.

همچنین باید حداقل یک کلمه کلیدی اصلی خود را در توضیحات متا برای سئو بهتر استفاده کنید و سعی کنید توضیحات متای شما بیشتر از 155 الی 160 کاراکتر نباشد. محتوا به مجموعه ای از متن، تصویر، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک و یا هر کدام به تنهایی گفته می شود. محتوای تولید شده می تواند به عنوان یک مقاله به عنوان یک صفحه ثابت مجله خبری سئو ، صفحه فرود ها و یا صفحه ی معرفی محصول باشد . هر محتوا از نظر موتورهای جستجو یک صفحه وب است و می تواند با کلمات کلیدی خاصی در موتورهای جستجو رنک شود. هنگام نوشتن محتوای سئو شده، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. علاوه‌بر تگ عنوان، استفاده از کلمه هدف در توضیحات متا نیز موثر خواهد بود.

آموزش سئو سایت گردشگری (راهنما جامع) +

طبق گفته جان مولر الگوریتم‌های گوگل بیشتر به اورجینال بودن، کیفیت محتوا و مرتبط بودن محتوا توجه می‌کنند. البته مشاهدات و بررسی‌های مختلف توسط مجموعه‌های مختلف به اعداد مختلفی نظیر حداقل ۲۴۰۰ و ۲۰۰۰ کلمه رسیده‌اند. بطور کلی هرچه یک موضوع را از زوایای بیشتری پوشش دهید تعداد کلمات مقاله بیشتر خواهد شد و شانس رتبه گرفتن بیشتر خواهد بود. در این قسمت پاسخ تعدادی از سوالات متداول در مورد اهمیت سئو محتوا و ارتباط آن با تولید محتوا ارائه شده است. اگر پاسخ سوال شما در این قسمت نیست، سوال خود را قسمت نظرات برای ما بنویسید. بازاریابی محتوا در عرصه­‌های مختلف می­ تواند کاربرد داشته و موجب رشد و گسترش کسب ­وکار شود.

چرا یادگیری سئو محتوا ضروری است؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار