سئو محتوا Content Seo چیست؟ + آموزش سئو محتوا مهدی عراقی-سئو

Lsi مخفف latent semantic indexing به عبارت های کلیدی گفته میشود که از نظر معنایی به عبارت کلیدی ما نزدیک هستند. در این بخش به توضیح بخش های مختلف و اصطلاحات مختلف مربوط به کلمات کلیدی میپردازیم تا ادامه بحث را بهتر و عمیق تر درک کنید و بتوانید استفاده کنید. من حدود سه سال میشه که مشغول نوشتن محتوا برای سایت‌های مختلف هستم اما به تازگی مطالب شما رو دیدم و مطالعه کردم. همانطور که چرخ ها بدون موتور کارایی ندارد، محتوا بدون سئو نیز در بازاریابی دیجیتال کارایی ندارد. و درست مثل موتور بدون چرخ، یک ماشین پر زرق و برق است که در هیچ کجا، جایی ندارد.

پیدا کردن کلمات کلیدی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. میخاستم ۵ ستاره بدم دستم خورد و یک ستاره شد و بابت این موضوع متاسفم و هر چی تلاش کردم نتونستم برگردونمش. البته مشکلی که بود واقعا نمیشه فهمید کدوم سمت ستاره ها باید کلیلک کرد که این اشتباه پیش نیاد یا حداقل راهی برای درست کردنش باشه. آنچه در ادامه خواهیم گفت، لیستی از رایج‌ترین اقدامات و تکنیک‌هایی است که باید در هنگام انتشار آنلاین یک مطلب در نظر گرفته شوند.

برای ایجاد متنی خوانا می توانید پاراگراف های خود را کوتاه کنید و از حالت BOLD , ITALIC استفاده نمایید. برای اینکه شما به گوگل بفهمانید که کلمه ی کلیدی مورد نظر شما چیست حتما باید در عنوان و تگ H2 و همچنینی در محتوای مقاله از کلمه کلیدی مورد نظر و همچنین از کلمه مترادف استفاده نمایید. از رفع مشکلات کیفیت محتوا گرفته تا بهینه سازی نقشه سایت و لینک سازی داخلی. ما می دانیم که چگونه “کشف شده – در حال حاضر نمایه نشده” شما را برطرف کنیم. حتماً کلیدواژه خود را در ۶۰ کاراکتر اول عنوان جای دهید چون گوگل دقیقاً از همینجا به بعد عنوان مطلب را بریده و در صفحه نتایج جستجو قرار نمی‌دهد. به صورت فنی گوگل عرض پیکسلی را در نظر می‌گیرد و کاراکترها را نمی‌شمارد و اخیراً این عرض پیکسلی را برای نتایج جستجوی ذاتی از مقدار تقریبی ۵۰۰ پیکسل به ۶۰۰ پیکسل افزایش داده است که در حدود ۶۰ کاراکتر است.

در واقع این مقاله یک‌راهنمای بسیار سریع برای دستیابی به مهارت سئو محتوا است تا با استفاده از آن، خیلی سریع بتوانید محتواهایی که می‌نویسید را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید. در واقع شما تا به اینجا موفق شدید یک محتوای مناسب برای سئو بنویسید. اما با این وجود نباید از اهمیت خوانایی مطلب خود چشم‌پوشی کنید. در این مواقع بهتر است که از پاراگراف‌های کوتاه استفاده کنید، فعل‌های جملات را یکسان ننویسید یا از تکرار کلمات مختلف پرهیز کنید. همچنین یکی دیگر از مواردی که باید در این مرحله چک شود، عدم وجود غلط املایی و نگارشی است. برای این کار باید با قواعد دستور زبان مانند نحوه استفاده از ویرگول، یا سایر موارد آشنا باشید.

  • اما به یک نکته توجه داشته باشید، شما قرار است که یک بانک از کلمات کلیدی داشته باشید، بنابراین سعی کنید تا آنجایی که می شود، در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید کلمه پیدا کنید.
  • هر چه سرعت بارگذاری یک سایت کمتر باشد، از نظر سئو رتبه بهتری دریافت خواهد کرد.
  • پس نوشتن محتوایی که یک آموزش کامل درباره طرز تهیه مربای آلبالو است می تواند رتبه خوبی در نتایج بگیرد.
  • در هنگام استفاده از کلمات کلیدی نیازی به استفاده از ریاضی نیست.
  • امروزه اکثر کاربران یک متن بلند را مو به مو نمی‌خوانند، بلکه محتوا را اسکن می‌کنند و با خواندن تیترها و موارد شماره دار به دنبال پاسخ سوال خود هستند.
  • دو تا نکته از این سایت برمی‌داری، سه تا ویدیو تو اینستا می‌بینی، دو تا وبینارم شرکت می‌کنی، 5 تا مقاله‌ام می‌خونی تا به جواب سوالت برسی… دمت گرم ترکیبی خوبی زدی!

فقط من چون برای اولین بار هست اومدم سراغ کار سئو یکم تو پیاده سازیش کلا دچار تردید میشم. آقا من یه سایتی جدید طراحی کردم با ی قالب و صفحه ساز خوب. به ظاهر هم همه چیز اوکیه، ولی حتی بعد از انتشار بیشتر از 10 تا مقاله، هنوز یکی از مقالاتشم ایندکس نشده. پاراگراف پایانی این محتوا مجموعه چند ویدیو آموزشی در رابطه با سئو داخلی است که بخشی از آن به سئو محتوا پرداخته و در ادامه باقی موارد سئو داخلی را هم توضیح میدهد. البته که از آنجایی بروزرسانی محتوا بخش بسیار مهمی در سئو محتوا است ، این مطلب دائما بروزخواهد شد و موارد بیشتری در آن قرار میگیرد.

بخش های اصلی باید دارای تگ h2 باشند و زیربخش ها باید h3 باشند. سئو محتوای شما باید به گونه‌ای انجام شود که هر دو مخاطب، یعنی هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو را به خود جذب کند. نویسندگان ما حتی زمانی که از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، سعی دارند مخاطبان را درگیر کنند، تعامل را افزایش و بانس ریت را کاهش دهند. ما با بهترین فریلنسرها در زمینه تولید محتوای سئو شده همکاری می‌کنیم تا بتوانیم کیفیت محتوایی که قرار است دریافت کنید را تضمین کنیم. درست است که برای کسب رتبه در موتور جستجو به محتوایی عالی نیاز دارید، ولی این محتوا باید جوری نوشته شود که گوگل هم سریع آن را شناسایی کند و به دست کاربر برساند. اینجا سئوی محتوا وارد می‌شود و با چند تکنیک محتوای شما را هم برای کاربر و هم موتورجستجو آماده می‌کند.

تولید محتوای سئو شده

سعی کنید عنوان سئوی شما از 60 کاراکتر بیشتر نباشد، در غیر این صورت تایتل در گوگل ناقص نشان داده می‌شود. برای اینکه یک کلمه را بارها در محتوا تکرار نکنید، می‌توانید از مترادف کلیدواژه‌ها و عبارات کلیدی استفاده کنید. محتوای با کیفیت و با اصالت را از محتوای بی کیفیت و کپی تشخیص می‌دهد. بر رقابت پذیری کلمات کلیدی و تشخیص میزان صحت آنها، تسلط دارد. ممنون واقعا عالی بود من از طریق مقاله آموزش نوشتن پروپوزال س… زیرا مخاطبان امروزی اصلاً حوصله خواندن مقالات طولانی را ندارند و یک ویدیو با کیفیت به ‌سادگی می‌تواند نیاز آنان را برطرف کند.

در صورتی که نیاز به آموزش کاربران در مورد برند، صنعت یا حوزه تخصصی خود دارید بهتر است به توضیح معنا و مفهوم عبارات تخصصی بپردازید و توضیح شفاف، ساده و قابل فهمی از موضوع ارائه دهید. برای این کار نیز می‌توان از کمک ابزارهای موجود بهره‌مند شد. باید به کمک این ابزارها، موضوعات پوشش داده شده توسط رقبایتان را بررسی کنید تا اگر چیزی را از قلم انداخته‌اید، هرچه زودتر آن موضوع را نیز به محتوایتان اضافه کنید.

همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد. از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده مجله خبری سئو اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید. طبق تحقیق انجام شده توسط HubSpot مشخص شده است که مشاغلی که به طور منظم بلاگ پست منتشر می کنند، 350٪ ترافیک بیشتر از کسانی که به طور منظم محتوا منتشر نمی کنند، دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار