سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!-سئو

دقت کنید که ریدایرکت های سری ۴۰۰ فقط به گوگل می گویند که یک صفحه حدف شده تا گوگل هم آن صفحه را از نتایج خود حذف کند. در این نوع ریدایرکت، شما از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل نمی شوید. در این ریدایرکت به گوگل می گویید که قصد دارید به صورت موقت، صفحه موردنظر خود را به یک صفحه جدید انتقال دهید. چون ممکن است بخواهید به صفحه قبلی بازگردید، ارزش صفحه را منتقل نمی کنید. این نوع ریدایرکت به شما کمک می کند تا با انتقال یک صفحه به صفحه جدید، ارزش و اعتبار آن را هم انتقال دهید.

لینک دهی به سایر مطالب یا محصولات وب‌سایت خودتان

با توجه به گذارشت این گذارش دهی برای صفحات لندینگ میباشد که گذارشت کامل تر و اثر بخش تری برای وبمستر ها ارائه میدهد که باعث بهبود عملکرد سئو سایت میگردد. هم اکنون میتوانید این تغییرات را در Google Analytics خود ببینید. ما در تیم تولید محتوا بررسی میکنیم و در صورت امکان درمورد سایر استراتژی ها هم مقاله منتشر خواهیم کرد. اولین بار یاهو در سال 1995 بحث اصول و قوانین سئو را مطرح کرد. اما با ورود جستجوگر گوگل به این عرصه، اصول سئو با رنگ و بویی جدید به کاربران وب ارائه شد.

در ادامه هم کلمات کلیدی را طوری در متن توزیع کنید که هم گوگل منظور شما را بفهمد و هم اینکه لطمه‌ای به مفهوم مقاله وارد نشود. چون به هر حال جستجوی معنایی گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار در حال پیشرفت است و پر کردن متن با کلمات کلیدی بدون در نظر گرفتن بار معنایی آن‌ها نه تنها سودی ندارد بلکه به ضررتان هم خواهد بود. توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر با بهینه سازی کلمات کلیدی در محتوا، مقالۀ «چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟» را بخوانید.

  • در تبلیغات گوگل با متوقف شدن پرداخت مبلغ به گوگل، سایت شما از صفحه نتایج جستجوی گوگل محو می‌شود در صورتیکه در سئو اگر سرمایه گذاری روی سئو را متوقف کنید، نمایش سایت شما در گوگل متوقف نمی‌شود.
  • حتی کسی که چنین ادعایی کند ثابت می‌کند که هیچ دانش و آشنایی با حوزه بهینه‌سازی موتورهای جستجو ندارد و به طور قطعی تا به حال عبارت “سئو چیست؟” را در گوگل سرچ هم نکرده است تا بداند این فرآیند بر چه اساسی انجام می‌شود.
  • چون به هر حال جستجوی معنایی گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار در حال پیشرفت است و پر کردن متن با کلمات کلیدی بدون در نظر گرفتن بار معنایی آن‌ها نه تنها سودی ندارد بلکه به ضررتان هم خواهد بود.
  • این صفحات که هیچ بک لینکی به آن ها داده نشده است، صفحات یتیم گفته می شوند؛ در صورتی که این صفحات یتیم، در نقشه سایت شما فهرست شده باشند، برای سئو شما مشکل محسوب می شود.
این مطالب باعث می‌شوند تا وب سایت شما در صفحه نتایج جستجو رتبه بهتری را کسب کند. به بیان ساده‌تر ایندکس کردن به گردآوری محتواهایی که در فرایند Crawling توسط موتورهای جستجو یافت مجله خبری سئو می‌شوند گفته می‌شود. محتواهایی که در صفحات ایندکس شده وجود دارند قادر هستند در صفحه نتایج موتورهای جستجو برای موضوعات مرتبطی که کاربران آنها را سرچ کرده‌اند نشان داده شوند.

چرا سئو سایت برای کسب و کارها مهم است؟

در عوض بدون تأمل وارد لینک اول می‌شوید و با یک محتوای بد مواجه می‌شوید و سریع صفحه را ترک می‌کنید. بنابراین اگر تعداد کاربرانی که سریع صفحه را ترک می‌کنند زیاد باشد، گوگل جایگاه صفحه را تنزل می‌دهد. سرعت سایت نکته بسیار مهمی در سئو محسوب می‌شود، خصوصا در سال 2018 به این نکته تاکید بیشتری شده است، در کل می‌توان گفت وب‌سایتی که همیشه از دید کاربر و گوگل در دسترس باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. Responsive Design یا طراحی واکنش گرا، به این معنی است که دیگر نیازی به داشتن نسخه‌های متفاوتی از یک سایت برای موبایل، تبلت و رایانه نیست و سایت با هر اندازه‌ای که یک صفحه نمایش دارد، سازگار و متناسب خواهد بود. با استفاده از طراحی واکنش گرا، صرف نظر از اینکه بازدید کننده از چه دستگاهی برای دستیابی به سایت شما استفاده می‌کند، تمام محتوا‌هایی که در وب سایتتان دارید، به نحوی قابل خواندن و در دسترس خواهند بود.

در صورتی که مورد خشم پاندا قرار گرفتید و جریمه شدید، با اصلاح و به‌روزرسانی صفحات ضعیفتان می‌توانید شانس این را داشته باشید که جایگاه قبلی‌تان را پس بگیرید. الگوریتم هیلتاپ یا تپه گوگل در سال 2003 معرفی شد و هدفش شناسایی سایت‌های مرجع و دایرکتوری‌های معتبری بود که به سایت‌های کوچک دیگر لینک داشتند. فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند. در زیر لیست تمامی الگوریتم‌های گوگل که بیشترین تاثیر را در نتایج گوگل دارند برایش ما آورده‌ایم و توضیح دادیم هر کدام مسئول چه کاری هستند.

تاثیر هاست در سئو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار