سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!-سئو

ابتدا از متن زیبا و اطلاعاتی که در مجموعه وبسیما به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهید تشکر کنم. متاسفانه امکان بررسی سایت ها و اعلام مشکلات آنها را نداریم چرا که این کار زمان و انرژی زیادی میطلبد. پیشنهاد میکنم مقالات و کتاب های تخصصی سایت را به دقت مطالعه کرده و موارد آموزش داده شده را در سایت خود رعایت کنید. بله امکان ارسال یک متن به چند سایت هست ولی با این کار عملا همه رپورتاژهای شما محتوای کپی و تکراری خواهند داشت که از ارزش و اعتبار آنها کم میکند. پیشنهاد میکنیم برای هر رپورتاژ آگهی یک محتوای اختصاصی و هدفمند تهیه کنید. در این شرایط میتوانید از سایت هایی که در حوزه تولید محتوا و خبر (مرتبط با سایت شما) فعالیت میکنند رپورتاژ آگهی بگیرید.

  • اسپای‌فو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینک‌سازی، این‌که بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و …
  • تولید محتوای با کیفیت؛ یکی از بهترین روش ها برای بهبود رتبه بندی سئو، تولید کردن محتوای با کیفیت منحصر به فرد و مهم می باشد.
  • پیشنهاد میکنیم به دو بخش removals و manual actions در پنل سرچ کنسول خود مراجعه کرده و محتوای آنها را بررسی کنید.
  • ۲- در تبلیغات اینترنتی، عموم مردم تبلیغات شما را می بینند.
  • از طرفی خود گوگل در مورد شرکت‌هایی که خدمات سئو تضمینی ارائه می‌دهند هشدار می‌دهد.

این بود تمام آن چیزهایی که برای شروع یادگیری مجله خبری سئو لازم است بدانید. بعد از اضافه شدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار به گوگل، تعداد زیادی از سایت‌هایی که بیش از حد از یک کلمۀ کلیدی خاص استفاده کرده بودند جریمه شدند و جایگاه خوبشان را در گوگل از دست دادند. وظیفۀ الگوریتم مرغ مگس‌خوار نشان دادن مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین نتایج به کاربران است؛ برای همین هم به جای تمرکز روی یک کلمۀ کلیدی خاص، واژه‌های هم‌معنی را نیز در نظر می‌گیرد. الگوریتم Freshness برای حل مشکل کاربران در برخورد با محتواهای قدیمی به وجود آمد!

این فاکتور بسیار حائز اهمیت است و گوگل تاریخ آخرین به‌ روز رسانی را برای صفحات خاص نشان می‌دهد. هنگامیکه میخواهید برای یک سایت تبلیغ کنید یک نکته را به خاطر داشته باشید. آن نکته این است که هیچ کس تمایلی به خواندن تبلیغات ندارد. سوال چه طور باید کاربران را ترغیب به خواندن تبلیغات کنیم. کافیست از خود به پرسید کدام تبلیغ است که شما با شنیدن صدای آن در تلویزیون تمام کارهای خود را رها می کنید و به دیدن آن مینشینید. یکی از مهم‌ترین مراحل انجام هر پروژه سئو، مرحله طراحی استراتژی است.

سئو یه جنگه که باید پیروزش باشی

اگر فرض را بر این بگذاریم که گوگل فقط از اطلاعاتی که از نظر قوانین حریم خصوصی مشکلی ندارند، باز هم اطلاعات زیادی باقی می‌ماند که برای تحلیل رفتار کاربران کافی است. در سال 2015 گوگل رسماً اعلام کرد، سایت‌هایی که ریسپانسیو یا همان واکنش‌گرا نباشند به جایگاه‌های پایین‌تر نتایج گوگل نزول خواهند کرد. ریسپانسیو بودن سایت به این معنی است که وقتی صفحه را کوچک و بزرگ می‌کنید، یا در دستگاه‌های دیگری مثل موبایل و تبلت آن را باز می‌کنید، ساختار ظاهری آن بهم نریزد. عنوان سئو همان عبارتی است که در صفحۀ نتایج گوگل نمایش داده می‌شود.

به علاوه، بسته به کیفیت کامنت‌تان این امکان نیز وجود دارد که نویسنده سایتی که در آن کامنت گذاشته‌اید یا خوانندگان کامنت های آن سایت در نوشته‌های آتی خود به شما لینک بدهند. وقتی از سئو خارجی یا Off-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان تلاش و تمرکز بر روی وضعیت محتوا و سایت ما از نگاه دیگران است؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها نداریم. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ما با موضوع سئو خارجی چیسترا مطالعه نمایید.

آموزش سئو مبتدی (آشنایی با اصطلاحات رایج سئو)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار