سئو چیست؟ تعریف ساده صفر تا صد SEO سایت دی ام روم-سئو

Below the Fold محتوایی است که در ابتدا که سایت بارگذاری می‌شود برای کاربران قابل مشاهده نیست و برای مشاهده آن، کاربر باید صفحه را به پایین اسکرول کند. قرار دادن مطالب در Below the Fold یک صفحه، برعکس قسمت Above the Fold آن، می‌تواند احتمال دیده شدن آن مطالب را تا حد زیادی کاهش دهد. چرا‌که اگر کاربری بدون اسکرول کردن، صفحه را ترک کند، اصلا آن مطالب را نخواهد دید. Breadcrumb به لینک‌هایی در یک وبسایت گفته می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهند تا صفحه‌ای که در‌حال حاضر در آن هستند را، مسیر‌یابی کرده و بدانند چقدر از صفحه اصلی وبسایت فاصله دارند.

انتشار لینک همکاری در فروش به عنوان یک پیشنهاد ایده جذابی بود ولی هدف شما از انتشار آن کاملا واضح و مقایسه با دوره‌های دیگران غیرحرفه‌ای بود. توصیه خود گوگل این هست که برای مقالات از امتیازدهی ستاره‌ای استفاده نکنید. در حال حاضر نشانه گذاری به عنوان Article و در موارد آموزشی استفاده از FAQ بهترین انتخاب است. ببخشید من تازه با سایت اشنا شدم اما هرر چی صفحات و میگردم مطالب جدید میبینم و خیلی سردرگم شدم. البته همون اول به توصیه شما نقطه صفر سئو رو خریدم اما هنوز کامل نگاه نکردم.

قبلا تعریف های زیادی در مورد سئو خونده بودم ولی همه شون کلیشه ای و تکراری بودن. از نظر من بهترین مفهومی که میشه سئو رو بهش شباهت داد مسابقه فوتبال هست. در مسابقه فوتبال شما باید در ابتدا تیم مقابل رو بررسی و تحلیل کنید و برای موفقیت استراتژی دقیقی بچینید.

حالا در این مقاله درباره تکنیک‌های مختلف سئو (یعنی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری) حرف می‌زنیم، با سئو داخلی و خارجی و نکات مهم هر کدام آشنا می‌شویم. در پایان لیستی از الگوریتم‌های مهم گوگل را آورده‌ایم و یک فایل چک‌لیست مجله خبری سئو سئو برای شما آماده کرده‌ایم. سئو مجموعه‌ای از کارها برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود.

برخی افراد با جستجو در گوگل، از اطلاعات موجود در سایت های مختلف استفاده می کنند. با شرکت در این دوره ها، می توانید مهارت و دانش خود را افزایش دهید. یادگیری تکنیک های سئو و انجام پروژه های مختلف، مسیر شما را هموارتر می کند تا به یک سئوکار تبدیل شوید. شما باید حداقل ۶-۳ ماه زمان بگذارید و در زمینه سئو آموزش ببینید.

  • پیدا کردن موضوعات پر اهمیت و با ارزشی که عملکردی خوب در موتورهای جستجو و لینک دهی بالا دارند که باعث جذاب‌تر و طولانی‌تر کردن محتوای شما می‌شود.
  • خب امیدواریم تا اینجای کار به خوبی درک کرده باشید که سئو چیست؛ زیرا در این بخش بدون داشتن درک درستی از کلیات سئو، نمی توانید اصطلاحات پرکاربرد سئو را درک کنید.
  • اگر سایت تازه تاسیسی دارید نگران نباشید؛ با به‌کار گیری نکاتی که در این مقاله گفته شده می‌توانید به مرور زمان اعتبار خوبی نزد گوگل کسب کنید.
  • در نتایج جستجو، گوگل به صفحاتی که مرتبط و معتبر باشند لینک می‌دهد و این آن برگ برنده‌ایست که به سایت شما اصالت و آبرو می‌بخشد.
  • با خواندن این مقاله میتوانید سایت تان را در مدت زمان کوتاعی به رتبه های برتر گوگل برسانید.

کاربران معمولا برای رفع نیازهای خود به گوگل مراجعه می‌کنند، درصورتی که شما به طور اصولی بهینه‌سازی سایت را انجام داده باشید، می‌توانید این کاربران را جذب و به اهداف خود نزدیک شوید. در حال حاضر گوگل نسخه اصلی صفحات را نسخه موبایل درنظر می‌گیرد و درصورتی که سایت شما در دسکتاپ با سرعت مناسبی بارگذاری شود ولی در گوشی موبایل از سرعت خوبی برخوردار نباشد، گوگل سرعت صفحه سایت را کند لحاظ خواهد کرد. به عنوان یک صفحه که گوگل در نتایج SERP به کاربران نمایش می‌دهد، متاتایتل می‌گویند. درصورتی که پلتفرم سایت شما از نوع وردپرسی است، می‌توانید این قسمت را با استفاده از افزونه یوست مدیریت کنید، در غیراینصورت از برنامه‌نویس کمک بگیرید و به گوگل بگویید که چه عنوانی به کاربران نمایش دهد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خدمات دی ام روم، از خدمات مشاوره ما نیز در جهت یافتن اهداف خود بهره ببرید. کارشناسان و مشاوران سئو دی ام روم، می‌توانند در سریعترین زمان، بهترین و سودآورترین کلمات حوزه شما را برای شما پیدا و دراختیارتان قرار دهند.

تعریف سئو از زبان متخصصین بین المللی

این عنوان‌ها، بمنظور ارائه خلاصه‌ای از محتوای صفحات بکار می‌روند و نقشی حیاتی در سئو‌ی سایت دارند. اگر عنوان شما، عنوانی چشمگیر و جذاب باشد، هم از عناوین دیگر متمایز خواهد بود و هم ترافیک بیشتری را برایتان ایجاد خواهد کرد. Dwell Time یا Time on Page مدت زمانی است که یک بازدید کننده در یک صفحه وب می‌گذراند.

سوالات متداول سئو و جایگاه آن در دیجیتال مارکتینگ

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار