سئو چیست؟ راهنمای جامع و کامل سئو و تمام ترفندهای پنهان در آن هر آنچیزی که نیاز دارید در مورد سئو بدانید استاد وب-سئو

در حقیقت این عبارت به صفحاتی گفته می‌شود که به عنوان نتایج مربوط به موضوع سرچ شده توسط کاربر که در موتور جستجو به دنبال آن است، به او نشان داده می شود. به بیان دیگر اگر بخواهیم در این باره واضح تر توضیح دهیم می‌توانیم این طور بگوییم که سئو به معنای رسیدن به صفحات اول گوگل در SERP است. در سال ۲۰۱۳ سئو معنایی با روی کارآمدن الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل به طور کلی با تغییر و تحولاتی روبه‌رو شد. به این صورت که بعد از آن به جای اینکه گوگل به کلمات کلیدی یک محتوا توجه کند به موضوع کلی صفحه مورد نظر توجه می‌کند و سعی می‌کند تا مانند یک انسان، مطالب گفته شده در یک صفحه وب سایت را درک کند.

دیگر مثل گذشته نمیتوان صرفا با بررسی رفتار موتورهای جستجو و سئو کردن سایت برای آنها به نتایج اول رسید. امروزه اول از همه باید به تجربه کاربران دقت کنید، مطمئن شوید که آنها از فعالیت در سایت شما راضی بوده و محتواهای شما را دوست دارند، سپس و در اولویت دوم به فکر سئو کردن دقیق سایت بیوفتید. اسکیماها تعدادی کد برنامه نویسی هستند که در میان کدهای فعلی سایت شما قرار گرفته تا به ربات های گوگل و بقیه موتورهای جستجو، اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات سایت بدهند.

کانسپت کلمه کلیدی چیست؟

اگر شما همه صفحات را حذف کنید حتما با افت جایگاه و اعتبار دامنه مواجه خواهید شد. ارزشی که سایت شما در حال حاضر کسب کرده است براساس آدرس هایی بوده که تا الان در دسترس بوده اند. شما میتوانید تصاویر را خودتان از مراحل بازی، فضای داخلی آن و یا حتی از ویدئوهایی که از بازی منتشر شده است انتخاب کرده و با ارائه محتوای جدید شانس بیشتری برای کسب جایگاه داشته باشید. شما میتوانید این صفحه را پس از انقضای آن به عنوان یک صفحه 410 به گوگل معرفی کنید یا بر روی یک دسته بندی مرتبط ریدایرکت 301 کنید. ابتدا از متن زیبا و اطلاعاتی که در مجموعه وبسیما به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهید تشکر کنم. متاسفانه امکان بررسی سایت ها و اعلام مشکلات آنها را نداریم چرا که این کار زمان و انرژی زیادی میطلبد.

شما می توانید با کمی صرف وقت بیشتر و تولید محتوای ویدیویی، مخاطبان بیشتری را به سایتتان روانه کنید و رتبه های بهتری بگیرید. محتواهای همیشه سبز بنویسید؛ به طوری که در شبکه های اجتماعی از محتوای شما استفاده کنند و بتوانید بک لینک های طبیعی بگیرید. شما می توانید از روش قانونی تر و کم خطر تری برای این کار استفاده کنید! می توانید از بیشتر بخوانید استفاده کنید تا هم کاربر بخواند و هم موتور جستجو. گفتیم که کلمات کلیدی در سئو بسیار حائز اهمیت هستند و بدون کلمات کلیدی، سئو بی معنی است.

در واقع هزینه به ازای هر کلیک در گوگل ادز، بصورت مزایده‌ای مشخص می‌شود. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند. ارزش بک لینک مجله خبری سئو ها به مرور زمان طبق بسیاری از نظر سنجی های انجام شده در حال کاهش است و امروزه گوگل جهت رنکینگ فاکتورهای مختلفی نظیر UX و UI را نیز بررسی می کند و در این حوزه بسیار هوشمند عمل می کند. به صورت کلی، هر پیامی که بدون اجازه و توافق قبلی برای کاربر ارسال شود اسپم نام دارد.

سئو داخلی شامل تمام چیزهایی می شود که کاربران شما آن ها را در سایت مشاهده می کنند. در ابتدای کار موتور جستجوی گوگل، پاسخ به سوال سئو چیست امری سخت بود؛ اما وب سایت های برتری که در این زمینه فعالیت داشتند، عبارات و اصطلاحاتی را بیان کردند تا درک سئو برای همگان ملموس شود. مطمئن شوید که سایت شما با موبایل سازگار است؛ اگر می خواهید در بازار دیجیتال رقابت کنید، قطعا باید سایتی سازگار با موبایل داشته باشید.

تفاوت سئو و تبلیغات در گوگل (Google Ads) چیست؟

توصیه می‌کنم برای اینکه بتوانید حجم تصاویر سایتتان را بدون افت کیفیت کاهش دهید، از وب‌سایت Optimizilla کمک بگیرید. سئو فرآیندی است که به گوگل کمک می‌کند تا سایت شما را شناسایی کرده، زمینه فعالیت شما را بفهمد و بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مثلا همین خرید موبایل سایت شما را در صدر نتایج جستجو نشان دهد. یادگیری رایگان اغلب به کمک منابع رایگان در سطح وب فارسی و انگلیسی انجام میشود.

  • درصورتی که این محتواها مورد تایید این ربات‌ها باشند، به فهرست گوگل اضافه خواهند شد تا در زمان و مکان مناسب به کاربران نمایش داده شوند.
  • این پیوندها به عنوان «رای اعتماد» عمل می کنند و اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهند.
  • پس اگر اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید، بهتر است از این روش استفاده نکنید.
  • به بیان دیگر این طور می‌توان توضیح داد که به روش‌های دستیابی و ساخت بک لینک Link Building گفته شود.
  • گوگل به صورت مداوم در حال طراحی و توسعه الگوریتم های خود برای ایجاد یک ابزار هوشمند است.
در نتیجه وظیفه‌ای که سئو کاران و متخصصین این حوزه بر عهده دارند، به روز نگه داشتن اطلاعات و دانش خود در این حوزه است. Trust یا جلب اعتماد گوگل نه کار خیلی سختی است و نه خیلی آسان! تمام نکاتی که تا اینجا گفتیم به نوعی می‌تواند روی اعتماد گوگل به شما تاثیر بگذارد. کاربری که وارد سایت میشه و سریع خارج میشه یک نمره منفی برای سایت محاسبه میشه. این که از کدام شرکت، هاست و سرور سایت را تهیه کنیم و چه پلَنی را انتخاب کنیم، به تنهایی می تواند آینده سرعت سایت را رقم بزند. در مورد مشخصات هاست و سرور، فاکتورهایی مثل مقدار حافظه، پهنای باند، سقف ترافیک مجاز و … قدرت و توانایی بُن مایه های سایت را تعیین می کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار