سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما-سئو

تقدم و تأخر در کلمات کلیدی می‌تواند موجب کسب رتبه بهتر و یا رتبه ضعیف‌تر شود. محتوای یکسان در همان سایت می‌تواند روی دید موتورهای جستجو نسبت به آن سایت تأثیر منفی داشته باشد. تراکم کلمه کلیدی مبنایی است که گوگل از آن برای انتخاب عنوان صفحه استفاده می‌کند. اگر وبلاگی دارید ، افزودن پیوندهای داخلی به دسته بندی هایی که محتوا متعلق به آن است می تواند مفید باشد.

یادتان باشد که در بخشی از این قرارداد، طرف مقابل باید ذکر کند در صورت محقق نشدن تعهدات (سئو شدن روی کلمات مورد نظر) باید همه یا بخشی از هزینه ها را به شما برگرداند. دقت کنید که راه اندازی تبلیغات گوگل نیاز به داشتن دانش تخصصی دارد و نمیتوان بدون دانش قبلی برای آن اقدام کرد. به عنوان مثال از جمله مشکلاتی که مجله خبری سئو ممکن است در این مسیر برای یک فرد بدون دانش ایجاد شود، مسدود شدن کل اکانت به دلیل تحریم های علیه سایت های ایرانی و مسدود شدن بودجه تبلیغاتی وی به دست گوگل است. اگر اهل مشاهده فیلم های وسترن غربی باشید، احتمالا میدانید که همیشه کلاه مشکی رنگ روی سر نقش منفی داستان و کلاه سفید، روی سر نقش مثبت قرار دارد.

  • با افزایش کیفیت محتوا گوگل به سایت شما امتیاز اعتبار و امتیاز ارتباط با واژه کاربر بالاتری خواهد داد.
  • به همین منظور ما فهرستی از این مفاهیم و اصطلاحات را برایتان تدارک دیده‌ایم.
  • موتور جستجوگر گوگل در زمان بررسی صفحات به وجود تگ ها اهمیت می دهد.
  • در حقیقت گوگل به دنبال نمایش بهترین محتوا به کاربر است و بهترین محتوا لزوما متنی نیست که کلمه کلیدی بارها در آن تکرار شده است.
  • به زبان ساده تر، اگر شما یک کلمه را در گوگل جستجو کنید، تعداد زیادی سایت را مشاهده می کنید.
چنانچه می‌خواهید وب سایت خود را بدون نقص قوانین به صفحه اول گوگل هدایت کنید استراتژی‌های لازم را باید مد… چنانچه به دنبال یک وبسایت موفق و کسب و کار مناسب هستید باید از اطلاعات کافی در مورد جزئیات این… رضایت شما از محتوای ارائه شده و مسیر فعالیت سایت موجب افتخار ماست. امیدواریم که مطالب ارائه شده بتواند راهگشای شما برای موفقیت در سئو باشد. خوشحالیم که محتوای این بخش مورد توجه قرار شما قرار گرفته است.

هدف شما هنگام پیوند دادن باید ارائه بهترین تجربه ممکن برای خواننده باشد. نقاط قوت و ضعف وب سایت خود را بشناسید و روی آنها تمرکز داشته باشید. البته یکی از راه های ساده برای بالا بردن تعداد بازدید کنندگان و کسب رتبه در زمان کوتاه، خرید جایگاه یا تبلیغات از گوگل است. این تبلیغات با اسم Adwords شناخته می شوند و می توانند به کسب رتبه کمک به سزایی داشته باشد.

سرفصل‌های آموزش صفر تا صد سئو رایگان

یکی از نکاتی که در گذشته خیلی مورد توجه قرار نمی‌گرفت و اخیرا دارای اهمیت زیادی شده است نرخ تبدیل است. من این ۲۰۰ فاکتور را تجزیه و تحلیل کردم و متوجه شدم تمام این عوامل به ۳ بخش اصلی تقسیم می‌شوند. قبل از اینکه وارد خلاصه آموزش سئو شویم می‌خواهم شما را با رویکردهای درآمدزایی از سئو آشنا کنم.

شبکه‌های اجتماعی، بلاگ‌ها، ویکی‌ها، سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو و تصاویر و سایت‌هایی از این دست، نمونه‌هایی از تکنولوژی Web 2.0 هستند. Zombie یا زامبی به موجودات مرده متحرکی گفته می‌شود که در دنیای فیلم و کتاب‌های تخیلی و ترسناک، تحت تاثیر ویروسی توجیه ناپذیر، میل به خوردن انسان‌ها دارند. اصطلاح Zombie Pages یا صفحات زامبی، بیشتر بخاطر این خصلت زامبی‌ها که نه مرده‌اند و نه زنده بکار می‌رود. زامبی پیج‌ها صفحاتی در وبسایت شما هستند که ترافیکی ایجاد نمی‌کنند؛ بلکه فقط آنجا هستند. صفحاتی که کاملا خوابیده و غیر‌فعال‌اند؛ آن هم بخاطر اینکه عموما محتوای جالبی ندارند و برای کسی جذاب نیستند.

به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند. همچنین، تلاش برای افزایش رضایت کاربران، معمولاً به ارتقای رتبه شما در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد کرد. به عبارت دیگر، یادگیری پیش نیازهای سئو، تکنیک‌ها و مطالب تئوری تمام آن چیزی نیستند که شما را به یک متخصص سئو تبدیل می‌کنند؛ بلکه باید بتوانید از آن‌ها برای بهینه‌سازی وب‌سایت در عمل استفاده کنید. به همین خاطر، زمان یادگیری کامل سئو کمی طولانی‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید در حوزهٔ سئو، بازاریابی محتوایی و وبلاگ نویسی فعالیت کنید، دربارهٔ نیل پاتل دیر یا زود خواهید شنید.

۱- قابلیت خزیدن (Crawlability): امکان دیده شدن صفحات توسط گوگل

تصاویر موجود در سایت می‌توانند در قسمت جستجوی تصاویر گوگل رتبه کسب کنند و برای سایتتان ترافیک ارگانیک جذب کنند. گوگل برای پیدا کردن صفحات شما نیاز به لینک‌های داخلی دارد و صفحات بدون لینک داخلی عموما فهرست نمی‌شوند. همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید گوگل در حال حاضر اختلاف زیادی با سایر رقبای خود در میزان سهم از بازار موتورهای جستجو دارد. اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی. این مشکل برای ما هم زیاد پیش میومد ولی از زمانیکه پیش از شروع کار اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دادیم شرایط تغییر کرد.

درون مقالات

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار