سئو چیست؟ هرآنچه لازم است از سئو بدانید به همراه ویدئو مدیر وب-سئو

مثلا به آنها بفهمانند که محصول فروشگاه شما، کتاب است یا این متنی که الآن در حال انتشار آن هستید باید به عنوان یک مقاله شناخته شود. برای بهینه سازی سرعت سایت میتوانید از آموزش های رایگان سطح وب، مثل مقاله افزایش سرعت سایت ما، آموزش های غیر رایگان و حتی خدمات وب سایت ها استفاده کنید. اگر سرعت سایت شما پایین باشد باید کمی در مورد سئو آن نگران بوده یا حتی گاها بترسید!! موتورهای جستجو به شدت روی سرعت وب سایت شما حساس هستند و در صورتی که استاندارد آن را پایین تشخیص دهند، سعی میکنند وب سایت های معتبرتری را در نتایج جایگزین شما کنند. متنی که حاوی لینک است و کاربر را از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می کند، انکر تکست گویند.

اگر چه ممکن است نتوانند با شرکت های بزرگ در زمینه تبلیغات رقابت کنند، اما باز هم سئو می تواند تاثیر خوبی بر روی کار آن ها داشته باشد. هر شرکت، فارغ از اندازه اش می تواند بهینه سازی موتور جستجو را تقویت کرده و سئو خو را بهبود بخشد. کلیدواژه یا کلمه کلیدی، به کلمات یا عباراتی گفته می‌شود که کاربران اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات مختلف در موتورهای جستجو وارد می‌کنند. کلمه کلیدی دروازه‌ای است که کاربران را به صفحه نتایج موتورهای جستجو و در نهایت وبسایت شما خواهد کشاند. موتورهای جستجوگر گوگل و بینگ یا هر موتور جستجوگر دیگری، برای رفتن از یک سایت به سایت دیگر از ربات ها کمک می گیرند.

هدینگ تگ یا هدر تگ چیست و چه کاربردی دارد؟

با توجه به تحریم های گوگل برای ایران، امکان تایید مالکیت برای یک موقعیت در نقشه گوگل وجود ندارد. در نتیجه اگر به ایمیل قبلی خود دست رسی ندارید تفاوتی در پاسخ گویی ایجاد نمیشود. شما میتوانید یک ایمیل با نام برند خود ساخته و سوالات کاربران را در همین نقشه پاسخ دهید.

الگوریتم گوگل چیست؟

وقتی گوگل این کلمات را در متن شما ببیند، متوجه می‌شود که به خوبی موضوع را پوشش داده‌اید. 99.58 درصد snippetها مربوط به صفحاتی است مجله خبری سئو که با آن کلمه کلیدی‌ در صفحه اول جای دارند. بنابراین اگر در حال حاضر جزو ده تای اول نیستید، شانس چندانی برای snippet ندارید.

  • زیرا رقابت روی این کلمات معمولا کمتر است و براحتی می توانید در موتورهای جستجو جایگاه کسب نمایید.
  • علاوه بر page speed insights، ابزار دیگری به نام Mobile Friendly Test هم وجود دارد.
  • بک لینک فرآیند دریافت لینک از هر وب سایت سازگار با سئو و با کیفیت بالا است.
  • برای افزایش ارزش و بازدید صفحه خود می توانید از تگ ها کمک بگیرید.
  • حالا که با سئو آشنا شدید بهتر است در مورد فاکتور های سئو کمی صحبت کنیم.
  • پس رقابت شدیدی بین وب‌سایت‌های مختلف وجود دارد و همگی می‌خواهند به هدف خود یعنی “رتبه یک گوگل شدن” برسند.

همه ما به دفعات شنیده ایم که هیچ ارزانی بدون دلیل نیست؛ مسلماً کسی که با دادن وعده و وعیدهای وسوسه انگیز مانند افزایش فروش در مدت زمان کم و… بنابراین برای کسب موفقیت بهتر است انتخاب کارشناسان سئو با دقت و واقع بینی انجام شود. سئوی کلاه سیاه اصطلاحی است که در فضای وب زیاد با آن مواجه می شویم و به شیوه ها و تکنیک هایی اطلاق می شود که هدف آن ها فریب دادن ربات های موتور جستجوی گوگل و کسب جایگاه تقلبی در حداقل زمان ممکن است. به عبارتی دیگر، سئوی کلاه سیاه به کارگیری متدهایی است که با استانداردها و الگوریتم های گوگل در تضاد هستند ولی می توانند این موتور جستجو را فریب دهند تا به صدر نتایج جستجوی کاربران راه پیدا کنند. سئوی کلاه سفید به مجموعه تاکتیک های بهینه سازی سایت گفته می شود که با قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو، بخصوص گوگل، سازگار هستند.

پاسخ به “SEO چیست؟”

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار