سئو چیست؟ وبیما راهکارهای هوشمند بازاریابی و برندینگ دیجیتال-سئو

فرض کنید که حوزه فعالیت شما در زمینه فروش لوازم آرایش است؛ در این صورت شما به راحتی می توانید پرسونای مخاطبان هدف خودتان را تعیین کنید. فراموش نکنید که یکی از راه های بِرَند شدن، کمک گرفتن از سئو است. در این شیوه شما مبلغی را برای سئو پرداخت می کنید و کارتان واگذار می کنید به کسی که در این زمینه دانش و تجربه دارد. فراموش نکنید که سئو ره صد ساله را یک شبه پیمودن نیست و شما به فرایندی مستمر و پیوسته نیاز دارید.

  • ماه عسل گوگل به دلیل بررسی کیفیت عملکرد وب سایت و همچنین سنجیدن میزان ارتباط مطالب موجود در وب سایت با موضوعات جستجو شده توسط کاربران صورت می‌پذیرد.
  • برای آن که سئو کلاه سفید را به خوبی درک کنید، مثال شاگرد زرنگ حرف گوش کن را می توانیم بزنیم.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد میکنم مقاله بک لینک PBN را مطالعه کنید.
  • از آنجایی که دنیای اینترنت روی پروتکل http اجرا می‌شود و مشخص می‌کند url چگونه باید به کار خود ادامه دهد.

تو بعضی از سایت ها نوشته الان دیگه کار نمیکنه این قابلیت و گوگل نشون نمیده. ولی هنوزم دیده میشه در جستجو ها خواهشمندم یه اموزش براش بنویسید. برای مدت یک یا دو ماه باید هر دو آدرس در دسترس باشند ولی آدرس های مبدا عینا به مقصد ریدایرکت 301 شده باشند. از مجله خبری سئو پنل گوگل وبمستر شما میتوانید انتقال سایت و تغییر دامنه را اطلاع دهید به شرطی که مالکیت هر دو دامنه را حفظ کنید. نام سایت شما یک کلمه عمومی است و اشاره به یک نام برند یا سایت ندارد. انتخاب یک کلمه هدف برای عنوان یا برند سایت ارزشی برای شما ایجاد نمیکند.

اشتباهات سئو

حتی توصیه‌هایی برای بهبود سایت شما در نسخه موبایل در این‌جا ارائه می‌شود. در بخش mobile usability وبمستر تولز هم می‌توانید این مورد را بررسی کنید. در گذشته تمرکز گوگل بر این بود که کلمه کلیدی چند بار در متن تکرار شده.

اصول سئو چیست

توصیه می‌کنیم حتما به صفحه مربوط به کاهش نرخ پرش مراجعه و با پیاده‌سازی صحیح آنها، تعامل کاربران با سایت خود را افزایش دهید. اگر به تعریف سئو از دید گوگل نگاه کنیم، به این نکته بارها اشاره شده است که می‌بایست هدف وبسایت‌ها رفع نیاز کاربران باشد. طبق تجربه تیم سئو دی ام روم، سایت‌هایی که هدف و استراتژی خود را اینگونه بنا نهاده بودند و قصد داشتند که با راهنمایی کاربران، آنها را جذب سایت و برند خود کنند، موفق‌تر بوده‌اند. این موضوع را درنظر داشته باشید، زمانی که از سئو و بهینه‌سازی سایت صحبت می‌شود، دقیقا به نتایج ارگانیک اشاره می‌کنیم. به عبارت دیگر، سئو به زبان ساده یعنی بدست آوردن جایگاه در نتایج ارگانیک. همانطور که مشاهده می‌کنید، بیش از 60درصد از ترافیک یک سایت، از طریق موتورهای جستجوگری همچون گوگل، بینگ و یاهو بدست می‌آید.

Google Sandbox نباید شما را ناامید کند؛ بلکه باید باعث شود شما تلاش بیشتری کنید تا بتوانید کیفیت و استاندارد سایت و محتوای خودتان را افزایش دهید و منتظر ترفیع رتبه و مقام باشید. سئو به دیده شدن شما در موتور های جستجو کمک می کند و SMM به دیده شدن شما در شبکه های اجتماعی کمک می کند. در این روش بازاریابی به کمک تبلیغات پولی انجام می شود که در صفحه سرپ گوگل به نمایش در می آید. SEM از عبارت Search Engine Marketing گرفته شده است که به معنای بازاریابی موتورهای جستجو است.

دوم از این سو که لینک دهی داخل سبب می‌شود ربات‌های گوگل براحتی به سایر صفحات شما دسترسی داشته باشند(اصطلاحا خزش کنند) و آنها را نیز کراول و ایندکس کنند. رتبه بندی صفحات تا حدی توسط عوامل درون وب سایت شما تعیین می شود. فاکتورهای سئویی درون یک صفحه از جمله مواردی است که در جایگاه سِرپ وبسایت شما تأثیر مستقیمی دارد. این عوامل شامل جنبه های فنی (به عنوان مثال کیفیت کد و سرعت سایت شما) و جنبه های مرتبط با محتوا، مانند ساختار وب سایت شما یا کیفیت کپی‌رایتینگ در وبسایت شما می باشد.

لندینگ پیج چیست و تفاوتش با سایر صفحات سایت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار