سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو-سئو

من فروشگاه پوستر دیواری دارم ، دسته بندی مادر میشه پوستر دیواری ، دسته بندی هی فرزند زیادی دارم مثل پوستر دیواری اتاق خواب ، پوستر دیواری پشت تلویزیون و ….. صفحه ای که نوایندکس باشد فارغ از اینکه چه محتوایی داشته باشد تا همیشه از دسترس گوگل خارج بوده و ایندکس نمیشود. 90% یا تگ هستن که تقریبا” هر هفته با اد کردن محصول جدید آپدیت می شن یا صفحاتی که به مرور زمان با اضافه کردن محصولات خود به خود بهشون لینک داخلی میدم. وقتی یک صفحه در بخش exclude قرار می‌گیرد دلیل آن نیز ذکر میشود.

۷. موبایل فرندلی بودن سایت

چون گاهی یک اشتباه کوچک می‌تواند سایت شما را در معرض خطر جدی قرار دهد و به آن آسیب بزند. در مقاله سئوی کلاه خاکستری می‌توانید با تکنیک‌های این روش آشنا شوید. سال ۸۳ بود که اولین کسب‌وکار‌ آنلاین خودم را راه‌اندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسب‌درآمد آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار‌های مختلف در بستر وب هستم. به صدها کسب‌وکار آنلاین کمک کردم تا با ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و رسیدن به نتایج اول گوگل، درآمدهای بسیار زیادی را خلق کنند. من در مدیر وب به شما کمک می‌کنم، یک کسب‌و‌کار‌ آنلاین حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، به نتایج اول گوگل برسید و با دیجیتال‌مارکتینگ فروش‌تان را پیوسته افزایش دهید.

تنها راهش این است که در دامنه قبلی با ابزار remove URLs درخواست حذف سایت از نتایج جستجو را داده و دسترسی به آن را برای کاربر و گوگل غیرفعال کنید. کمی عمیق تر فکر کنید، زمانیکه آنالیز خود را بر روی عبارت مشخصی انجام میدهیم و آمار جستجوی آن را به دست می آوریم عملا استراتژی خود را محدود به همان عبارت کرده ایم. در حالیکه کاربران عبارت های متنوعی را برای رسیدن به مقصود خود جستجو میکنند.

نکته طلایی برای سئو کردن سایت

تصاویر محصولات اصلی یا دسته بندی های پر مخاطب را با یک کادر و یک سایه ظریف در پا صفحه سایت قرار دهید. در حالی که انگیزه همیشه در اولین مرحله می باشد، در مرحله دوم موتورهای جستجو، سنگ بنای کل این فرآیند کلمات کلیدی هستند. از ابزارهای سئو مانند Google Ads، Ahrefs و حتی نوارهای جستجوی ساده در سایت ها برای شناسایی هدف جستجوی گسترده کلمات کلیدی خود استفاده کنید. Google ads نیازمند هزینه ای می باشد که شما به گوگل پرداخت می کنید و سایت شما بهتر دیده می شود.

وجود چک لیست سئو داخلی و ارزیابی و بهبود استراتژی پیوند داخلی به طور منظم برای سئوی آن پیج سایت شما بسیار مهم است و یکی از راه های بهبود سئو وب سایت تان با برنامه ریزی و ساختارمند است. بعد از تولید محتوای مرتبط با کلمه کلیدی باید موارد زیر را در صفحه ویرایش کنید. این معیار را به‌طور دقیق با عدد مشخصی نمی‌توان سنجید اما از نظر برخی متخصصین سئو، با افزایش کیفیت ورودی سایت، باید زمان حضور کاربر در سایت یا نرخ تبدیل سایت بیشتر شود.

در ۲ مثال بالا در واقع ما یک صفحه مهم داریم با آدرس example.ir/title که با اضافه شدن پارامترهای فوق نیز تفاوت چندانی در محتوای صفحه بوجود نمی‌آید. اگر سایتتان وردپرسی نیست می‌توانید با استفاده از ابزارهای آنلاین این کار را انجام دهید. نقشه سایت را می‌توانید با استفاده از افزونه یواست یا رنک‌مث یا ابزارهای آنلاین sitemap generator بسازید. نقشه سایت یک فایل XML است که در هاست شما قرار می‌گیرد و آدرس آن را در سرچ کنسول ثبت می‌کنید.

چرا آموزش seo برای همه کسب‌و‌کارها مفید است؟

البته بیشتر بحث ما راجع به گوگل است چون حجم کاربران گوگل با سایر مرورگرهای جستجوگر قابل مقایسه نیست. بله این افراد با تقلب کردن به دنبال رتبه های بالا در گوگل هستند که گوگل همواره به دنبال برخود جدی با این روش است. در واقع هر روش تقلبی که پیدا می‌شود، گوگل را هوشمندتر می کند زیرا گوگل در نهایت راه تشخیص آن را پیدا می‌کند. هیچ کس از راه تقلب و خلاف به جایی نخواهد رسید، کل حرف سئوی کلاه سفید همین است. سئو کلاه سفید یا سئوی اخلاقی به مجموعه روش‌ها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که خود موتورهای جست‌وجو برای بالا بردن رتبه سایت‌ها معرفی کرده‌اند. این روش‌ها رتبه سایت را به صورت طبیعی و به صورت قانونی بالا می‌برند.

  • در واقع هر مقاله اطلاعات ارزشمندی در یک موضوع خاص را به ما منتقل میکنند ولی درک ارتباط معنایی، اولیت بندی و مسیر اجرای یک پروژه واقعی را نمی ‌آموزیم.
  • استفاده از اطلاعات غنی و مقالات مرتبط با موضوع می توان به افزایش بازدید سایت کمک کنند.
  • لینک‌های داخلی از صفحات معتبر در دامنه، نسبت به صفحاتی که ضعیف هستند، تأثیر بیشتری دارند.
  • شما می توانید به صورت آنلاین آموزش های خود را در زمینه سئو فرا بگیرد و مدرک دانشگاهی ضرورتی ندارد.
فناوری ریسپانسیو یعنی وب سایت در تمام دستگاه هایی که کاربر از آن ها دیدن می کند (موبایل، تبلت، لپتاپ و …)، ظاهری مناسب و بهینه داشته باشد. یک افزونه (پلاگین) قدرتمند است که نقش مهمی در مدیریت سایت های وردپرسی ایفا می کند. این افزونه، رایگان است و امکانات و قابلیت های متنوعی دارد. از ویژگی آن می توان به راه اندازی آسان، مجله خبری سئو خودکار تصاویر و مدیریت پیشرفته ریدایرکت ها اشاره کرد.

هیچکس متن‌ نامفهومی که توسط گوگل ترنسلیت ترجمه شده‌ و قابل خواندن نیست را دوست ندارد. نگارش متون بی‌کیفیت تاثیر منفی بر دیدگاه کاربر درباره اعتبار سایت شما می‌گذارد. یا نقشه سایت XML یک فایل با فرمت XML است که شامل آدرس تمام صفحاتی از سایت است که فهرست شدن آن‌ها توسط موتورهای جستجو برای شما مهم است. سایت مپ توسط موتور جستجو استفاده می‌شود و با انتشار محتوی جدید بایستی بروز شود.برای تولید نقشه سایت در وردپرس می‌توانید از افزونه‌های سئو وردپرس استفاده کنید. افزونه های سئو رنک مث و یوست به شما در ساخت نقشه سایت به فرمت XML کمک خواهند کرد. ساده‌ترین راه برای پیدا کردن یک لیست از کلیدواژه‌های مرتبط با کسب و کار شما استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار