سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو-سئو

درست مثل Rich Snippet، محتوای Rich Card نیز با فرمت بصری متفاوتی نمایش داده می‌شود تا تجربه کاربران تلفن‌های همراه را بهبود بخشد. از اولین چیز‌هایی که باید قبل از ساخت یک وبسایت در نظر داشته باشید، طراحی ساختار کلی وبسایت است. این ساختار باید به راحتی دنبال شود و همسو با ترجیح کاربران برای چگونگی پیمایش وبسایتتان باشد. منظور از پیمایش وبسایت، حرکت از یک صفحه به صفحه‌ای دیگر در یک وبسایت است.

معمول‌ترین نوع ریدایرکت، ریدایرکت 301 است که برای انتقال دائمی یک URL به آدرسی جدید بکار می‌رود. ریدایرکت 301 به کاربران و موتور‌های جستجو می‌گوید که URL مد نظر برای همیشه به آدرسی دیگر منتقل شده و برای رجوع‌های بعدی باید از URL جدید استفاده کنند. زمانی که موتور‌های جستجو به این نوع ریدایرکت بر‌می‌خورند، رتبه‌های صفحه قدیمی را به صفحه جدید منتقل می‌کنند.

یادگیری سئو

دونده دو و میدانی را در نظر بگیرید که مربیش به او تضمین قهرمانی در المپیک بدهد. سه نتیجه برتر بیش از ۶۰ درصد از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند و با رفتن به رتبه ۹، نرخ کلیک به ۳٪ کاهش می‌یابد. حضور مجله خبری سئو این صفحات هم در زیردامنه و هم دامنه اصلی موجب ایجاد محتوای تکراری شده و هردو نسخه توسط گوگل ایندکس خواهد شد. بهترین پیشنهاد ممکن راه اندازی بلاگ بر روی فولدر و ریدایرکت 301 همه صفحات زیردامنه به آن است.

  • برآورد سختی یک کلمه کلیدی به عوامل مختلفی از‌جمله اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و کیفیت محتوا بستگی دارد.
  • اگر منظور شما این است که صفحه دیگری جایگاه کسب کرده بهترین راه حل ریدایرکت کردن آدرس قبلی به صفحه هدف است.
  • ضمن اینکه در فوتر سایت می‌توانید به صفحات مهم سایتتان با کلمه کلیدی دوم یک صفحه مهم نیز لینک بدهید تا محور موضوعی یک صفحه را بیشتر برای گوگل واضح کنید.
  • می‌توان آن‌ها را نسخه‌های تکامل یافته Rich Snippet قلمداد کرد.
  • سئو کلاه سیاه در حقیقت به روش‌ها و تکنیک‌هایی گفته می‌شود که می‌توانید بر اساس آن‌ها رتبه سایت خود را…
  • از طرف دیگر شما برای مخاطب انگلیسی زبان محتوا تولید کرده اید.

به زبان ساده تر، اگر شما یک کلمه را در گوگل جستجو کنید، تعداد زیادی سایت را مشاهده می کنید. این سایت ها با رعایت اصول و تکنیک ها در صفحه اول گوگل بالا آمده اند. یکی از این تکنیک ها، سئو است که به افزایش رتبه سایت کمک می کند. جستجوی بالای برخی کلمات توسط کاربران موجب می شود تا درآمد سایت های صفحه اول به میزان زیادی افزایش پیدا کند. اگر تا به حال به دنبال مشاوره بازاریابی دیجیتال یا SEO بوده اید، احتمالاً با وب سایت نیل پاتل برخورد کرده اید. این متخصص بازاریابی ابزارهای مفیدی را برای بهینه سازی وب سایت شما از جمله Ubersuggest ارائه می دهد.

چگونه گزارش سئو بنویسید؟

توصیه می‌کنم برای آشنایی بیشتر با تاثیر سرعت سایت روی سئو و همینطور روش‌های افزایش سرعت سایت، راهنمای کامل سرعت سایت را بخوانید. شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا تولید می‌کنید و آن را سئو می‌کنید به یک سری ابزار برای آنالیز کردن سایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید. برای مثال وبسایت‌های پزشکی و سلامت نکاتی را باید رعایت کنند که در وبسایت‌های تفریحی مهم نیست. امکان دارد هر کاری روی بهبود سئوی وبسایت تاثیر بگذارد اما فقط در صورتی می‌توان آن را به دیگران توصیه کرد که به شکل گسترده آزمایش و تحلیل شود. از سیستم عامل اندروید تا سرویس ایمیل و ده‌ها سرویس دیگر مثل مرورگر کروم، گوگل آنالیتیکس و… گوگل به اقیانوسی از اطلاعات مردم و رفتار کاربران دسترسی دارد.

برخی از نمونه کارهای سئو سایت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار