سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو-سئو

اگر قبلاً به درستی از سئو استفاده نکرده اید، بازگشت به گذشته و به روز رسانی محتوا با کلمات کلیدی، بک لینک ها و خوانایی بهتر راهی عالی برای شروع است. حتی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که صفحاتی که عملکرد بهتری داشته‌اند، رشد ترافیک را حفظ می‌کنند یا خیر. مواردی مانند پیوندهای مرده، صفحات خطا، و ساختارهای نامرتب سایت همگی بر اینکه افراد از وب سایت شما دور می شوند تأثیر گذار است. از سرفصل ها و پاراگراف های کوتاه و آسان برای خواندن استفاده کنید، زیرپوشه های خود را مرتب کنید و برای موبایل بهینه سازی کنید. همه این موارد به کاهش نرخ پرش، بهبود رتبه شما کمک می کنند. دو مفهوم SEM وSEO عناصری منحصر به فرد در دیجیتال مارکتینگ هستند.

HTML چگونه زبانی است و کجا مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

اما متوجه شدن بخشی از مفاهیم میتوانیم بیشتر به درک دانش سئو برسیم . اگر منظور شما نمایش لینک مستقیم از محتوای صفحه به دسته است کفایت میکند ولی اگر در مورد breadcrumbs صحبت میکنید کافی نیست. بخش Coverage و نحوه استفاده از آن به صورت کامل در دوره سرچ کنسول آموزش داده شده است. من در سایتم 120 مقاله دارم که در سرچ کنسول همه در Coverage بودند. اما طی دو ماه اخیر تعداد Coverageها کم و کمتر شده و الان فقط 7 مقاله در قسمت Coverage قرار دارند.

تفاوت سئو off page و سئو on page

گوگل قادر به تشخیص ربات از کاربر واقعی بوده و الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای مقابله با این روش‌ها طراحی کرده است. لینک سازی داخلی یعنی یکی از صفحات سایت شما به صفحه دیگری که با موضوع آن مرتبط است لینک داده باشد. این لینک ها به گوگل کمک میکنند تا ارتباط صفحات را درک کرده و مطالب جدید شما را شناسایی کنند. در یک تعریف ساده می‌توان گفت؛ سئو کلاه سیاه مجموعه‌ای از تکنیک‌ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم‌های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

  • چرا که باید علاوه بر محتوای کاربرپسند، توجه موتور جستجو مخصوصا گوگل را به سایت خود جلب کرده و بگویید سایت من ارزشمند دریافت نمره بالاست، پس به کاربران نشان بده!
  • درست است که بک‌لینک‌های شبکه‌های اجتماعی نوفالو هستند اما شبکه‌های اجتماعی اتوریتی بالایی دارند و چنانچه در حجم گسترده؛ بک‌لینک نوفالو از شبکه‌‌های اجتماعی بگیرید؛ می‌تواند تا حدی موثر باشد.
  • برای آنکه بهترین نتیجه را از این دو ابزار گوگل بگیرید، می‌توانید آن‌ها را به یکدیگر متصل کنید.
  • به گفته گوگل، لینک دادن یکی از مهم ترین عوامل برای دستیابی به رتبه های بالا است، شما باید بدانید که چگونه از لینک های خارجی به نفع خود استفاده کنید.

یکی از باورهای نادرست درباره سئو این است که برای رسیدن به جایگاه مناسب در صفحه نتایج گوگل، باید قوانین و دستورالعمل هایی که گوگل برای وب مسترها تعریف کرده را دور بزنید یا حداقل کمی آن ها را تغییر دهید. این یک اشتباه محض است؛ برای موفقیت در حوزۀ سئو، باید دست بر دست گوگل بگذارید و با او همکاری کنید چراکه سایت شما با گوگل در واقع یک چیز هستند. اگر شما محتوای ارزشمند تولید کنید دیگران از آن استقبال میکنند و احتمالا به سایت شما لینک میدهند و همین کار موجب میشود جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید. در آخرین قدم تلاش میکنیم تا نتایج بدست آمده از 4 مرحله قبلی را تحلیل کرده و با استفاده از اطلاعات آماری که از گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جمع آوری میکنیم استراتژی های خود را بهینه کنیم.

در نتیجه این عدد به تنهایی معیار مناسبی برای سنجش اعتبار سایت شما نیست و مقایسه آن با اعتبار سایت های رقیب میتواند معیار دقیق تری باشد. برای دریافت خدمات در حوزه مجله خبری سئو پیشنهاد میکنیم در ساعات اداری با بخش مشاوره وبسیما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید. یکی از سایت هایی که برای مشتری طراحی کردم اصلا تو گوگل ایندکس نشده. میتونید راهنمایی کنید که علت رو تشخیص بدم؟ از زمان طراحی سایت هم زیاد گذشته وسایت های دیگه ای که همزمان یا دیرتر از این سایت طراحی کردم ایندکس شدن. این روش هزینه‌های به مراتب بیشتری در مقایسه با برون‌سپاری خواهد داشت ولی نقطه قوت آن بازدهی بالا و کسب نتیجه در زمان کوتاه‌تر است.

اگر ریدایرکت 301 بین دو دامنه برقرار باشد بک لینک ها از دست نرفته و جایگاه شما در کلمات کلیدی نیز افت نخواهد داشت. ما یک سری مقالات داریم با عنوا ۲۰ نکته کلیدی در سئو سایت که فکر میکنم اونها خیلی به خواسته شما نزدیک باشند. پاسخ گویی در این مورد نیازمند بررسی دقیق سایت و وضعیت آماری آن از طریق سرچ کنسول و ابزارهای جانبی سئو است. برای ارائه پاسخ دقیق پیشنهاد میکنیم با بخش مشاوره تماس گرفته و درخواست خود را به صورت دقیق ارسال نمایید. متاسفانه فکر میکردم اینکه اگه زیر دامنه داشته باشم و یه سری مطالب مرتبط به سایت اصلی رو درش قرار بدم برای بالارفتن سئو سایت بهتره.

Hierarchical Structure یا ساختار سلسله مراتبی چیست؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار