سئو چیست؟ SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو-سئو

محتوایی که کلمات بیشتری دارد می‌تواند سطح گسترده‌تری را پوشش دهد و به مقالات سطحی و کوتاه ارجحیت دارد. تگ H1 دومین تگ عنوان است که سیگنال مرتبط بودن را به گوگل ارسال می‌کند. این یک واقعیت است که کیفیت محتوا از هر تکنیک مجله خبری سئو و بازاریابی، موفقتر عمل می کند. استفاده از 100 درصد گوشت خالص در همبرگر های این شرکت است. بخش فنی و تکنیکال سایت بستر ارائه سایر بخش‌هاست و در صورتی که این بخش ضعف داشته باشد، در نشان دادن نقاط قوت دیگر نیز دچار مشکل خواهیم شد. بنابراین باید حتما با دقت بالا و دید جزئی سایت را از نظر فنی بهینه کنیم تا در ادامه مسیر به مشکل نخوریم.

مقالات مرتبط

یادگیری سئو فرآیندی دشوار و زمان بر است ولی زمانیکه تاثیر آن را در رشد و رونق کسب و کار خود مشاهده می کنید متوجه خواهید شد که ارزش این همه انرژی و هزینه را داشته است. در این صفحه ابتدا به شما توضیح می دهیم که چرا باید به آموزش سئو توجه کنیم و در ادامه منابع آموزشی رایگان و مورد نیاز را در اختیار شما قرار میدهیم. سئو یعنی تحلیل رفتار کاربران و موتورهای جستجو با هدف طراحی استراتژی مناسب برای کسب بهترین نتیجه ممکن.

  • سپاس بخاطر مطالب جامع ، شیوا و کاربردی ارائه شده و به امید ارتقا و تداوم در به روز رسانی محتوای سایت.
  • به عبارت دیگر، شما می‌توانید از صفحه والد برای پرداختن به یک مبحث گسترده و کلی (مثل همین صفحه) استفاده کنید و هر بخش آن را تک به تک با جزئیات بیشتری در قالب صفحات فرزند شرح دهید.
  • حتی برای یک سایت براساس جایگاه و وضعیتی که دارد متغیر خواهد بود.
  • در ادامه به بررسی مهم‌ترین و پرکاربرد‌ترین مفاهیم و اصطلاحات رایج در Off Page Seo یا سئوی خارجی می‌پردازیم.
  • حالا هرچه افراد معتبر و شناخته شده از شما تعریف کنند، گوگل از این دوستی و ارتباط مطمئن تر می شود.
مثلا وقتی با کارکرد نقشه سایت در سئو آشنا شدید و از جوملا استفاده می‌کنید، فقط باید افزونه مناسب ساخت و پیاده‌سازی نقشه سایت را برای جوملا پیدا کنید. برای مصاحبه نیازی نیست حتما دفتر بزرگ و دکور مناسب داشته باشید (البته اگر داشته باشید بهتر است). شما می‌توانید مصاحبه‌‌های صوتی یا تلفنی یا لایو اینستاگرام داشته باشید و متن همان را در صفحات مقاله منتشر کنید. به این صورت که مقالاتتان هر روز راس ساعات خاصی منتشر شود. با اینکار ربات‌های گوگل عادت می‌کنند و هر روز راس ساعت برای ایندکس صفحات جدید وارد سایت می‌شوند.

پیشنهاد میکنیم تا یک هفته صبر کرده و پس از آن تصمیم گیری کنید. چند ماهی است سایت من با یک عبارت کلیدی صفحه دوم گوگل بود ولی امروز به صفحه 7 منتقل شده است. این روزها به جای تمرکز بر عبارات تلاش میکنیم تا مفاهیم کلیدی را شناسایی کنیم و هدف گذاری خود را بر طیف وسیعی از کلمات که این مفهوم را القا میکنند قرار میدهیم. دوره جامع سئو مجموعه ای از 5 کارگاه تخصصی سئو (20 ساعت آموزش حضوری) است. در پایان دوره شما تمامی استانداردها و تکنیک های حرفه ای سئو را فرا میگیرید و برای پیروزی در این جنگ آماده میشوید.

بنابراین برای انتخاب کلمه کلیدی صفحات دسته‌بندی احتیاج به تفکر بیشتری دارید. مقدمه مقاله یکی از مهم‌ترین بخش‌های مقاله یا صفحه محصول است. در مقدمه مقاله حتما باید کلمه کلیدی صفحه را استفاده کنید. ضمن اینکه مقدمه مقاله باید جذاب و کوتاه باشد و کاربر را ترغیب به خواندن ادامه متن کند. فرقی نمی‌کند محتوایی که می‌خواهید بنویسید؛ یک مقاله است یا یک محصول.

اگر توانایی پرداخت هزینه‌های سرور را دارید و سایتتان بازدیدکننده بالایی دارد؛ بدیهی است که سرور گزینه بهتری است. چنانچه دروس بالا را به دقت مطالعه کرده باشید؛ در وردپرس فقط کافی است نکات را پیاده‌سازی کنید. درست است که بک‌لینک‌های شبکه‌های اجتماعی نوفالو هستند اما شبکه‌های اجتماعی اتوریتی بالایی دارند و چنانچه در حجم گسترده؛ بک‌لینک نوفالو از شبکه‌‌های اجتماعی بگیرید؛ می‌تواند تا حدی موثر باشد. با استفاده از سرچ گوگل می‌توانید هر کدام از موارد بالا را پیدا کنید. احتمال دریافت بک‌لینک با محتواهای متخصص محور بسیار بالا است. این نوع محتواها؛ پتانسیل بسیار بالایی برای دریافت بک‌لینک دارند.

شما تا اینجا صدها ساعت جلو افتادید اما هنوز کارهای دیگری نیز نیاز است انجام دهید. گام اول این است که خروجی‌های اکسلی که از کیوردپلنر و ابزارهای دیگر گرفتیم را وارد ابزار سئو کبوتر کنیم. به همین علت تصمیم گرفتم یک ابزار برای این کار طراحی کنم تا این کار را ساده‌تر کند. وارد اکانت کیورد پلنر خودتان شوید یا یک اکانت جدید بسازید. برای توسعه کلیدواژه‌ها با کیورد پلنر؛ مراحل زیر را پیش می‌رویم.

یکی از ابزارهای رایگان سئو است که برای بهینه سازی سایت به کار می رود. با استفاده از این ابزار شما می توانید اطلاعات دقیقی درباره رفتار و عملکرد بازدیدکنندگان و کاربران مختلف سایت خود به دست آورید. این ابزار شرایطی را ایجاد می کند تا بتوانید تعداد بازدیدکنندگان را به صورت روزانه مشاهده نمایید. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد مدت زمان ماندگاری کاربران در سایت، موضوعات مورد علاقه کاربران و ساعات مراجعه آن ها در اختیار شما قرار می دهد. در پاسخ به این سوال باید گفت که آموزش سئو به یک CMS خاص محدود نمی شود.

۹. نوشتن اولین مقاله

چون در اینصورت محتوای شما با آنچه مخاطب بالقوه شما جستجو می‌کند مطابقت ندارد. پس استفاده از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط، باعث کسب رتبه‌های بهتر شده و رتبه‌های بهتر نیز به دریافت ترافیک بیشتر منجر می‌شود. Google Analytics یک ابزار تجزیه و تحلیل است که توسط گوگل ارائه داده می‌شود. این ابزار اطلاعات مفیدی در‌خصوص ترافیک وبسایت شما در اختیارتان قرار می‌دهد. Google Analytics و Google Search Console ممکن است بنظر اطلاعات یکسان و مشابهی را در اختیار کاربران قرار دهند، اما بین این دو محصول گوگل تفاوت‌های کلیدی وجود دارد. اطلاعات گوگل آنالیتیکس بیشتر درباره این است که چه کسی از وبسایت شما بازدید می‌کند.

سئو اینستاگرام چیست؟ + 9 تکنیک کاربردی در سئو اینستاگرام

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار