سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟-سئو

شما باید راهی برای معرفی سایت خود به کاربران پیدا کنید، اینجاست که سئو وارد می شود. ویژگی Alt را بعضی سایت‌ها بصورت صفت Global استفاده می‌کنند اما این صفت در واقع یک صفت عمومی برای تگ‌های Html نیست. این صفت در تگهای Img,area,input قابل استفاده است و به موتورهای جستجو کمک می‌کند که مفهوم عنصری که در این تگها قرار دارد را درک کند.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

برای اینکه رتبه بهتری در گوگل داشته باشید همیشه به محتوا نیاز دارید و خواهید داشت. بادوام و پایدار بودن در این کار دشوار است و به مهارت خاصی نیاز دارد اما به این معنا نیست که نتوانید در آن موفق شوید، فقط کافی است بتوانید بعد از سئو جایگاه خود را با تولید مداوم محتوا در گوگل حفظ کنید. نوع دیگری از سئوکار هم وجود دارد که به آن کلاه خاکستری می‌گویند. در واقع سئوکار کلاه خاکستری تلفیقی از سئوکار کلاه سفید و سئوکار کلاه سیاه است. این نوع سئوکارها تمایل دارند کلاه سفید باشند و کاملا منطقی یک سایت را سئو کنند.

ارجاع به سایت‌های خارجی و دادن بک لینک به سایت‌های معتبر برای کاربران ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد و بر اعتبار و سندیت مقاله شما نزد خوانندگان خواهد افزود. از استفاده بیش از حد و غیر ضروری و نا مفهوم کلمه کلیدی در جای جای متن خودداری کنید. متن را برای ربات گوگل بهینه سازی نکنید و همواره کاربران خود را در نظر داشته باشید.

اگر تحقیق کلمات را به درستی انجام دهید، هم مخاطبانتان را بهتر می‌شناسید و هم می‌توانید وضعیت مجله خبری سئوی سایتتان را بهتر کنید. سئو مجموعه‌ای از کارها برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود. Heading Tags یا Header Tags یا تگ‌های عنوان، تگ‌های HTML هستند که بمنظور شناسایی عنوان‌ها و زیرعنوان‌های موجود در محتوای صفحات (H1 تا H6)، از دیگر انواع متن (مثل پاراگراف) استفاده می‌شوند. عنوان‌ها به موتور‌های جستجو و کاربران کمک می‌کنند تا متن را خوانده و درک کنند.

مزایای سئوی ویدئویی:

هر‌چه مغازه شما در مکان‌های پر‌تردد و شلوغ‌تر شهر باشد، قطعا برایتان مطلوب‌تر است؛ چرا‌که اصطلاحا پاخور خوبی داشته و احتمال فروش و کسب سود را برایتان چند برابر می‌کند. بدیهی است که مغازه‌ای بر خیابان اصلی بسیار بیشتر از مغازه‌ای مشابه در کوچه پس کوچه، مشتری دارد. سئو کردن سایت به صورت کاملا کلاه سفید و قانونی واقعا زمانبر بوده و گاها بازخورد خوبی ندارد. برای بررسی اصول این روش سئو و همینطور یادگیری چند تکنیک، به مقاله سئو کلاه سفید در فرین آکادمی مراجعه کنید. در ادامه این موتور جستجو، برای اینکه در هر بخش عملکرد بهتری داشته باشد، چند الگوریتم متفاوت که به عنوان بازوهای الگوریتم اصلی فعالیت میکنند را هم تولید و معرفی کرد. به عنوان مثال، برای بهبود سئو محلی، الگوریتم کبوتر را معرفی کرد یا برای مقابله با وبمسترانی که محتوای سایت های دیگر را میدزدند، الگوریتم پاندا معرفی شد.

بعدازاین فرایند شما با اعمالی مانند ایمیل مارکتینگ و خلاقیت، مشتریان خود را به یک وفادار تبدیل می‌کنید. در این مقاله آموزشی قصد داریم شما را با مفاهیم اولیه سئو آشنا کنیم. تا اگر در بین جمعی از متخصصین سئو قرار گرفتید، بتوانید منظور آن‌ها را از عبارت‌های بیان شده متوجه شوید.

Webmaster کیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

سئو برای همیشه یعنی تمام تکنیک‌ها و اطلاعاتی که هرگز کهنه نمی‌شوند. برای افرادی که به تازگی با مفهوم سئو آشنا می‌شوند این کتاب یک میان‌بر سریع و قابل اعتماد برای تسلط خوب بر مفاهیم سئو است. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است. متاسفانه این نگاه و تفکر در مورد شرکت ها و متخصصین حوزه سئو در جامعه وجود دارد و البته تا حدی نیز درست است. ولی نمیتوان با توجه به رفتار یا عملکرد برخی افراد تمام کسانی که در این زمینه زحمت میکشند را زیر سوال برد.

  • صفحات خود را برای جستجوی موبایل بهینه کنید و روی سرعت و قابلیت استفاده تمرکز کنید.
  • اما قبل از اقدام برای فراگیری مهارت‌های سئو، لازم است آشنایی مناسبی با پیش نیازهای یادگیری سئو داشته باشید؛ زیرا شناخت این مهارت‌ها به شما کمک می‌کند سئو را راحت‌تر یاد بگیرید.
  • هیچکس متن‌ نامفهومی که توسط گوگل ترنسلیت ترجمه شده‌ و قابل خواندن نیست را دوست ندارد.
  • بهترین کلمات کلیدی شما در ابتدای عنوان ممکن است برای رتبه ‌بندی موتورهای جستجو مفید باشد.
  • موتورهای جستجو همواره در حال فعالیت در جهت بهبود بخشیدن به تکنولوژی به منظور بررسی عمیق‌‌تر در وب و بازخورد بهتر نتایج از کاربران هستند.
  • ارزیاب مطالعات گوگل، از لینک‌های خراب برای ارزیابی کیفیت صفحه اصلی استفاده می‌کند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار