سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟-سئو

شما میتوانید hز ابزارهای مختلفی برای سنجش سرعت سایت بهره بگیرید که رایج ترین این ابزار GTmetrix و pagespeed میباشد. اگر نمیدانید چطور باید استراتژی سئو داشته باشید و چه ناتی را باید در نظر بگیرید حتما مقاله استراتژی سئو را مطالعه کنید. در اینجا تصمیم گرفته ایم در کنار بازاریابی آنلاین ، به مباحث سئو و افزایش ورودی گوگل بصورت تخصصی بپردازیم.

Visit (ویزیت) از سایت چیست؟

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل مجله خبری سئو به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه. فرض کنید من یک سایت دارم و میام به خاطر اینکه آمار بازدید سایت بالا بره داخل تلگرام یه کانال میزنم و توش اخبار سایت و نظرسنجی برای بهبودسازی سایت میذارم تا سایت پیشرفت کنه و آمار بازدیدش بالا بره !!

  • به صورت کلی، هر پیامی که بدون اجازه و توافق قبلی برای کاربر ارسال شود اسپم نام دارد.
  • همه تکنیک هایی که در گذشته یاد گرفتید را استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید که در سال 2018 برندینگ، تجربه کاربری، طراحی زیبا و رعایت استانداردهای نگارشی را دست کم نگیرید.
  • در نتیجه حتی تولید محتوا که یکی از ارزشمندترین فعالیت‌های ما در حوزه سئو است این پتانسیل را دارد که به رنگ خاکستری یا سیاه جلوه کرده و موجب از دست رفتن جایگاه ما در نتایج جستجو شود.
  • امتیاز Page Authority نیز با عددی بین 1 تا 100 مشخص می‌شود و هر‌چه این امتیاز به 100 نزدیک‌تر باشد، نشان‌دهنده این است که آن صفحه توانایی بیشتری در گرفتن رتبه در موتور‌های جستجو دارد.
  • وردپرس به صورت اتوماتیک برای هر صفحه یک نسخه RSS تهیه می‌کند که با آدرس feed ساخته می‌شود.
  • از جاوا اسکریپت در کد‌نویسی امور پیشرفته‌تر مثل پرینت گرفتن زمان و تاریخ و ساخت تقویم، که با استفاده از HTML ممکن نیستند، استفاده می‌شود.
در صورتی که سایت شما نمره قبولی دریافت کند، در نتایج جستجوی گوگل، عبارت Mobile Friendly در کنار لینک شما قرار می گیرد. توجه داشته باشید که سایتی که موبایل فرندلی نباشد، کاربر را فراری می دهد. برای اینکه سایت شما در نتایج گوگل دیده شود، در ابتدا باید مطالب آن ایندکس شوند. اگر مطالب شما ذخیره و ثبت نشده باشند، هر چقدر هم با کیفیت باشند، در نتایج جستجوی گوگل دیده نمی شوند. برای اینکه محتوای شما توسط گوگل ایندکس شود باید تمام اصول و قوانین گوگل را رعایت کنید و یک محتوای بی نقص بنویسید. موتورهای جستجوی گوگل با استفاده از خزیدن (رفتن از یک صفحه به صفحه دیگر)، ایندکس مطالب و رتبه بندی عمل می کنند.

یک ساختار اصولی می‌بایست به کاربر کمک کند تا باکمترین کلیک به صفحه هدف خود دست پیدا کنند و از سوی دیگر بتوانند موقعیت خود در سایت پیدا کنند و درصورت نیاز به صفحه ورودی خود بازگردند. اگر کاربر برای رفع نیاز خود احتیاج به تصویر دارد، اقدام به تولید محتوای متنی زیاد نکنید، چرا که کاربر به دنبال تصویر است. درحالی که این تصور کاملا منسوخ شده و دیگر مفهومی بین کاربران ندارد. در نتیجه کاربران سریعا این صفحه را بسته و وارد سایت دیگری می‌شوند. در صورت مکرر بودن این کار توسط کاربران، به اصطلاح نرخ پرش سایت افزایش یافته و کم‌کم رتبه صفحه افت خواهد کرد.

بنابراین انجام تحقیق و آنالیز بصورت مستمر برای ارائه بهترین محتوا اهمیت فراوانی دارد. گستردگی مفهوم سئو موجب میشود هرشخص به فراخور تجربه و دانش خود تعریف متفاوتی از آن ارائه نماید. هدف ما از جمع آوری این تعریف ها کمک به درک بهتر و سریعتر در این حوزه و شناسایی ابعاد گسترده آن است. هرگونه سوالی درباره سئو چیست و چه کاربردی دارد داشتید میتوانید در قسمت نظرات سوالتان را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند و ابهامات شما را رفع کنند. ما در این راستا تلاش کردیم برای آن که شما راحت تر بتوانید اصول و پایه سئو را یاد بگیرید سئو چیست pdf را آمده کنیم و در این قسمت برای شما قرار دهیدم. شما میتوانید با دانلود سئو چیست pdf به راحتی هرآنچه که در این مقاله گفته شده را به صورت جزیی تر یاد بگیرید و برای آموزش پیشرفته سئو آماده شوید.

تاثیر ایندکس شدن سریع در گوگل روی سئو سایت

دانستن رتبه الکسای وبسایت خود به شما می‌کند تا استراتژی مناسب‌تری برای بهبود آن به کار بگیرید. جوابی که به این سؤال می‌دهیم این است که برای استفاده از sem در تجارت و کسب و کارها، صاحبان کسب و کار برای به نمایش درآمدن تبلیغاتشان در صفحات گوگل پول پرداخت می‌کنند. این در حالی است که برای استفاده از سئو در کسب و کارها مالکان کسب و کار برای بازدیدهایی که برای وب سایتشان به دست می‌آید پولی به گوگل نمی‌دهند.

اما اگر بخواهیم یک بخش کلیدی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم، محتوا است. یعنی اطلاعات با کیفیت و دقیقی باید به مخاطبان خود ارائه دهید تا موتورهای جستجو اعتبار صفحات شما را تایید کنند. در این صورت است که می‌توانید بخش‌های دیگر سئو را هم به خوبی انجام دهید و نتیجه مطلوبی دریافت کنید. اول بیایید این فرضیه اشتباه که سئو یک فرآیند موقتی است را رد کنیم. حتی کسی که چنین ادعایی کند ثابت می‌کند که هیچ دانش و آشنایی با حوزه بهینه‌سازی موتورهای جستجو ندارد و به طور قطعی تا به حال عبارت “سئو چیست؟” را در گوگل سرچ هم نکرده است تا بداند این فرآیند بر چه اساسی انجام می‌شود. در این فرآیند باید یک برنامه بلند مدت و صبر کافی داشته باشید، چون رتبه‌بندی اغلب کیوردها بین شش ماه الی یک سال طول می‌کشد.

اصلا مهم نیست که چند مرتبه از یک کلمه کلیدی در پست یا صفحه خودتان استفاده می کنید، در صورتی که محتوا به بازدید کنندگان شما کمکی نکند، قطعا آن ها سایت شما را ترک کرده و دیگر به سایت شما باز نمی گردند. بهینه سازی موتور جستجو برای کسب و کارهای کوچکی که میخواهند در بازار آنلاین رقابت کنند اهمیت بسیار زیادی دارد. بیشتر کسب و کارهای کوچک بودجه های بازاریابی دیجیتال کمی دارند.

به صدها کسب‌وکار آنلاین کمک کردم تا با ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و رسیدن به نتایج اول گوگل، درآمدهای بسیار زیادی را خلق کنند. من در مدیر وب به شما کمک می‌کنم، یک کسب‌و‌کار‌ آنلاین حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، به نتایج اول گوگل برسید و با دیجیتال‌مارکتینگ فروش‌تان را پیوسته افزایش دهید. عنوان یک مطلب را tittle می‌گویند که مهمترین بخش در سئوی آن مطلب به حساب می‌‌‌‌آید. در عنوان یک مطلب حتما باید کلمه‌ی کلیدی اصلی که می‌خواهیم روی آن سئو شویم را استفاده کنیم ،قطعا وجود کلمه کلیدی ما در عنوان مطلب تاثیر بسیار بالایی در سئوی سایت خواهد داشت.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار