سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم-سئو

در زمینه ساخت وب سایت با قابلیت های مختلف و همچنین ساخت فروشگاه اینترنتی و انجام کلیه ی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ از برندسازی آنلاین تا اجرای تبلیغات اینترنتی در خدمت شما هستیم. نرخ پهنای باند اینترنت و تعداد تلفن های هوشمند در ایران افزایش یافته است، ضریب نفوذ اینترنت در سال 1397 به 60 درصد رسیده و تعداد کاربران اینترنت در ایران از مرز 40 میلیون نفر گذشته است. میلیون ها کاربر ایرانی از گوگل برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود، یافتن محصولات و .. امروزه بسیاری از کسب و کارها به دنبال افزایش درآمد و گسترش حوزه فعالیت خود …

  • اما در صورتی که شما از وبلاگ های اسپم، تالارهای گفتمان و یا منابع کم اعتبار دیگری لینک داشته باشید، ممکن است بر روی رتبه بندی SERP شما تاثیر منفی داشته باشد.
  • نقاط قوت و ضعف وب سایت خود را بشناسید و روی آنها تمرکز داشته باشید.
  • ما در سئو برای اینکه سایت را از تمام جهات مختلف، بهینه سازی کنیم، باید مسیر برخی از صفحات را تغییر دهیم.
  • کلماتی مثل از،به، با، در، بر و برای که به خودی خود معنی نمی‌دهند و بر نتایج جستجو نیز تاثیری نخواهند گذاشت.
  • این دو موردی که از آنها نام بردیم مواردی هستند که می‌توانند مطالعه یک محتوا را برای کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت شما آزاردهنده و دشوار کنند.
  • به همین دلیله که گوگل امروز به امتیازی که وبسایت ها از نظر معیارهای رفتار کاربر، تجربه کاربری و برندینگ کسب میکنن تو رتبه بندی شون اهمیت زیادی میده!
بنابراین ناامید نشوید و به تولید محتوای یونیک و پیاده‌سازی تکنیک‌های سئو در هر محتوا ادامه دهید. فقط در صورتی شما مخاطب هدف را به وب‌سایت و محصول خود منتقل می‌کنید که محتوای شما متناسب با کلمات کلیدی مرتبط در فهرست گوگل قرار بگیرد. بنابراین SEO زمانی شروع می‌شود که عبارات و کلماتی که مخاطبان بالقوه در گوگل سرچ می‌کنند را پیدا کنید. بعد از اینکه کیورد ریسرچ را انجام دادید و کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت خودتان را پیدا کردید، باید فرآیند بهینه‌سازی صفحه را آغاز کنید. سئو و بهینه‌سازی سایت یکی از ابزارهای موجود برای رشد در بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود.

اهمیت و کاربرد سئو و دیجیتال مارکتینگ در رونق کسب و کارها

پس در این حالت باید دائما در سطح وب، به سایت شما لینک هایی داده شده و از شما به عنوان یک وب سایت خوب صحبت شود. به همین دلیل معمولا سئوکارانی که مهارتی در این زمینه ندارند، مشکلات شناسایی شده را به توسعه دهنده وب سایتشان انتقال می دهند و از او می خواهند تا این مشکلات را مرتفع کند. بعد از آن، مسیر بهینه سازی سایت هموار شده است و شما به راحتی می توانید به دیگر بخش های سئو سایت بپردازید و بهترین نتیجه را بگیرید. لینک گرفتن از وب سایت هایی که اعتبار خوبی نزد گوگل دارند، می توانند در رتبه بندی صفحات سایت شما تاثیر بسزایی بذارد.

و می تواند بر نحوه رتبه بندی محتوای شما توسط موتورهای جستجو تأثیر منفی بگذارد. اگر تنها چاره‌ ی شما پیوند دادن به وب ‌سایت ‌هایی است که به محتوای آن‌ها اعتماد ندارید، باید از از برچسب عدم فالو استفاده کنید. این تگ به موتورهای جستجو نشان می دهد که صفحه پیوند شده نباید با صفحه شما مرتبط باشد. فرآیند پیوندی که انجام دادید یا پیوندهایی که دریافت کرده اید را مرور کنید. نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که سایتی که قصد لینک دادن به آن را دارید، دچار مزاجات گوگل نشده نباشد زیرا یک لینک از یک سایت جریمه شده می تواند اعتبار وب سایت شما را کاهش دهد. هنگام دریافت لینک از سایت های دیگر، مراقب لینک های غیر دائمی باشید.

یادگیری سئو

بیشتر کارهایی که در سئو تکنیکال می‌کنیم مرتبط با موتور جستجو، مسائل فنی وب‌سایت، ربات‌ها، کدهای برنامه نویسی و… شاید شما هم در میان صحبت های یک سئوکار یا بین مقالات آموزش سئو، عبارت هایی در مورد نقش الگوریتم های گوگل شنیده باشید. گوگل، موتور جستجوی هوشمندی است که از یک هسته الگوریتم مرکزی ساخته شده. این هسته فعالیت های مجله خبری سئو اصلی را کنترل کرده و فاکتورهای مهم سئو به آن مربوط است. یک محتوای جذاب تا زمانی که نمره سئو مناسبی نداشته باشد، نمیتواند جایگاه خودش را در نتایج پیدا کرده و مخاطبان را به وب سایت شما وارد کند. اگر در مورد سئو محتوا اطلاعات کمی دارید، به مقاله رایگان آموزش سئو محتوا که به صورت جامع و ویدیویی تدوین شده مراجعه کنید.

محتوای خود را در featured snippet رنک‌بندی کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار