سئو SEO آموزش سئو سایت مطابق الگوریتم های گوگل همگام وب-سئو

حتی توصیه‌هایی برای بهبود سایت شما در نسخه موبایل در این‌جا ارائه می‌شود. در بخش mobile usability وبمستر تولز هم می‌توانید این مورد را بررسی کنید. برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند.

نکات مهم از نظر سئو در تولید محتوا

رفتن و حرکت به سمت قله احتمالا با سختی های زیادی همراهه ( تولید محتوا) شاید قله ای که در مسیرش حرکت می کنیم خیلی کوچیک باشه و بشه راحت بهش رسید. گاهی اوقات هم باید از طناب استفاده کنیم و یواش یواش بالا بریم ( لینک سازی ) گاهی اوقات در دامنه کوه خسته میشیم و کلا بی خیال کوهنوری. نقطه رضایت ما از سئو وقتی هست که چرخه مدل رشد و “مدل کسب و کار جامع” اتفاق بیافتد و نام برندِ ما بیشتر از کلمات دیگر، جستجو شود و یا حتی با تایپ مستقیم اسم سایت، ما را پیدا کنند.

گام اول در تحقیق کلمات کلیدی یافتن ایده‌های اصلی است که قرار است از دل آن‌ها هزاران کلمات کلیدی در بیاید و برای شما جذب ترافیک کنند. امروزه تحقیق کلمات کلیدی از فاز سئو فراتر رفته و حتی در مقاصد بازاریابی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را به شما ارائه دهیم. تمامی این فاکتورها می توانند به صورت مستقیم بر سئو وب سایت شما موثر باشند. اولین فاکتور تاثیرگذار در مبحث سئو ، برنامه نویسی درست و بهینه می باشد؛ چراکه یک موتور جستجوگر کدهای HTML و Javascript و Css را می بیند. این به ‌روزرسانی الگوریتم گوگل از فناوری پردازش زبان طبیعی برای درک بهتر عبارت‌های جستجو، تفسیر متن، شناسایی ماهیت ها و روابط بین ماهیت ها استفاده می ‌کند.

بنابراین حالت هوشمندانه این است که یک وب‌سایت در سال اول از رپورتاژآگهی برای تقویت دامنه خود استفاده کند و در سال‌های بعد روی تقویت صفحات مهم کار کند. در سال اول هنوز صفحات مهم وب‌سایت‌ کاملا مشخص نشده است و ممکن است تغییراتی در ساختار سایت ایجاد شود. تدوین استراتژی لینک‌بیلدینگ نیاز به تجربه و تحقیق زیاد دارد و با توجه جزئیات هر پروژه می‌تواند متغیر باشد. در ادامه آموزش رایگان سئو با رویکردها و استراتژی‌های جدید لینک‌بیلدینگ آشنا خواهید شد. البته از نظر من EAT برای گوگل مهم است اما مهم‌ترین عامل EAT هم بک‌لینک است.

فایل‌های JS و CSS را از منابع خارجی در سایت بارگیری نکنید. بنابراین توصیه می‌کنم تا زمانی که دقیقا نمی‌دانید چکار می‌کنید از این فایل استفاده نکنید. چنانچه می‌خواهید صفحه‌ای ایندکس نشود در خود صفحه از کد متا نوایندکس استفاده کنید. استفاده اشتباه و ناشیانه از فایل robots.txt می‌تواند خزش و ایندکس یک وب‌سایت را نابود کند. در وردپرس؛ در تمام صفحات به صورت پیش‌فرض این اصول رعایت شده‌اند. این استثناها در ۲ حالت بوجود می‌آیند و روش مدیریت آن‌ها متفاوت است که در ادامه خواهید آموخت.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو هستید، تعدادی وب سایت عالی وجود دارند که می توانند منابع مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. Search Engine Land، Moz و Semrush همه این سایت ها از مراجع معتبر در سراسر دنیا هستند و اطلاعات زیادی در رابطه با تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا ایجاد لینک و بازاریابی محتوا ارائه می دهند. نکته مهم اینکه، آنها بسیاری از این اطلاعات را به صورت رایگان ارائه می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای بررسی سایت ها و پست های وبلاگ آنها وقت بگذارید. همچنین اگر می خواهید از منابع فارسی استفاده نمایید سایت شرکت سئوکار شامل صدها مقاله سئو بوده که بصورت رایگان می توانید از این اطلاعات استفاده نمایید.

الگوریتم Hilltop (تپه) گوگل‌ (

اگر شخص بازدید کننده، مادامی که در سایت شماست، چندین صفحه در وب سایت شما باز کند، همچنان یک بازدید صورت گرفته است. یک بازدید زمانی به پایان می‌رسد که بازدید کننده سایت شما را ترک کند؛ یا روی لینکی خارجی کلیک کند و صفحه‌ای از یک سایت خارجی، جایگزین صفحه سایت شما شود و یا اینکه پنجره مرورگرش را ببندد. اگر فردی با یک IP یکسان، دوبار از یک سایت بازدید کند، دو بازدید به حساب خواهد آمد. در بازاریابی دیجیتال، Landing Page (صفحه فرود) به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که، بطور ویژه برای بازاریابی و تبلیغات ساخته می‌شود. Landing Page صفحه‌ای است که کاربر پس از کلیک بر روی لینک موجود در تبلیغات گوگل، در یک ایمیل، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و یا مکان‌های مشابه در فضای وب، وارد آن می‌شود.

  • شاید این مورد یک مقدار برای شما گیج کننده باشد، بهینه سازی ساختار متن با استفاده از تگ های هدینگ انجام میگیرند.
  • با قرار دادن مقالاتی در مورد مزایای استفاده از عسل در پیشگیری و درمان بیماری ها می تواند اطلاعات کاربران را افزایش دهد و باعث افزایش فروش محصول خود شود.
  • اگر به این مسیر علاقه دارید، حتما مقاله مقایسه دوره های سئوی فارسی را بخوانید تا از میان دوره هایی که در ایران برگزار میشود، بهترین شان را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید.
  • هر چقدر یک صفحه این ۳ عامل را بهتر پاس کند، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در جایگاه اول گوگل دارد.
  • گوشی‌های هوشمند بسیار فراگیر شده‌اند، اگر تا دیروز افراد برای کار با اینترنت نیاز به دانش کامپیوتری و کار با موس و کیبرد و آشنایی با سیستم عامل نیاز داشتند.
  • برای شروع پیشنهاد میکنم از محتوای قرار گرفته در صفحه آموزش رایگان سئو استفاده کنید.
ترافیک به بازدید کاربران از وب سایت شما گفته می‌شود و راه معمول ارزیابی میزان موثر بودن یک کسب و کار دیجیتال در جذب مخاطب است. در‌حقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره می‌شود. تنها تفاوت عمده وبلاگ با وبسایت این است که وبلاگ مرتبا با محتوای جدید بروز‌رسانی می‌شود و محتوا‌های آن به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می‌شوند (پست‌های جدید اول قرار می‌گیرند). علاوه بر اینکه وبسایت‌ها ماهیتی استاتیک (ثابت) دارند و مکررا بروز‌رسانی نمی‌شوند، محتوا‌های آن‌ها نیز در صفحات مختلف دسته بندی می‌شوند. هرچقدر هم به ظاهر و محتویات سایت خود اهمیت دهید و هرچقدر هزینه کنید تا زمانی که سایت توسط کاربرانتان قابل مشاهده نباشد فایده‌‌‌ای نخواهد داشت. مهم ترین چیز قبل از انتخاب یک مجله خبری سئوکار یا شرکت برای سپردن پروژه سایت تان به آنها، نمونه کارهاست!

الگوریتم رقص گوگل

زمانی که صحبت از سئو می‌شود، روش‌ها و تکنیک‌های بسیاری به عنوان مهم‌ترین موارد آن بیان می‌شود. با توجه به گسترش روزافزون خریدهای اینترنتی، سایت‌های فروشگاهی هم رو به افزایش هستند. این روزها و با پیشرفت دنیای دیجیتال، استفاده از وب‌سایت‌ها افزایش یافته است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار