سئو SEO آموزش سئو سایت مطابق الگوریتم های گوگل همگام وب-سئو

اگر سایت شما تازه تاسیس است و هیچ صفحه ایندکس شده‌ای در گوگل ندارد؛ پیاده‌سازی https روی سایت بسیار ساده است. فقط کافی است با ارائه دهنده هاستتان تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید پروتکل SSL را روی سایتتان نصب کنند تا سایت شما با HTTPS نمایش داده شود. با نصب SSL، آدرس سایت شما به صورت HTTPS به نمایش در می‌آید.

  • با استفاده از این ابزار سئو داخلی میتوانید چک لیست سئو را مورد بررسی قرار دهید و مواردی که در سایت نیاز به بهبود دارند را متوجه شوید.
  • یادگیری اصطلاحات سئو چه مزیتی دارد؟ آیا همه افراد لازم است این اصطلاحات را بدانند؟ اگر قصد دارید وب‌سایت خود…
  • هر اقدامی که در جهت بهینه‌سازی محتواهای سایت صورت بگیرد در این دسته است.
  • باید دقت داشته باشید که بیش از اندازه، از کلمات کلیدی استفاده نکنید.
  • نووا توسط جمعی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ حمایت و پشتیبانی جدی می‌شود.
  • برای افزایش ارزش و بازدید صفحه خود می توانید از تگ ها کمک بگیرید.

دستاوردهای ما در ماه های اولیه (پس از شروع سئو سایت) اطلاعات و آمارهای جدیدی فراهم میکند که زمینه ساز تحلیل های دقیق تر، برنامه ریزی بهتر و تولید محتوای جدید میشود. این فرآیند بی پایان با هدف کسب رضایت کاربران انجام میشود و یکی از دستاوردهای جانبی آن کسب رتبه در نتایج گوگل است. کارگاه استراتژی سئو و آموزش تولید محتوا دقیقا با همین هدف طراحی شده است. لینک های داخلی با ایجاد ساختارمندی برای سایت و افزایش ارزش لینک (قدرت رتبه بندی) در سراسر وب سایت به سئو کمک می کنند. لینک های داخلی بهینه شده برای سئو خوب هستند زیرا پتانسیل رتبه بندی را برای هر صفحه ای که به آن لینک می شود افزایش می دهد. وجود لینک های داخلی تعامل کاربران در سایت را افزایش میدهد و میتواند کمک کند زمان حضور کاربران در سایت شما افزایش یابد.

برای اینکه به کاربران اهمیت بیشتری بدهید استفاده از متن جایگزین در عکس‌ ها یکی از بهترین روش ها می باشد. به این شکل، اگر به هر دلیلی تصاویر، برای کاربر بارگذاری نشدند او می ‌تواند بفهمد که تصویر درباره چیست و منتظر بماند یا نماند. همچنین موتورهای جستجو مجله خبری سئو درک متفاوتی از تصاویر دارند که با استفاده از متن جایگزین به آنها کمک می ‌کنید که معنای تصاویر را بهتر بفهمند. در واقع، جستجوهای تصویری بخش جداناپذیری از سرویس گوگل هستند. پس مهم است که تصاویر خود را بهینه سازی کنید تا گوگل بتواند آن ها را درک کند.

۴. سئو On-page صفحات سایت فروشگاهی

مطالعه مقالات اینترنتی میتواند تکنیک های جذابی را در حوزه سئو به شما آموزش دهد ولی در این مقالات مسیر یادگیری برای شما مشخص نشده است. بیشتر مقالات آموزش سئو تمرکز خود را بر یک حوزه یا تکنیک خاص قرار میدهند و برای افرادی که دقیقا در همان مرحله هستند مناسب خواهند بود. با توجه به رقابت بالا در فضای اینترنت معمولا کسب جایگاه در عبارات کلیدی ارزشمند کار دشواری است. مشکلی که شما دارید تقریبا در همه پروژه های سئو مشترک است و کارفرمایان صبر و حوصله کافی برای کسب جایگاه مناسب را ندارند. شما به عنوان یک متخصص سئو باید در زمینه آموزش مفاهیم اولیه به مشتریان خود نیز وقت و انرژی صرف کنید.

وبلاگ گوگل Webmaster Central

با توجه به اینکه بیشتر منابع معتبر و بین‌المللی به زبان انگلیسی در اینترنت منتشر می‌شوند، برای استفاده از آن‌ها باید درک مناسبی از مطالب به این زبان داشته باشید. نکته آخر اینکه در این مسیر حتما با متخصصین سئو و افرادی که تجربه‌های موفقی در بهبود SEO وب سایت ها داشته اند در ارتباط باشید. چون هر گونه اشتباه در این زمینه ممکن است به جای هدایت سایت به صفحات اول موتورهای جستجو، منجر به افت آن و در نتیجه اثرات منفی شود. پس حتما در این مسیر با تیمی حرفه ای و کاردرست مشورت کنید. مجموعه ای از تاکتیک های سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه را سئو کلاه خاکستری می گویند. سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری از سئو کلاه سفید دارد زیرا کمی از قوانین موتورهای جستجو برای کسب رتبه بهتر را زیرپا می گذارد.

چند سالی است در ایران نیز سایت‌های وبلاگ نویسی و نویسندگی رواج پیدا کرده‌اند. اولین مرحله در بخش نوشتن این است که زیر تگ‌های هدینگ را پر کنید. در پر کرردن زیر تگ‌های هدینگ سعی کنید جملات و پاراگراف‌ها را کوتاه بنویسید تا برای کاربر خواندن آن راحت باشد. در هنگام نوشتن سعی کنید ویرایشی انجام ندهید و فقط بنویسید. در این مرحله تمام نکاتی که قرار است در صفحه مطرح کنید را به بخش‌های مختلف تقسیم می‌کنید و برای هر بخش یک تگ هدینگ قرار می‌دهید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار