سایت مپ نقشه سایت تاثیر سایت مپ بر سئو سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ نوین بین-سئو

می‌توانید از یک ابزار دیگر برای ساخت نقشه سایت استفاده کنید. ممکن است یک سایت تجارت الکترونیک با پنج میلیون صفحه داشته باشید. اگر لینک‌سازی مجله خبری سئو داخلی را عالی انجام ندهید و تعداد بسیار زیادی لینک خارجی نداشته باشید، گوگل برای یافتن تمام آن صفحات با مشکل مواجه خواهد شد.

XML sitemaps

بیشتر نقشه های سایت مناسب را می توانید از Disney Store تهیه کنید. همانطور که می توانید مشاهده کنید، تمام دسته بندی های مهم در این سایت لیست شده اند. اگر فایل شما فقط URL شامل‌های صفحه وب است، می‌توانید یک فایل متنی ساده که حاوی یک URL در هر خط است را به عنوان نقشه سایت خود به گوگل معرفی کنید. سایت شما دارای محتوای رسانه‌ای غنی از قبیل ویدیو و تصاویر بوده و یا در Google News نشان داده شده است. در صورت ارائه سایت مپ، Google می‌تواند در صورت لزوم اطلاعات اضافی را برای جستجو از نقشه سایت شما دریافت کند.

  • اما بستگی به CMS سایت و برنامه ای که برای ایجاد نقشه سایت استفاده شده است دارد .
  • اگر وبلاگی با فید RSS یا Atom دارید، می‌توانید URL فید را به عنوان نقشه سایت ارسال کنید.
  • در این مطلب سعی کردیم نکات مهم و تاثیر‌گذار در ساخت یک سایت را به شما بگوییم.

به همین دلیل بهتر است صفحه اصلی ما به صورت روزانه توسط ربات‌های گوگل بررسی شود. برای هر آدرس می‌توان اطلاعات بیشتری علاوه بر 4 ویژگی ذکر شده ثبت کرد. به‌عنوان مثال اگر سایت ما دو زبانه باشد می‌توانیم آدرس صفحه معادل در زبان‌های دیگر را نیز در همین فایل به گوگل معرفی کنیم.

نقشه سایت چیست؟ ساخت سایت مپ و معرفی به گوگل

نیازی نیست که نقشه سایت HTML شامل همه URL ها یا صفحات شما باشد و باید برای کمک به کاربر در یافتن آنچه به دنبالش در وب سایت شما است، ساخته شود. بسیاری از آنها یک قالب HTML ایجاد می کنند تا به کاربر کمک کند مهمترین صفحات وب سایت خود را پیدا کند. فکر میکنم 50 هزارتا URL مختلف، مشکلی در ثبت سایت مپ ایجاد نمیکنه تا جایی که خاطر دارم امکان ثبت بیش از 50 هزار آدرس تو سایت مپ هم وجود نداره. شما میتونید این سایت مپ رو به فایل robots.txt معرفی کنید.

رفع ایرادات رایج وبسایت که روی نقشه سایت اثر می‌گذارند.

هر نقشه سایت مپی باید از این استاندارد پیروی کند تا معتبر شود. ویژگی‌های دیگری مانند اولویت و تغییر فرکانس هم وجود دارد، اما این ویژگی‌ها تاثیری روی کار یا عملکرد نقشه سایت ندارند. نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار