علی شعیبی ? کارشناس و مشاور سئو و دیجیتال مارکتینگ-سئو

سئو می‌تواند وضعیت فروش و درآمدی شما را کاملا متحول کند، به شرط آن که کار با به بهترین شرکت سئو بسپارید. پس شما شانس بیشتری دارید تا در لیست بالای جستجوها ظاهر شوید. ولی اگر می‌خواهید گوگل شما را یک وب سایت با ارزش بشناسد، باید سئوی سایتتان را در اولویت قرار دهید. اگر سایتتان سایت جدیدی می‌باشد، شما می‌توانید نخست کمپین تبلیغات در گوگل را در اولویت قرار دهید؛ چون که امکان دارد زمانی طول بکشد تا رنکینگ سئو سایتتان شروع شود. اگر شما از طریق سئو کلاه سفید رتبه بگیرید، جایگاهتان در رتبه‌های نخست باقی می‌ماند.

تعرفه زمانی سئو سایت

نکته اینجاست که با توجه به سایز و کیفیت یک عکس می‌توانید سرعت سایت خود را مدیریت کنید. اگر هم مثل من هیچوقت علاقه‌ای به این نرم‌افزار نداشته‌اید پیشنهاد ما استفاده از سایت‌هایی چون tinnypng.com است. به پیشخوان‌های آماده برای طراحی سایت، سیستم مدیریت محتوا یا Content Management System می‌گویند که به کاربر اجازه خواهند داد بدون زدن کد، وب‌‌سایت خود را پیاده سازی کنند. همان طور که گفتیم، گوگل دوستدار وبسایت‌های مفید و ارزشمند است. یکی از فاکتورهایی که گوگل برای سنجش میزان ارزشمندی یک وبسایت در نظر می‌گیرد، مدت زمان ماندن کاربران در آن می‌باشد.

یعنی اگر تا امروز با جستجو عبارت “X” سایت شما در صفحه دوم نتایج سرچ گوگل رتبه 5 بوده، با کارهایی که یک متخصص سئو برای شما انجام میدهد، سایت شما با جستجو عبارت “X” در رتبه بالاتری خواهد بود. بخش اول آن در مورد درآمد سئوکار و متخصص سئو است و بخش دوم در مورد اینکه اصلا سئوکار کیست، چه تخصصی هایی باید داشته و… . اگر در مورد سئو دانش کافی ندارید، بهتر است ابتدا بخش دوم مقاله را بخوانید اما اگر صرفا به دنبال این هستید که ببینید درآمد کارشناس سئو در ایران و خارج ایران چقدر است، از همین جا شروع کنید.

تدوین استراتژی و تولید محتوای اختصاصی

یکی از سئوکاران مدعی شده است که در سال ۲۰۱۷ بیشتر از ۷۹ درصد از ترافیک جستجوی جهان را جذب می‌کند. یعنی بقیه موتورهای جستجوی اصلی، حدود ۷ درصد و یا کمتر را به خودشان اختصاص می‌دهند. وقتی که ما در رابطه با سئو حرف می‌زنیم، تمرکز اصلی بر گوگل است؛ ولی هنوز باید یادتان باشد که بقیه موتورهای جستجو مانند بینگ، یاهو و غیره هنوز در حال فعالیت هستند.

این می تواند به روز رسانی محتوای موجود یا ایجاد قطعات محتوا کاملاً جدید باشد. به محتوای خوب همچنین شانس بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی و جذب پیوندها دارد. زمانی که از روش ساعتی برای رسیدن به نتایج گوگل استفاده می کنید هیچ ضمانتی برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب وجود ندارد!

  • از آنجایی که خدمات سئو بسیار گسترده هستند و تکنیک‌های متفاوتی نیز دارند، هزینه خدمات سئو نیز به صورت دقیق قابل اندازه‌گیری نیست و در ابتدای امر فقط می‌توان حدود آن را تخمین زد.
  • به عنوان مثال ، برای یک جستجوی معمولی ، نتیجه شماره 40 تا 60 از کل ترافیک آن پرس و جو را دریافت می کند و نتایج شماره دو و سه نیز ترافیک کمتری دریافت می کنند.
  • در این روش بعد از تحلیل و آنالیز سایت شما توسط کارشناسان سئو کوک ،به شما اعلام می شود که در طی چه مدت زمانی می توانید بهترین نتیجه بگیرید .
  • در آژانس دیجیتال مارکتینگ پویاخدمات سئوو بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو با هدف بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر انجام میگیرد.
  • البته دقت کنید که هزینه های زندگی در آمریکا هم بسیار بیشتر از زندگی در ایران است.
در این روش شما به صورت ماهانه هزینه سئو را پرداخت می کند و خدماتی که به شما ارائه می شود در طی یک ماه است . در این روش بعد از تحلیل و آنالیز سایت شما توسط کارشناسان سئو کوک ،به شما اعلام می شود که در طی چه مدت زمانی می توانید بهترین نتیجه بگیرید . به عبارت دیگر شما در این کار مبتدی یا متوسط هستین و در یک قسمت به مشکل خاصی برمی خورید که نیاز به کمک و راهنمایی یک فرد متخصص دارید می توانید با سئو کوک تماس بگیرید ،کارشناس ما با مراجعه به دفتر شما مشکل شما را حل می کند. در صورتی که هزینه یک سئو کار خوب که با تمامی اصول، مراحل، ابزارها و تکنیک های سئو آشنا باشد به مراتب بیشتر از این خواهد بود. زمان محور شدن پروژه های سئو بدین معنا می باشد که شما به میزان زمان فعالیت های صورت گرفته مبلغ مشخصی را پرداخت خواهید نمود. مقاله سئو در سورن سئو با سبک طراحی متریال و الهام گرفته از سورن سئو است.

آموزش و پشتیبانی

به طور معمول استفاده از این روش بسیار موثرتر از سایر روش ها است و اگر از روش سئو ماهیانه را برای شرکت خود انتخاب کردید رابطه ی بهتری بین مشتری و شرکت سئو برقرار می شود که مطمئنا در پیشرفت پروژه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. همچنین سئو با تاثیر در برندینگ باعث میگردد که خریدار و فروشنده به یکدیگر مجله خبری سئو تعهد پیدا کنند. لذا سئو می تواند به عنوان ابزار بازاریابی به کار رود که مشتریان کنونی را حفظ می کند و همینطور به عنوان ابزاری باشد که مشتریان جدیدی را به ارمغان آورد. اهمیت سئو در برندینگ و بازاریابی از طریق این مفهوم مشخص شده که هزینه جذب مشتری جدید بسیار بالاتر از حفظ همان مشتریان است.

بنابراین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به شما این امکان را می دهد تا در معرض دید کاربران قرار بگیرید و محصولات و خدمات خود را به آنها نشان دهید، در نتیجه بتوانید افزایش فروش و درآمد را تجربه کنید. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، به فرآیندی گفته می‌شود که موتورهای جستجوگر محتوای یک سایت را پردازش می‌کنند تا ببینند که چقدر برای جذب ترافیک مؤثر می‌باشد. موتورهای جستجو چندین چیز را در یک وب سایت مثل برچسب‌ها، کلمات کلیدی، لینک‌ها و غیره را ارزیابی می‌کنند و آنها را طبق عوامل گوناگونی طبقه بندی می‌کنند تا ظرفیت جذب ترافیک آن سایت معلوم شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار