فروشگاه طلا مردانه قیمت، خرید و فروش انواع جواهرات آقایان | hsaatchi

فروشگاه طلا مردانه قیمت، خرید و فروش انواع جواهرات آقایان | hsaatchi

جواهرات فقط مخصوص خانم ها نیست و جواهرات مردانه هم وجود دارد که مخصوص آقایان می باشد . در تمام کشورهای جهان خانم ها و آقایان از جواهرات استفاده می کنند معمولا جواهرات با توجه به فرهنگ و موقعیت استفاده می شود . در فرهنگ ها ی متفاوت و با توجه به موقعیت استفاده از جواهرات مردانه برای آقایان متفاوت می باشد .جواهرات مردانه شامل دکمه سر آستین، حلقه ازدواج، گیره کراوات، انگشتر مردانه، ساعت مچی، و گالری طلا غیره می باشد. علاوه بر موارد گفته شده جواهرات مردانه باید متناسب با رنگ پوست و استایل مخاطب انتخاب و استفاده شود . حلقه مردانه پلاتین از زیورآلات مورد پسند و محبوب آقایان است که استفاده از آن موجب خاص شدن ظاهر و استایل آنها خواهد شد. به همین علت طراحان و سازندگان جواهرات سهم گسترده و عظیمی از صنعت جواهرسازی را به ساخت و تولید زیورآلات و حلقه مردانه پلاتین اختصاص داده اند.

  • ولی اگر به رنگ‌های سرد علاقه دارید احتمالا جواهرات پلاتین دار انتخاب عاقلانه‌ای باشد.
  • هر یک از زیورآلات شما باید به تمام استایل شما در حالت کلی و سایر اکسسوری‌هایتان در حالت جزئی بیایند.
  • همچنین اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید به دنبال جواهرتی با سنگ های فیروزه، یاقوت، زمرد و..
  • وقتی یک قرار کاری کاملا رسمی دارید، نمی‌توانید زنجیر طلای کوتاه از گردن بیاویزید و دکمه یقه خود را هم باز بگذارید.

این فروشگاه‌ها بیشتر روی حلقه‌های ازدواج و نامزدی، گوشواره، ساعت و گردن‌بند تمرکز دارند. پیش از ورود به مغازه و خرید باید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید در غیر این صورت با مشاهده تعداد زیادی طرح و رنگ دچار سردرگمی خواهید شد. با تولید بدون واسطه جواهرات قیمت ها حداقل ۳۰ درصد کمتر از گالری های مشابه است. و شما سود واسطه هایی که در روند تولید یک جواهر وجود دارد را پرداخت نمی کنید و جواهر را به قیمت واقعی میخرید .

بایگانی برچسب ها: انواع جواهرات مردانه

در واقع تنوع بیشتر جواهرات زنانه تا حدی به دلیل تعداد بیشتر زیورآلات سر و نگین های خاص و گران قیمتی بود که آنها می پوشیدند. مردان جواهرات خود را برای جشن ها و مراسمات خاص استفاده می کردند، در حالی که زنان عموماً ترجیح می دادند با لباس های زیبا و پر زرق و برق بیرون بروند. در صورتی که تمایل به استفاده از جواهرات مردانه دارید یا درحال حاضر از آن ها استفاده می‌کنید، در نظر داشته باشید جواهرات و زیورآلات شما به نوعی نشانه شخصیت شما است. در این نوشتار، مشخصه‌های اصلی انتخاب جواهرات در مردان را مورد بررسی قرار خواهیم‌ داد. خرید آنلاین طلا مردانه همچنین به شما امکان می‌دهد تا بدون محدودیت زمانی، ساعت‌ها در میان طیف متنوعی از محصولات مجموعه گشت‌وگذار کرده و با ذهن باز در مورد انتخاب طلا مردانه تصمیم‌گیری کنید.

گردنبند جواهرات مردانه ماوی Mavi | 910307

گالری جواهرات کوه‌نور فعالیت خود را از دهه پنجاه شمسی آغاز کرده و تا به امروز با بکارگیری نیرو های متخصص در پی خلق محصولات فاخر بوده است. اگرچه در بیشتر محصولات سخت گیری های بسیار زیادی در خصوص زیور آلات مردانه کاملا مشهود است، با وجود آن دهه ها است که تیفانی مجموعه های مردانه را به فروش می رساند. به عقیده بسیاری از کارشناسان دنیای جواهرات، امروزه مردان بیشتر و بیشتر از جواهرت استفاده می کنند؛ موانع یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند و مردان جوان با اعتماد به نفس بیشتری به ظاهر خود توجه می کنند. زیورآلات مردانه جنس‌های مختلفی دارند که در ادامه به معرفی بعضی از موارد پرطرفدار آن‌ها می‌پردازیم. در طول سالیان متمادی در سراسر مصر باستان، هم مردان و هم زنان برای جذب خدایان، همه چیز از جمله پول، سلامت و زندگی پس از مرگشان را کنترل می‌کردند و جواهرات پس انداز می‌کردند. از این ابزارها در صنعت بسیار استفاده می شود به عنوان مثال در صنعت پزشکی، دارویی، صنعتی و …

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار