لیست قیمت عینک آفتابی مردانه ۱ بهمن ایمالز-اصیل بخرید

از جمله عینک‌های آفتابی زنانه و مردانه که برای فرم‌های مختلف صورت مناسب بوده و ظاهری شیک و زیبا دارد. عینکی با کیفیت و زیبا که محافظ چشم‌ها در برابر اشعه‌ی ماوراء بنفش بوده و مناسب برای خانم‌ها است. جنس فریم در این عینک کائوچو با رنگ عدسی دودی که مناسب برای استفاده در زمان ورزش‌هایی همچون دوچرخه سواری و ورزش در فضای باز می‌باشد. از جمله عینک‌های آفتابی زنانه که مناسب برای صورت‌هایی به فرم بیضی، گرد و لوزی است.

نتیجه مطلب خرید عینک آفتابی مردانه :

لیست قیمت عینک آفتابی مردانه ۱ بهمن ایمالز-اصیل بخرید

شاید به این دلیل که تولیدات اولیه برند بربری به سفارش نیروی هوایی و خلبانان ساخته شد. فیت این عینک بصورت استاندارد طراحی شده و خرید آن به افرادی با فرم های صورت مربعی، گرد و بیضی پیشنهاد می گردد. عوامل ذکر شده منجر به خشک شدن سریع چشم ها و شروع عوارض و بیماری های بعدی مربوط به چشم خواهند شد که استفاده از عینک های آفتابی به طرز قابل توجهی از ابتلا به موارد اشاره شده جلوگیری می کنند. شرکت تجاری tom ford سال 2005 تاسیس شده و از اون موقع تا الان، افراد زیادی از علاقه‌مندای مد رو جذب خودش کرده. تام فورد با سبک طراحی خاصی که داره همیشه مورد استقبال منتقدین مد و فشن قرار گرفته. قابلیت مسدود کردن اشعه UV و تاریکی لنز یکی نیستن و در واقع رنگ و عمق رنگ لنز باعث جلوگیری از عبور اشعه‌های خورشید نمیشن.

شرکت کریستین دیور ۴۲٫۳۶٪ درصد از سهام شرکت ال و ام هاش را نیز ، سایت اصیل بخرید در اختیار دارد. ارائه آخرین مطالب در حوزه مد، فشن، پوشاک، راهنمای خرید و کلیه محتوای مورد نیاز این حوزه. بازیگران و ستاره های مشهوری از جمله برد پیت، سارا جسیکا پارکر، کیتی هولمز و… از عینک های آفتابی برند آرمانی استفاده می کنند. همچنین محبوبیت بسیار زیاد ری-بن راه ورود این برند را به عرصه سینما باز کرده است. برای مثال، بازیگران محبوبی چون مارلون براندو در فیلم The Wild One، یا کلینت ایستوود در فیلم هری کثیف از مدل های مختلف ری-بن استفاده کردند. زمانی که از عینک آفتابی خود استفاده نمی‌کنید، همیشه آن را در جعبه مخصوص خودش نگه دارید.

همانطور که می‌دانید اشعه های مضر خورشید آسیب‌های جدی به لایه های چشم میرساند و برای محافظت از چشم باید از عینک دودی استفاده کنید. عینک‌های استاندارد همگی دارای uv400 است که این لایه محافظتی مانع رسیدن اشعه‌های ماورایی می شود. پس برای اینکه براحتی بتوانید در آفتاب پیاده روی کنید باید به دنبال خرید عینک آفتابی مردانه اورجینال باشید. وقتی صحبت از انتخاب عینک آفتابیِ با کیفیت به میان می‌آید، همواره میزان محافظت از چشم‌ها در برابر اشعه‌ی UV مهم‌ترین نکته در نظر گرفته می‌شود.

  • شوپارد سالانه حدود ۱۵۰۰۰۰ قطعه جواهر و ساعت را به فروش می‌رساند و دارای ۱۷۰۰ کارمند در سراسر جهان و گردش مالی برابر ۸۰۰ میلیون فرانک سؤیس می‌باشد.
  • شما می‌توانید این عینک آفتابی مردانه را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با قیمتی بسیار مناسب به همراه دستمال مخصوص و جعبه خریداری نمایید.
  • فروشگاه تخصصی عینک فراشاد با بیش از 1 دهه تجربه در زمینه فروش انواع عینک‌های آفتابی، طبی و … همچنین ارائه خدمات بینایی سنجی به مشتریان فعالیت دارد.
  • از فریم‌های باریک گرفته، تا قاب‌های خیلی بزرگ و مربعی شکل، که اگه کسی بخواد ظاهری وی ای پی داشته باشه، میتونه رو این برند حساب باز کنه..
  • هزاران سال است که به اهمیت دور نگه داشتن اشعه خورشید از چشمان مان آگاه هستیم و بدین واسطه، استفاده از عینک های آفتابی در بین مردم روز به روز در حال افزایش است.
برای حفاظت بیشتر از چشمان، عینک‌های آفتابی مائی جیم، از لنز پلاریزه و بسیار نازک ساخته شده‌اند. اگر به دنبال خرید عینک آفتابی در مشهد هستید، مجموعه فراشاد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما می‌توانید علاوه‌بر خرید حضوری، سفارشات خود را نیز به‌صورت آنلاین ثبت کنید و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. این عینک فرفرینی در فرم ویفرر بوده و دارای قابی از جنس کائوچو چند رنگ است.

عینک آفتابی مشترک زنانه مردانه مدل Red Bull Spect – Flow-001

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار