محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ بازاریابی محتوا-سئو

به نظر وی استفاده از کلمه کلیدی در تگ عنوان مهمترین فاکتور در On-Page سئو بود. در درست یا غلط بودن این موضوع نمی‌توان نظری دارد، اما به جرات می‌توان مدعی شد قرار دادن کیورد اصلی در تگ عنوان تاثیر چشمگیری در رتبه‌بندی خواهد داشت. چرا که اولا این موضوع می‌تواند به موتورهای جستجو نشان دهد که محتوای شما درباره چیست. درصورتى كه كلمه تان از اين ارزيابى سربلند بيرون آمد، می توانید از آن برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، استفاده کنید. در غیر این صورت، بهتر است فعلا از آن ها برای سئو محتوا های درون سایتتان استفاده نکنید.

تفاوت سئو با تولید محتوا در چیست؟

لینک دهی داخلی باعث بهبود ساختار محتوای شما شده و اعتبار صفحات شما از نظر گوگل را افزایش می دهد. وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجو شناسایی و نمایش داده شود. فعالیت های هوشمندانه سئو باعث بهبود رتبه بندی محتوای شما در صفحات نتیجه موتورهای جستجو همچون گوگل خواهد شد. رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود.

اينكه فقط پشت ميز بنشينيد و يك مقاله بنويسيد، كار سختي نيست! اما اگر بتوانيد یک ويدئو و يا یک فايل صوتی با كيفيت ضبط كنيد، از لحاظ منطقي هم چالش برانگيز است و هم می تواند به سئو محتوای سایت شما کمک کند. این ابزار، در ایران اطلاعات خیلی دقیقی را به شما نشان نمی دهد، پس برای پیدا کردن کلمات مناسب برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فقط به این ابزار اکتفا نکنید. اما مشکلی که اکثر افراد دارند این است که تنها به همین ابراز بسنده می کنند و دیگر تحقیق کلمات کلیدی را ادامه نمی دهند و همه ى تصميماتشان را بر اساس اينكه یک کلمه کلیدی چه میزان جستجو دارد، ميگيرند.

چرا یادگیری سئو محتوا ضروری است؟

اگر انسان زنده هستيد پس در ذهنتان داستان هم براي تعريف كردن داريد! حتماً این جمله از Bill Gates را شنیده اید که “محتوا پادشاه است”. جالب است بدانید که بیل گیتس این صحبت را حتی قبل از پیدایش گوگل، بیان نمود و امروزه این موضوع واقعاً صحت پیدا کرده است؛ حالا اگر محتوای شما، سئو هم شود که چه بهتر.

اينها فقط نمونه هايي از استراتژی H&W بود كه ميتوانيد با استفاده از آنها کاربران را به سمت وبسایتتان بکشانید. قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند. با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد. انواع مديا (رسانه) در محتوا شامل تصوير، گرافيك، نمودار، ويدئو، فايل صوتي، Gif و اينفوگرافيک ها مي شود. حالا اگر شما با پروژه اي كه راه انداخته ايد آن قدر آشنايي نداشته باشيد كه بتوانيد در راستايش داستان بسازيد چه؟ نگران نباشيد؛ داستان، داستان است.

dmca چیست؟ نحوه گزارش کپی کنندگان به گوگل

موتورهای جستجو عاشق مقالاتی هستند که موضوع را با جزئیات عالی پوشش می دهند. به همین دلیل است که از شما خواسته شد تا مترادف معنایی کلمات کلیدی را جمع آوری کنید. این کلمات کلیدی مجله خبری سئو مرتبط ایده های مختلفی از جستجوهای کاربر مربوط به آن موضوع خاص را می دهد. با پوشش این کلمات کلیدی در مقاله خود، می توانید آن را جامع تر، آموزنده تر و مفید تر کنید.

  • در صورتی که فردی با سئو آشنایی داشته باشد اما توانایی لازم برای نوشتن را نداشته باشد، نمی تواند محتوای کاملی تولید کند.
  • حالا که می‌دانید اهداف شما چیست‌اند و دلیل آن چیست، نوبت آن است که شروع به ساخت تقویم تولید محتوا کنید.
  • در محتوا دکمه اشتراک در رسانه‌های اجتماعی را قرار دهید؛ با این کار خوانندگان راحت‌تر می‌توانند محتوای شما را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارند.
  • دومین نکته این است که سبک نوشتن شما جذاب باشد و لحن صمیمی داشته باشید تا کاربر مشتاق شود محتوای شما را بخواند.
  • عملا صفحات زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنها را ایندکس میکند ، ولی کسی آنها را نمیخواهد.
لینک دادن به وب‌سایت‌های باکیفیت دیگر که به موضوع کاری ما مرتبط هستند، کمک بسیار زیادی به افزایش رتبه و کیفیت وب‌سایت ما می‌کند. تقریباً هر کسی می‌داند که از کلمات کلیدی اصلی باید در عنوان و تگ‌های هدینگ و به‌خصوص H1 استفاده کرد. در مرحله بعدی کلمه کلیدی شما حتماً باید در پاراگراف اول مقاله‌تان وجود داشته باشد و در پاراگراف‌های بعدی نیز به‌صورت طبیعی و اصولی تکرار شود. اکنون که دانستید نوشتن محتوای SEO چیست و چگونه می توان آن را نوشت ، برای استثنایی بودن آن به زمان و تلاش نیاز دارد. وقتی وقت و اشتیاق لازم برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی را ندارید ، عناوین مختلف را امتحان می کنید یا مسائل مربوط به دستور زبان و خوانایی را بررسی می کنید ، می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. تحقیق کلمات کلیدی از مهمترین و با اولویت ترین قسمت ها در فرآیند سئو محتوا است و روش ها و ابزارهای متفاوتی دارد .

این ابزار تمام پارامترهای کلیدی را ارزیابی می کند و نکات قابل اجرا در مورد چگونگی رفع مشکلات در صورت لزوم را ارائه می دهد. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید. عبارت «تصویر …» را حذف کنید و به جای آن مستقیماً توصیف تصویر را بنویسید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار