وبین سئو بروزترین مقالات عملی آموزش تولید و سئو محتوا دیجیتال-سئو

اگر در حال فعالیت در یک صنعت تخصصی هستید، یک واژه‌نامه خوب ساخته‌شده می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند و ترافیک زیادی از موتورهای جستجو به دست‌آورد. البته توجه داشته باشید گذاشتن چنین محدودیت‌هایی می‌تواند باعث کاهش ترافیکی شود که شما می‌توانید از طریق موتورهای جستجو به دست آورید. شما می‌توانید یک‌راهنما را به‌صورت کامل و با جزئیات در وب‌سایتتان قرار دهید یا به‌صورت مختصر و کوتاه؛ اینان هردو به هدفی که شما از تولید آن مقاله دارید بستگی دارد.

این اصول به موتور جستجو کمک می کند تا درک صحیح تری از محتوا داشته باشند و رتبه بهتری برای مفهوم کلیدی آن محتوا در نظر بگیرید. اما برای اینکه یک تولید محتوای هدفمند داشته باشید و شانستان برای به دست آوردن رتبه در کسب‌وکارتان افزایش یابد، حتماً باید بر اساس یک استراتژی مشخص و سازمان‌یافته اقدام به تولید محتوا کنید. از طریق کمپین های بازاریابی موتور جستجو از طریق کمپین های تبلیغاتی پولی. از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم. از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید.

  • شما هیچوقت نمی‌توانید با یک محتوای سرسری بی فایده، به رتبه‌های بالای گوگل برسید.
  • کاربران معمولا پاراگراف‌ها را برای رسیدن به سوال خود اسکن می‌کنند.
  • برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمی‌توانیم بدانیم که به‌روز هستند یا خیر.
  • البته ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارد که وبمسترها میتوانند به کمک آنها در هر حوزه ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند.
  • اینکار نهایتاً کمک می‌کند که آن تصاویر در صفحه نتایج تصاویر یافته شده رتبه‌بندی شوند.

من در ٩٩,٩٪‏ از محتواهايم از اين تكنيك استفاده ميكنم كه شامل پست هاي وبلاگ، صفحات فروش و يا ويديو ها، پست هاي فيس بوك و هر محتواي آنلاين ديگري كه توليد ميكنم، ميشود. بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند. سایت هایی که محتوای کوتاه و بی ارزش تولید می کنند، احتمال دارد که شامل پنالتی گوگلشوند؛ هم چنین ممکن است این سایت هابانس ریتبالا و نرخ تبدیل پایین تری داشته باشند.

چگونه یک محتوای سئو شده تولید کنیم؟

برای رفع این مشکل میتوان لینک منبع مورد استفاده را در پایان محتوا قرار داد. در این مقاله سعی داریم تا به هر آنچه که در مورد تولید محتوای سئو شده چیست بپردازیم. اینکه دقیقا محتوای سئو شده چیست، یک تعریف ساده و صریح ندارد، در واقع یک سری نکات باید در تولید محتوا رعایت شود تا در بتوان در جهت سئو سایت از محتوا استفاده کرد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد. یک مطلب خوب باید حتماً لینک خروجی داشته باشد (مثل محتوای همین صفحه که چندین لینک به سایت های معتبر و مرتبط به فرمت بندی متن دارد). نداشتن لینک مثل این است که شما خوانندگان خود را در یک کوچه بن بست رها کنید!

محتوا به سئو نیاز دارد تا در میان پست‌هایی که هر روزه در اینترنت منتشر می‌شود برجسته شود و گوگل نیز به این نکته اشاره کرده است که یکی از سه عامل مهم رتبه بندی سایت در میان موتورهای جستجو، “محتوا” است. هدف بازاریابی محتوا انتشار محتوای ارزشمند برای کاربران است. محتوای تولید شده توسط شما توسط کاربران دیده نخواهد شد مگر اینکه از تکنیک‌های سئو محتوا استفاده کنید. متن لینک باید کاملا شفاف و واضح انتخاب شود تا کاربر در هنگام کلیک کردن بداند که انتظار چه محتوایی را داشته باشد.

اگر در تحقیق کلمات کلیدی مبتدی هستید، اصلا جای نگرانی نیست چرا که تیم سئو فارس محتوا، به شما در نوشتن محتوای مناسب برای سئو کمک خواهد کرد. برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، شما باید هدف کاربران از عباراتی که جستجو می کنند را بدانید. به طور مثال، اگر کاربری در گوگل سرچ کند، دستور پخت کیک هویج، نمی خواهد راجع به تاثیر هویج بر سلامتی بداند، می خواهد شما نحوه پختن آن کیک را به او آموزش دهید. بنابراین، تعیین هدف جستجو در مجله خبری سئو، بسیار اهمیت دارد. وقتى صحبت از “آموزش سئو محتوا” مي شود، اكثر مردم فكرشان به سمت “محتوای یک مقاله” ميرود.

دوره آموزش تولید محتوا سئو شده

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار