چگونه سئو سایت خود را بالا ببریم؟-سئو

۳- در دنیای سئو، اطلاعات فراوانی وجود دارد که شما باید آن ها را تحلیل نمایید. پس برای تسریع در انجام کارها از ابزارهای مخصوص آن استفاده کنید. درست است که برای بهره‌ مندی از ابزارهای سئو باید هزینه ای را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. اما باید بدانید که در ازای پرداخت هزینه ها، بازدهی مطلوبی را در دراز مدت شاهد خواهید بود. کارشناس سئو تمامی آزمون ها را انجام می دهد و اطلاعات و نتایج را جمع آوری کرده و آنها را تجزیه و تحلیل می کند. گاهی اوقات برخی از صفحات به دلایل امنیتی از سایت حذف می شوند.

اشتراک گذاری در سایت‌های وبلاگ نویسی

برای مثال این روزها کاربران بسیار زیادی وب‌سایت خود را رها کرده‌اند و فقط روی پیج اینستاگرام خود فعالیت می‌کنند؛ که این کار یک اشتباه بزرگ است. دلیل این موضوع را در مقاله “اینستاگرام یا وب‌سایت؟” به شما توضیح داده‌ایم. عبارت بعدی که با آن آشنا خواهیم شد SEM است، که مخفف شده Search Engine Marketing است. SEM در واقع به معنی انجام کارهایی است که ما بتوانیم در موتورهای جستجوگر بازاریابی کنیم. در کل ما با استفاده از روش SEO سعی می‌کنیم تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای سایت خود را در نتایج بهتر موتورهای جستجو نمایش دهیم. اما در روش SEM ما با پرداخت هزینه سایت را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌کنیم.

پس می بینید که در جستجوی صوتی، کلمات کلیدی طولانی تری مورد استفاده قرار می گیرند. چون که به صورت طبیعی، عبارات گفتاری طولانی تر هستند و بیشتر حالت سوالی دارند. پس اگر می خواهید بدانید که کلمات کلیدی سئو چیست، در ابتدا باید مشخص کنید که منظور از آن کلمه کلیدی، به صورت صوتی است یا متنی. به عنوان مثال، کیفیت محتوا و تحقیق در مورد کلمات کلیدی از عوامل اصلی بهینه‌سازی محتوا هستند و سرعت بارگذاری سایت و سازگاری با موبایل از دیگر فاکتورهای مهم سئوی سایت هستند.

انواع لینک در سئو

لازم به ذکر است که زمان بیشتری طول می‌کشد تا صفحات دینامیک در مقایسه با صفحات استاتیک بارگذاری شوند. کد وضعیت HTTP پاسخی است که سرور به درخواست جستجوگر می‌دهد. وقتی شما از سایتی بازدید می‌کنید، مرورگر شما درخواستی را به سرور آن سایت ارسال می‌کند و سپس سرور به درخواست مرورگر با یک کد سه رقمی پاسخ می‌دهد. به عبارت دیگر، این کد‌های وضعیت، مکالمه بین سرور سایت و مرورگر شما هستند. با استفاده از این کد‌ها، مشخص می‌شود که همه چیز خوب است، مشکوک است و یا مشکلی وجود دارد. دانستن این کد‌های وضعیت و نحوه استفاده از آن‌ها، به شما در تشخیص ارور‌های (خطا‌های) سایت کمک کرده تا زمان خرابی سایتتان را به حداقل برسانید.

  • همانطور که گفته شد، یکی از معیار‌های بهینه سازی موتور‌های جستجو ، تعداد بک لینک‌های یک وبسایت است.
  • در ادامه بیشتر در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد و فعلا کاری با این نوع فعالیت ها نداریم.
  • حدس خودم اینه که آنها یا بک لینکها را مخفی کرده اند و یا سایتهایی با آتوریتی بالا را به سایت هدف ریدایرکت کرده اند.
  • تفاوت سئوی داخلی و سئوی خارجی در این است که در سئوی داخلی شما روی سایت خودتان کار می‌کنید، اما در سئو خارجی شما تنها یک هدف دارید و آن افزایش تعداد و کیفیت لینک‌های ارجاعی به سایت شما در سایر سایت‌ها است.
  • با شرکت در این دوره ها، می توانید مهارت و دانش خود را افزایش دهید.

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله‌ی چک لیست سئو را مطالعه کنید. گوگل الگوریتم‌های زیادی دارد و البته خیلی از این الگوریتم‌ها کاملا مخفی هستند. اما اگر واقعا در یادگیری سئو مصمم هستید ما پلن حرفه‌ ای تری برای شما داریم که شما را به سطح جدیدی از سئو می‌رساند. فونت‌های پیش‌فرض ویندوز مثل arial و tahoma و سبک طراحی متعلق به سال ۲۰۰۰ میلادی. شما سعی کنید از این مسئله عبور کنید و ظاهر سایتتان را واقعا جذاب کنید.

با توجه به تعداد زیاد محتوا در اینگونه سایت‌‌ها مهم است که نقشه سایت عالی داشته باشید تا صفحاتتان بهتر ایندکس شوند. شما هر مقاله‌ای که می‌نویسید؛ مجله خبری سئو ممکن است به چندین دسته‌بندی مربوط باشد. علاوه بر نکاتی که در آن فصل آموختید؛ نکات زیر را هم در سایت محتوا محور پیاده‌سازی کنید.

Domain Authority پیش بینی می‌کند که یک وب سایت، چه رتبه‌ای در صفحات نتایج موتور‌های جستجو کسب می‌کند. امتیاز Domain Authority بین محدوده 1 تا 100 است و هر‌چه امتیاز یک دامنه بیشتر باشد، نشانه توانایی بیشتر آن دامنه در گرفتن رتبه خواهد بود. اعتبار دامنه با ارزیابی چندین فاکتور ازجمله تعداد کل لینک‌های ورودی به سایت محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است، Domain Authority معیاری که گوگل از آن برای تعیین رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو استفاده کند نیست و در رتبه بندی سایت بی‌تاثیر است.

۱۱. اسکیمای سایت وردپرسی

سعی کنید از کلمات کلیدی و مشتقات ان در تگ های مختلف و در متن بدنه استفاده کنید. ممکن است گوگل از داده‌های کاربران کروم برای کنترل بهتر سرعت صفحه استفاده کند و بهتر است شما برای افزایش سرعت سایت از CDN استفاده کنید. برای آن که بتوانید به بهترین شکل سئو داخلی را در سایت تان پیاده سازی کنید و از نتایج حاصل شده نهایت بهره را ببرید باید نکات سئو داخلی را در نظر داشته باشید و سعی در انجام این نکات در سایت تان داشته باشید. در دوره آموزش سئو داخلی این موارد برای موقعیت های مختلف به شما آمئوزش داده میشود که در چه مواقعی ازچه انکرتکست هایی برای سئو داخلی سایت تان استفاده کنید. در مرحله دوم شما باید تعیین کنید مهمترین محتوای شما چیست. شما باید محتوایی که به عنوان هسته کسب و کار سایت تان را تعیین کنید و به گوگل بفهمانید کهاین محتوا برای شما ارزشمند است و باید در رتبه های برتر قرار گیرد.

SMO در‌حقیقت حضور آنلاین شما در مکان‌هایی که مشتریانتان حضور دارند را پر رنگ کرده و باعث ایجاد و گسترش روابط شما با مخاطبانتان می‌شود. علاوه بر قرار دادن محتوا در موتورهای جستجو، سئو همچنین به ترقی و پیشرفت رتبه‌‌ها نیز کمک می‌‌‌کند بنابراین آن محتوا در جایی که بیشتر مورد مطالعه جستجوگرهاست قرار می‌‌‌گیرد. اینترنت در حال تبدیل شدن به جایی برای رقابت هرچه بیشتر است، و کسب‌‌‌‌وکارهایی که برای سایت‌های خود سئو را انجام می‌‌‌دهند دارای مزیت و فایده‌‌‌ای قطعی در بین بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهند بود. موتورهای جستجو به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربرانشان هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار